„Akropolyje“ nuogaliai rungėsi dėl nemokamų džinsų

Prekybos ir pramogų centro „Akropolis“ vadovams paskelbus įžūlią akciją - aprengti dvi dešimtis nuogalių, ekstremalių nuotykių pasiilgę kauniečiai aplink gigantišką statinį zujo nuo ankstyvo ryto.

Sulyg aštunta valanda atsivėrus pagrindinėms durims, visi jie strimgalviais puolė vidun - į antrą aukštą. Dar po valandos būrys šalikais ir paltais apsimūturiavusių jaunuolių liko tik su apatiniais ir batais.

Merginos, rankose spausdamos mylimųjų viršutinius drabužius, akimis lydėjo tolstančias jų plaukuotas kojas. Į prekybos centrą užsukę ir netikėtai tiek daug nuogalių išvydę vaikinai, atidžiai vertino apsinuoginusių merginų sėdmenis ir iškilias krūtines.

„Visi, kurie stumdysis - neteks galimybės stovėti pirmosiose gretose“, - prie įėjimo įsisiūbavusius nuogalius tramdė apsaugininkai ir renginio vedantysis. Jam paskelbus akcijos pradžią, pirmieji parduotuvės slenkstį mynė du vaikinai ir dvi merginos.

Čia jų laukė pardavėjos konsultantės, vienu žvilgsniu nustačiusios nuogaliams tinkamus džinsų ir marškinėlių dydžius. Vienam akcijos dalyviui teko plėšyti, kitam - džinsai su didelėmis kišenėmis. Merginos pasipuošė juodai baltais vasariniais marškinėliais ir prigludusiomis, tamsiomis džinsinėms kelnėmis.

„Sužinojau ir kartu su drauge nusprendžiau išbandyti laimę. Ne dėl nemokamų drabužių, o dėl atrakcijos“, - ant raudonų apatinių kelnaičių tempdama džinsines kelnes šypsojosi kaunietė Eglė. Paklausta, ar dėl naujų drabužių būtų nusimetusi ir apatinius, devyniolikametė purtė galvą.

Likti tik su Adomo kostiumu nebūtų išdrįsęs ir kaunietis Vitas. „Keistai jaučiausi varstomas žvilgsnių. Dabar - kitas reikalas, - žvelgdamas į garintus džinsus, naujuoju įvaizdžiu džiaugėsi vaikinas. - Su jais vaikščiosiu tik į naktinius klubus.“

Džinsinėmis kelnėmis, kurių kaina svyravo nuo 169 Lt iki 320 Lt ir marškinėliais, kainuojančiais beveik 100 Lt, pasipuošė dvidešimt trys jaunuoliai. Trims akcijos dalyviams atiteko tik marškinėliai. Likusiems nuogaliams buvo išdalinti nuolaidų kuponai.

„Dažnai Kaunas piešiamas kaip miegantis miestas, o mes norime įrodyti, kad jaunimas čia - vienas aktyviausių“, - paklaustas, kas paskatino organizuoti akciją, atsakė „Akropolio“ rinkodaros vadovas Kęstutis Isakas.    



NAUJAUSI KOMENTARAI

Galerijos

Daugiau straipsnių