Transeuropinio tinklo kelių rekonstrukcijai - 59,32 mln. litų

Bendrovė „Panevėžio keliai" baigė projekto „Transeuropinio tinklo kelių Vilnius-Lyda ir Vilnius-Panevėžys-Šiauliai-Palanga plėtra. Kelių Vilnius-Panevėžys, Panevėžys-Šiauliai, Šiauliai-Palanga rekonstrukcija ir dangos stiprinimas" pirmojo etapo darbus. Bendra projekto vertė - 59,32 milijono litų. 

Dešimtyje ruožų buvo atlikti kelio dangos stiprinimo darbai, įdiegtos įvairios eismo saugumo priemonės, pastatytos požeminės perėjos, atnaujinta 14 tiltų ir viadukų. 

„Šis projektas buvo sudėtingas darbų organizavimo požiūriu. Magistralėje Vilnius-Panevėžys kelio dangos stiprinimo darbai buvo atliekami 9 ruožuose, kurių bendras ilgis 27,57 kilometro. Kiekvienu atveju eismą magistralėje reikėjo organizuoti viena puse", - pasakojo AB „Panevėžio keliai" projektų direktorius Audrius Butkūnas. 

Panašios eismo apribojimo priemonės magistralėje buvo taikomos ir keičiant 14 tiltų ir viadukų paklotą, stiprinant jų perdangas. 

Taip pat automagistralėje Vilnius-Panevėžys, Vilniaus miesto prieigose buvo įrengta 3,37 kilometro tvoros, užkertančios kelią pėstiesiems išeiti į važiuojamąją kelio dalį, bei 3,54 kilometro aitvarų, nelaimės atveju neleidžiančių automobiliui nuvažiuoti nuo kelio. Kaip viena iš eismo saugumo priemonių buvo įrengtas Krikštėnų sankryžos apšvietimas (14 apšvietimo stulpų). 22-aje ir 38-ajame kilometre, skaičiuojant nuo Vilniaus, įrengtos požeminės perėjos laukiniams gyvūnams. 

Neįprasta požeminė perėja pėstiesiems pastatyta 10 kilometrų atstumu nuo Vilniaus ribos. Tai antroji požeminė perėja Lietuvoje, kurios statybai panaudota metalinių spraustasienių konstrukcija: ant metalinės spraustasienės klojamos gelžbetonio plokštės, ant kurių įrengiama įprasta kelio danga, o po plokštėmis kasamas tunelis. Tokiu būdu pirmoji požeminė perėja buvo įrengta Kaune, prie prekybos centro „Mega". 

Nestandartinius darbus teko atlikti ir kelyje Šiauliai-Palanga. 2 kilometrų ruože kelio dangą teko ne platinti, kaip įprasta, o siaurinti. Tai visiems automobilininkams gerai žinoma kelio atkarpa už Šiaulių, kuri sovietmečiu buvo išplatinta, kad prireikus galėtų nusileisti lėktuvai. Gynybos reikmėms šis ruožas nebereikalingas, todėl projekto vykdymo metu nuo 21 iki 12,5 metro buvo susiaurinta kelio sankasa, o asfalto danga susiaurinta nuo 16 iki 9 metrų.


Šiame straipsnyje: keliasrekonstrukcija

NAUJAUSI KOMENTARAI

  • Skelbimai
  • Pranešk
    naujieną
  • Portalo
    svečias
  • Klausk
    specialisto
  • Diskusijos
  • Orai
  • TV
    programa
  • Pažintys
  • Žaidimai
  • Horoskopai
  • Naujienlaiskis
  • RSS
  • Facebook
  • Twitter

Galerijos

Daugiau straipsnių