70 tūkst. litų kainuos atsakymas, ar reikia sujungti „Autrolį“ ir „Kauno autobusus“

Iš savivaldybės administracijos direktoriaus rezervo fondo bus skirta iki 70 tūkst. litų parengti galimybių studijai. Ji turėtų atsakyti į klausimą, ar apsimoka sujungti „Kauno autobusus“ ir „Autrolį“.

Europos rekonstrukcijos ir plėtros bankas (ERPB) abiem Kauno visuomeninio transporto įmonėms yra suteikęs paskolas naujiems autobusams ir troleibusams įsigyti. Kauno miesto savivaldybė svarsto idėją sujungti „Autrolį“ ir „Kauno autobusus“.

Miesto savivaldybei nutarus šias įmones jungti, tam būtų reikalingas ERPB sutikimas. Todėl, miesto valdžios nuomone, reikia atlikti galimybių studiją, kuri atsakytų į visus klausimus dėl galimo įmonių sujungimo.

2006 metais ERPB dešimčiai metų suteikė 10 mln. eurų paskolą, už kurią buvo nupirkti 55 nauji autobusai „Solaris Urbino 12“. 2007 metais už 15 mln. eurų paskolą buvo nupirkti 42 nauji troleibusai. Įmonė „Kauno autobusai“ ERPB jau išmokėjo 4,1 mln. eurų, iki 2014 metų liko gražinti 5,9 mln. eurų. „Autrolis“ paskolą turi grąžinti iki 2016 metų.

Praėjusį mėnesį ERPB sutiko atidėti mokėjimus (tris ketvirtines įmokas) „Kauno autobusams“ visai sumai po 294 tūkst. eurų iki kitų metų birželio mėn. bei nesindikuotą paskolos dalį „Autroliui“ tam pačiam terminui ir sumai.

Kelis streikus surengusios „Autrolio“ vairuotojų profesinės sąjungos pirmininko Petro Balčaičio teigimu, „Autrolį“ valdžia užsimojo išvis likviduoti - masiškai atleidžiami darbuotojai, mažėja troleibusų reisų skaičius.

Tuo tarpu meras Andrius Kupčinskas tokius teiginius neigia: "Nei viena iš šių įmonių nebus privatizuota ar likviduota", - Kolegijos posėdyje tikino meras.


Šiame straipsnyje: autrolio finansinė padėtis

NAUJAUSI KOMENTARAI

SUSIJĘ STRAIPSNIAI

Galerijos

Daugiau straipsnių