Vilniaus viešajame logistikos centre - Muitinė bei Maisto ir veterinarijos tarnyba

AB „Lietuvos geležinkeliai“ bendradarbiaus su Muitinės departamentu prie Lietuvos Respublikos finansų ministerijos bei Valstybine maisto ir veterinarijos tarnyba.

Antradienį pasirašytoje bendradarbiavimo sutartyje numatyta, kad tarnybos būsimo Vilniaus viešojo logistikos centro teritorijoje įkurdins savo filialus ir teiks dokumentų forminimo bei patikros paslaugas.

Šiuo metu kaip tik rengiami Vilniaus viešojo logistikos centro (toliau – VLC) specialusis ir detalusis planai. Jais formuojamas sklypas modernaus ir funkcionalaus konteinerinio sausumos terminalo įrengimui bei sklypai investuotojams, ketinantiems įsikurti pilnai paruoštoje infrastruktūroje. Sutartį pasirašiusiųjų nuomone, laikas kol vyksta teritorijos planavimas yra pats tinkamiausiais derinti būsimos infrastruktūros išsidėstymą bei siekti, kad ateityje VLC veiksiančių kompanijų ir institucijų darbas būtų kiek įmanoma sklandesnis ir efektyvesnis.

Tiek Muitinės tiek VMVT buvimas Vilniaus VLC leis klientams vienoje vietoje atlikti visas su krovinių pervežimu susijusias paslaugas – ne tik ekspedijavimą, perkrovimą ar pervežimą, bet ir visų reikiamų dokumentų prekių eksportui, importui ar tranzitui forminimą. Dėl tokios koncentracijos bus sutaupyta ne tik laiko bei sąnaudų, bet sumažės ir sunkvežimių, kurie dabar miesto centre turi važiuoti nuo vienos tarnybos prie kitos.

Pirmas viešasis logistikos centras Lietuvoje įsikurs nepaprastai patogioje vietoje - Vilniuje, kur sukuriama apie 40 % Lietuvos BVP. Centras bus netoli Lenkijos bei savo prieigos prie Baltijos jūros neturinčios ir tinkamų sandėliavimo plotų poreikį jaučiančios Baltarusijos, todėl muitinės ir su ja susijusių procedūrų atlikimas čia taps nepaprastai svarbiu veiksniu.

Didelis Vilniaus VLC privalumas, kad jis bus šalia IX Transeuropinio transporto (kelių ir geležinkelių) koridoriaus, jungiančio Rytus ir Vakarus per Klaipėdos uostą bei I Transeuropinio transporto koridoriaus, jungiančio Pietinę Europą su Šiaurės valstybėmis. Taip pat iki planuojamo VLC bus pratęsiamas ir Vilniaus pietinis aplinkkelis, suteiksiantis nepaprastai patogias galimybes patekti į būsimą VLC teritoriją automobilių transportu.

Visi šie veiksniai – geografinė padėtis, geras susisiekimas keliais ir geležinkeliais, visa infrastruktūra bei vienoje vietoje teikiamos reikiamos paslaugos – leis Vilniaus VLC tapti tarptautinių krovinių traukos centru, o Lietuvos ekonomika gaus naudos ne tik iš krovinių pervežimo, bet ir papildomų paslaugų atlikimo.



NAUJAUSI KOMENTARAI

Galerijos

Daugiau straipsnių