„Volvo“ saugumas – tik teorija?

Rinkų ginčus sprendžiantis Švedijos teismas patenkino „Toyotos“ ieškinį dėl „Volvo“ reklamos.

Sprendime nurodoma, kad reklaminėse visureigio „ХС60“ kampanijose naudoti šūkio „pats saugiausias pasaulyje“, kadangi šis šūkis nepatvirtintas praktikoje, skelbia autobild.lt.

Į teismą „Volvo“ kompaniją padavė Japonijos automobilių gamintojas „Toyota“. Teisėjų teigimu, šūkis „pats saugiausias pasaulyje“ yra per daug bendrinis, ir jam trūksta argumentų.

Jei „Volvo“ nesilaikys teismo nuosprendžio, kompanijai gresia 1 mln. Švedijos kronų bauda (apie 140 tūkst. JAV dolerių).

Kol kas „Volvo“ teks sumokėti „Toyotai“ teismo išlaidas, siekiančias 1,035 mln. Švedijos kronų.


Šiame straipsnyje: VolvoToyotaautomobilio saugumas

NAUJAUSI KOMENTARAI

Galerijos

Daugiau straipsnių