Vilniuje provėžos gatvėse be šulinių tvarkomos dvigubai pigiau

Vilniuje ketvirtadienį gatvių provėžas pradėta tvarkyti taikant gatvių dangos remonto karštojo regeneravimo kelyje metodą.

Darbų pirmiausia imtasi Ukmergės gatvėje, vėliau planuojama, kad taip bus sutvarkyta ir Narbuto gatvė, dalis Nemenčinės plento.

Dėl šios technologijos specifikos, juo planuojama tvarkyti tik tas gatves, kuriose nėra inžinerinių komunikacijų šulinių.

Sutvarkyti provėžas naujuoju būdu esą yra dvigubai pigiau. Analogiška technologija ypač paplitusi Suomijoje, tačiau naudojama ir Estijoje bei kitose Skandinavijos šalyse, kuriose klimato sąlygos panašios į Lietuvos.

Sostinėje, kaip ir kituose Lietuvos miestuose, provėžos iki šiol buvo tvarkomos jas išfrezuojant bei užasfaltuojant. Tačiau toks būdas esą yra trumpalaikiškas, be to, pakankamai brangus. Pavyzdžiui, sutvarkyti 1 kv. metrą provėžų frezavimo ir asfaltavimo metodu kainuoja 104 Lt, tuo tarpu naujuoju metodu - 41 Lt, sprendimą argumentuoja Vilniaus miesto savivaldybė.

Karštojo regeneravimo metodu provėžos remontuojamos 1 m pločiu. Specialiai tam skirta transporto priemonė susideda iš dviejų šiluminių mazgų: vienas iš jų atšildo asfaltą, kitas – senąjį asfaltą sumaišo su nauju. Šia parengta mase provėžos užasfaltuojamos.



NAUJAUSI KOMENTARAI

xsas

xsas portretas
senai laikas buvo tokius naudot. susigriebia ieskot pigesniu metodu tik kai savivaldybeje visai nebera pinigu.

tata

tata portretas
Vilniuje tvarko gatves,o kada Kaune tvarkys gatves duobetos kaip visada gatves
VISI KOMENTARAI 2
  • Skelbimai
  • Pranešk
    naujieną
  • Portalo
    svečias
  • Klausk
    specialisto
  • Diskusijos
  • Orai
  • TV
    programa
  • Pažintys
  • Žaidimai
  • Horoskopai
  • Naujienlaiskis
  • RSS
  • Facebook
  • Twitter

Galerijos

Daugiau straipsnių