„Volvo Engine Architecture“ - naujoji variklių karta

„Volvo“ metų gale į savo automobilius pradės montuoti naujos kartos VEA („Volvo Engine Architecture“) keturių cilindrų variklius, ir benzininius, ir dyzelinius. Dyzeliniuose varikliuose bus naudojama „i-Art“ technologija, padedanti taupyti degalus, skelbia Lietuvos nacionalinė vežėjų automobiliais asociacija “Linava”.

„i-Art“ technologijos dėka kiekviename purkštuke yra slėgio davikliai, kurie matuoja slėgį degalų įpurškimo metu bei reguliuoja įpurškimo procesą kiekviename cilindre individualiai. Pasak Dereko Crabbo, „Volvo“ variklių konstravimo padalinio viceprezidento, naujoji technologija yra revoliucinis momentas dyzeliniuose varikliuose, prilygstantis „Lambda“ katalizatorių atsiradimui 1976 m.

Naujovė leidžia taupyti degalus, mažinti gamtos taršą, gerinti eksploatacines mašinos savybes. Pirmieji „Volvo“ automobiliai su VEA varikliais prekyboje pasirodys vėlų rudenį. Tai bus keturių cilindrų, 2,0 l,  230 AG bei 280 AG benzininiai agregatai ir 181 AG dyzelis. Nuo gamybos bus nuimtas 163 AG variklis D4, kuris montuojamas į S60, V60, XC60, S80, XC70 ir V70 modelius. VEA varikliai galės būti komplektuojami su nauja 8 laipsnių automatine pavarų dėže.



NAUJAUSI KOMENTARAI

Galerijos

Daugiau straipsnių