Sportininkų parengtį vertina reiklūs komisarai

Spalvingu, ne tik vietinių dėmesį patraukiančiu „Omnitel 1000 km lenktynių“ dalyvių paradu į Palangos Vytauto gatvę ir čia įvyksiančiomis trumpomis „Battery“ supersprinto varžybomis ketvirtadienio rytą prasidės renginio sportinė programa.

Trečiadienį visos 42 komandos, pasiryžusios grumtis vienuoliktosiose lenktynėse, savo techniką atvairavo į uždarą lenktynių techninį parką, kur bolidų ir juos vairuosiančių sportininkų visapusišką parengtį prasidedančioms batalijoms tikrina reiklūs technikos žinovai, vadovaujami sporto komisaro iš Estijos Raulo Koovo.

„Tik po šios komisijos verdikto bus galima pasakyti kiek sportininkų ir automobilių išsirikiuos prie starto linijos, - sako vienas pagrindinių renginio organizatorių, lenktynes rengiančios UAB „Promo Sportas“ direktoriaus pavaduotojas Darius Grinbergas. – Tačiau didelių siurprizų iš komisarų nelaukiame. Ne todėl, kad jie būtų praradę reiklumą. Per dešimtį metų, kiek vyksta šios lenktynės, sportininkai, komandų mechanikai bei vadovai įprato prie joms keliamų reikalavimų. Todėl techniką ir savo ekipiruotes lenktynėms jie rengia griežtai laikydamiesi techninio reglamento reikalavimų.“

Pasak D. Grinbergo, jei ir pasitaiko mažų nukrypimų nuo techninio sporto kodekso, tai komisarų nurodyti neatitikimai būna nesunkiai pašalinami iki šios komisijos darbo pabaigos. (Techninė komisija savo darbą baigia trečiadienį, liepos 14 d., 18.30 val.)

Kaip ir ankstesniais metais, taip ir šiemet „Omnitel 1000 km lenktynių“ dalyviai vairuos ne vienodo galingumo automobilius, todėl jie skirstomi į klases.

D. Grinbergo nuomone, pagrindiniais pretendentais į absoliučių nugalėtojų titulą reikėtų laikyti GT klasės automobilius vairuosiančius sportininkus, tarp kurių laukiama nemenka konkurencija. Tačiau daugiausia bolidų parengti pagal „A“ grupės reikalavimus. Tai automobiliai, atitinkantys FIA Super 2000, Diesel 2000, Baltijos žiedinių lenktynių čempionato - Super 1600, DMSB 24h Special arba „Specialius Omnitel 1000 km lenktynių sportinių automobilių reikalavimus“.
 
„A“ grupės automobiliai dar skirstomi į klases pagal variklio darbo tūrį ir automobilio minimalų svorį:

Per 1200cm3 iki 1300cm3          - 710 kg.
Per 1300cm3 iki 1400cm3          - 740 kg.
Per 1400cm3 iki 1600cm         - 800 kg.
Per 1600cm3 iki 1800cm3          - 900 kg.
Per 1800cm3 iki 2000cm3          - 950 kg.
Per 2000cm3 iki 2500cm3          - 1000 kg.
Per 2500cm3 iki 3000cm3          - 1050 kg.
Per 3000cm3 iki 3500cm3          - 1130 kg.
Per 3500cm3 iki 4000cm3          - 1200 kg.
Per 4000cm                              - 1250 kg.
 
Kol dirba techninė komisija, nekantriausieji žiūrovai gali tik iš toliau pažvelgti į galingus ir spalvingus bolidus, kurie jau rytoj Vytauto gatvėje parodys savo tikrąjį garsą ir galią. Tačiau žiūrovams rūpi ne tik automobiliai, bet ir juos vairuosiantys sportininkai.

„Omnitel 1000 km. lenktynių“ gyvybingumą ir renginio tradicijų perimamumą liudija kasmet jas vis papildantis debiutantų būrys, kurių ir šiemet gausu.

Pirmą kartą Palangos trasoje su „BarBar‘a Racing team“ ekipa debiutuos žinomas kartingo meistras Andrius Austinskas. Ir ne su bet kuo, o su išskirtiniu, Lietuvoje dar nematytu „Lotus 116“.

„Tai ne tik gražus, bet ir greitas automobilis, nestokojantis pasitikėjimą keliančių techninių  parametrų“, - prieš startą džiaugėsi A. Austinskas.

Į techninį parką savo „Honda Civic Type-R“ atvairavo ir dar vienas kaunietis, lenktynių debiutantas Dainius Matijošaitis. Tačiau patyrusių, 2005 m. šių lenktynių nugalėtojo Egidijaus Dapšo ir Karolio Dolebos draugijoje, su kuriais jis sudarys „Viči“ komandą, Dainius nesijaus vienišas nedrąsus debiutantas.

Kaip lenktynių spaudos centrui teigė didžiausią patirtį turintis šios ekipos narys E. Dapšas, komandos tikslas – prizinė vieta A2000 klasėje.

„Omnitel 1000 km. lenktynių“ dalyvių sąraše yra ir daugiau debiutantų ir visi jie puoselėja ne mažiau ambicingus planus.    


Šiame straipsnyje: Omnitel 1000 km

NAUJAUSI KOMENTARAI

SUSIJĘ STRAIPSNIAI

Galerijos

Daugiau straipsnių