Žvėriškas „Audi R8 5.2 FSI quattro"

„Audi" pristato naują sportinių automobilių linijos flagmano versiją. Nuo pat R8 modelio debiuto, šis prekės ženklas įsitvirtino kaip pažangių sportinių automobilių gamintojas ir dabar pristato „R8 V10". 

Dešimties cilindrų 5.2 litrų tūrio variklis išvysto 386 kW (525 AG) galią, o 530 Nm sukimo momentas atima žadą. Pasižymintis aukščiausios kokybės „Audi" technologijomis, kaip antai, quattro keturių ratų pavara, lengvo aliuminio lydinio kėbulu, novatoriškais LED žibintais ir pribloškiančiu dizainu, „R8 V10" yra visa galva pranašesnis prieš konkurentus. 

„R8 V10" yra Audi pažangios techninės patirties, sukauptos Le Mano pergalių serijoje, darbo rezultatas. Dešimties cilindrų variklio konstrukcija pasižymi įspūdingais darbiniais rodikliais, galinga veržlumo jėga ir mažu svoriu. Nuo 2009 m. šis variklis taip pat įrodys savo potencialą pasaulio lenktynių trasose - naujasis R8 lenktyninis automobilis, kurį „Audi" kuria pagal specialius komandų užsakymus, atitiks GT3 reikalavimus.

Serijiniame sportiniame automobilyje V10 variklis bus bene identiškos sportinei versijai konstrukcijos. „Audi R8 V10" su šešių pavarų mechanine transmisija sveria tik 1620 kilogramų. Variklis sudaro 258 šių kilogramų - tai tik 31 kilogramu daugiau nei V8. 

„Audi R8" 5.2 FSI quattro iki 100 km/val. iššauna per 3,9 sekundės. Versija su nuoseklia „R tronic" pavara 200 km/val. greitį pasiekia per 8,1 sekundės. Netgi tuomet varomoji jėga mažai sumenksta: jis be vargo pasiekia maksimalų 316 km/val. greitį. 

Begalinė jėga, spontaniška ir žaibiška akceleracija, plius variklio tonas - visi pojūčiai susilieja į amą atimantį sportinio automobilio potyrį. V10 „koncertuoja" urzgiančiais bosų ir galingais aukštais tonais, kurie padidinus variklio sūkius perauga į grandiozinį fortisimo. Šis sodrus pagreitėjimas „numalšinamas" tik perkopus 8700 apsisukimų per minutę. 

5.2 litro jėgainė naudoja tiesioginį įpurškimą pagal „Audi" sukurtą FSI principą. „Common rail" sistema įpurškia kurą į degimo kamerą 120 bar slėgiu. 

Tiesioginis įpurškimas sumažina kalamąją trintį ir užtikrina pakankamą aušinimą kuro garų įpurškimu, kuris palaiko aukštą kompresijos santykį 12,5:1. Tai savo ruožtu suteikia išskirtinį charakterį ir pagerina kuro ekonomiją. R8 V10 su „R tronic" apsiriboja vidutinėmis 13,7 l/100 km kuro sąnaudomis.

„Audi R8" 5.2 FSI quattro bus pristatytas antrame 2009 metų ketvirtyje. Bazinė automobilio kaina Vokietijoje prasidės nuo 142,400 eurų (apie 492 tūkst. litų).


Šiame straipsnyje: Audi

NAUJAUSI KOMENTARAI

Galerijos

Daugiau straipsnių