Šešios karštos „Hyundai" naujienos

Spalio pradžioje Paryžiuje duris atversiančioje tarptautinėje automobilių parodoje „Mondial de l'automobile" didžiausia Pietų Korėjos automobilių bendrovė „Hyundai Motor Co." paruošė net šešias premjeras.

Tikimasi, kad „Hyundai" parodos stende didžiausio dėmesio sulauks pasaulinė B klasės debiutanto „i20" premjera. Pakeisdamas „Hyundai" modelių gamos senbuvį „Getz", „i20" turėtų pratęsti sėkmingą pirmtako prekybos istoriją ir tapti perkamiausiu kompanijos automobiliu Europoje.

Kartu su „i20" bus pristatytas šio modelio giminaitis, koncepcinis automobilis „i20 blue". Tai naujausias „Hyundai" ekologiškų automobilių rikiuotės „i-blue" kūrinys. Drauge su „i20" modelių duetu „Hyundai" pristatys prabangų miesto visureigį „ix55" bei „Santa Fe" modelio prototipą su hibridine pavara.

Naujasis „i20"

Visiškai nauja penkių durų „Hyundai i20" hečbeko versija Europos prekybos salonuose pasirodys dar šių metų pabaigoje. Šis modelis gali būti drąsiai vadinamas viena reikšmingiausių kompanijos premjerų 2008 metais. Tai jau trečiasis modelis, pažymėtas „i" raide. „i20" „Hyundai" modelių gamoje įsiterps tarp prekyboje pasirodžiusių „i10" bei „i30". B segmento debiutantas buvo kuriamas Europos dizaino padalinyje Vokietijoje. Automobilio autoriai siekė rinkai pasiūlyti „grynakraujį europietį", senojo žemyno pirkėjų lūkesčius atitinkantį žavų ir praktišką miesto mažylį.

„i20" sukurtas panaudojus visiškai naują platformą. Ilgesnės nei „Getz" modelio ratų bazės dėka, naujasis „i20" už savo pirmtaką atrodo atletiškesnis, o taip pat išsiskiria dar erdvesniu salonu. Automobilis perėmė geriausius naujai formuojamo „Hyundai" automobilių dizaino veido akcentus - chromuotos priekinių grotelių detalės, charakteringi lašo formos priekiniai žibintai, dailios, elegantiškos šoninės automobilio kėbulo linijos.

„Modelį „i20" kūrėme siekdami patenkinti aukščiausius europiečių reikalavimus, keliamus B segmento automobiliams. Bandymų metu automobilis Europos keliais įveikė tūkstančius kilometrų, todėl jo tikslus, suderintas valdymas, patrauklios važiavimo savybės turėtų sulaukti puikių įvertinimų.
Esame pasiruošę rinkai pristatyti konkurencingą automobilį, pasiūlysiantį gausią standartinę įrangą, patrauklų stilių, aukštus ekonomiškumo standartus bei didesnę nei įprasta interjero erdvę. Pagrindiniais „i20" varžovais Europoje turėtų būti „Toyota Yaris", „Ford Fiesta" bei „Opel Corsa", - kalbėjo „Hyundai Motor Europe" prezidentas Kun Hee Ahn.

„i20 blue"

„i20 blue" yra pats naujausias ekologiškų „Hyundai" automobilių serijos „i-blue" pavyzdys. „i20" pagrindu sukurtame automobilyje įdiegti technologiniai sprendimai, suteikiantys galimybę įspūdingai sumažinti automobilio degalų sąnaudas bei anglies dvideginio emisiją.

„i20 blue" varomas priekiniais ratais, automobilyje įmontuotas naujos kartos 1.4 CRDi dyzelinis variklis, išvystantis 90 AG galingumą ir 220 Nm sukimo momentą. Su mechnanine 6 laipsnių transmisija komplektuojamas variklis 100 kilometrų kelio vidutiniškai sunaudoja vos 4,0 l dyzelino, o į aplinką išskiria tik 99 g/km anglies dvideginio (CO2).

Hibridinis „benzinu - elektra" varomas „Santa Fe"

„Hyundai Motor Co." pastangas kurti mažesnę žalą aplinkai darančius automobilius Paryžiaus parodoje pademonstruos ir miesto visureigio „Santa Fe" modelis su hibridine pavara.

Benzinu ir elektra varomas hibridinis „Santa Fe" išsaugojo serijinio modelio išorę, tačiau po automobilio kėbulu slepiasi visiškai naujos technologijos. „Hyundai" inžinierių kūrinyje suderintas 2,4 l benzininis variklis „Theta" su ličio jonų baterija maitinamu 30 Kw galingumo elektriniu jėgos agregatu. Šis sprendimas „Santa Fe" degalų sąnaudas padėjo sumažinti iki 6,2 l/100 km, o anglies dvideginio emisijos lygis sumažėjo iki 148 g/km.

Prabangus miesto visureigis „ix55"

„Hyundai" parodos stendą sportiškumu ir prabangiu stiliumi papildys naujausias kompanijos visureigis (4x4) „ix55". Didelis miesto visureigis sukurtas Šiaurės Amerikos rinkoje jau debiutavusio modelio „Veracruz" pagrindu. Iš dalies pakeistas ir atnaujintas automobilis buvo pritaikytas Europos rinkos reikalavimams bei vairavimo stiliui, o šiuo metu yra visiškai paruoštas serijinei gamybai ir debiutui senajame žemyne.

„ix55" bus parduodamas su nauju 3,0 l (V6 CRDi) darbinio tūrio turbodyzeliniu varikliu, išvystančiu 240 AG galingumą bei 100 km/val greitį pasiekiančiu vos per 10,4 s. Ne mažiau patrauklūs šio modernaus jėgos agregato ekonomiškumo rodikliai. „ix55" 100 km kelio vidutiniškai sunaudoja 9,4 l dyzelino.

7 sėdimąsias vietas turintis automobilis yra funkcionalus ir praktiškas. Nenaudojamos 3 eilės sėdynės gali būti užlenktos ir tokiu būdu sukurta didelė 598 l tūrio erdvė įvairiam bagažui. Papildomai užlenkus ir antros eilės sėdynes ši erdvė praplečiama iki įspūdingo 2457 l tūrio.

Kitos „Hyundai" naujienos Paryžiuje

Greta svarbiausių „Hyundai Motor Co." naujienų Paryžiuje pirmą kartą Europai bus pristatytas prabangus galiniais ratais varomas verslo klasės sedanas „Genesis". Automobilis savo dizainu, įranga, saugumu, techninėmis charakteristikomis gali būti prilygintas stipriausiems Europos prabangių automobilių gamintojų kūriniams.

„Genesis" jau debiutavo JAV ir P. Korėjos rinkose. Pristatydama šį modeli Europoje „Hyundai" tikisi įvertinti žurnalistų, automobilių ekspertų ir parodos lankytojų atsiliepimus, kurie iš dalies galėtų padėti kompanijai nuspręsti, ar šis verslo klasės flagmanas bus parduodamas ir  senajame žemyne.

„Hyundai Genesis" sedano galinių varančiųjų ratų platformos pagrindu sukonstruotas įspūdingas „Genesis Coupe Show Car" modelis. Šis parodoms skirtas automobilis savo dizainu yra labai artimas jau serijinėje prekyboje pasirodžiusiam modeliui „Genesis Coupe".

Ryškios oranžinės „®Sonic Orange" spalvos automobilis išsiskirs ne tik spalva, juodais anglies pluošto elementais, automobilio kėbului suteikiančiais dar daugiau sportiško agresyvumo, bet ir pristatys naują „Hyundai" galiniais ratais varomo kupė modelio koncepciją, išsiskiriančią puikiomis dinaminėmis savybėmis, modernia pakabos konstrukcija, kitais technologiniais sprendimais. „Hyundai Genesis Coupe" yra pats greičiausias iš visų iki šiol pagamintų serijinių „Hyundai" modelių.

Spalio pradžioje Paryžiuje duris atversiančioje tarptautinėje automobilių parodoje „Mondial de l'automobile" didžiausia Pietų Korėjos automobilių bendrovė „Hyundai Motor Co." paruošė net šešias premjeras.

Tikimasi, kad „Hyundai" parodos stende didžiausio dėmesio sulauks pasaulinė B klasės debiutanto „i20" premjera. Pakeisdamas „Hyundai" modelių gamos senbuvį „Getz", „i20" turėtų pratęsti sėkmingą pirmtako prekybos istoriją ir tapti perkamiausiu kompanijos automobiliu Europoje.

Kartu su „i20" bus pristatytas šio modelio giminaitis, koncepcinis automobilis „i20 blue". Tai naujausias „Hyundai" ekologiškų automobilių rikiuotės „i-blue" kūrinys. Drauge su „i20" modelių duetu „Hyundai" pristatys prabangų miesto visureigį „ix55" bei „Santa Fe" modelio prototipą su hibridine pavara.

Naujasis „i20"

Visiškai nauja penkių durų „Hyundai i20" hečbeko versija Europos prekybos salonuose pasirodys dar šių metų pabaigoje. Šis modelis gali būti drąsiai vadinamas viena reikšmingiausių kompanijos premjerų 2008 metais. Tai jau trečiasis modelis, pažymėtas „i" raide. „i20" „Hyundai" modelių gamoje įsiterps tarp prekyboje pasirodžiusių „i10" bei „i30". B segmento debiutantas buvo kuriamas Europos dizaino padalinyje Vokietijoje. Automobilio autoriai siekė rinkai pasiūlyti „grynakraujį europietį", senojo žemyno pirkėjų lūkesčius atitinkantį žavų ir praktišką miesto mažylį.

„i20" sukurtas panaudojus visiškai naują platformą. Ilgesnės nei „Getz" modelio ratų bazės dėka, naujasis „i20" už savo pirmtaką atrodo atletiškesnis, o taip pat išsiskiria dar erdvesniu salonu. Automobilis perėmė geriausius naujai formuojamo „Hyundai" automobilių dizaino veido akcentus - chromuotos priekinių grotelių detalės, charakteringi lašo formos priekiniai žibintai, dailios, elegantiškos šoninės automobilio kėbulo linijos.

„Modelį „i20" kūrėme siekdami patenkinti aukščiausius europiečių reikalavimus, keliamus B segmento automobiliams. Bandymų metu automobilis Europos keliais įveikė tūkstančius kilometrų, todėl jo tikslus, suderintas valdymas, patrauklios važiavimo savybės turėtų sulaukti puikių įvertinimų.
Esame pasiruošę rinkai pristatyti konkurencingą automobilį, pasiūlysiantį gausią standartinę įrangą, patrauklų stilių, aukštus ekonomiškumo standartus bei didesnę nei įprasta interjero erdvę. Pagrindiniais „i20" varžovais Europoje turėtų būti „Toyota Yaris", „Ford Fiesta" bei „Opel Corsa", - kalbėjo „Hyundai Motor Europe" prezidentas Kun Hee Ahn.

„i20 blue"

„i20 blue" yra pats naujausias ekologiškų „Hyundai" automobilių serijos „i-blue" pavyzdys. „i20" pagrindu sukurtame automobilyje įdiegti technologiniai sprendimai, suteikiantys galimybę įspūdingai sumažinti automobilio degalų sąnaudas bei anglies dvideginio emisiją.

„i20 blue" varomas priekiniais ratais, automobilyje įmontuotas naujos kartos 1.4 CRDi dyzelinis variklis, išvystantis 90 AG galingumą ir 220 Nm sukimo momentą. Su mechnanine 6 laipsnių transmisija komplektuojamas variklis 100 kilometrų kelio vidutiniškai sunaudoja vos 4,0 l dyzelino, o į aplinką išskiria tik 99 g/km anglies dvideginio (CO2).

Hibridinis „benzinu - elektra" varomas „Santa Fe"

„Hyundai Motor Co." pastangas kurti mažesnę žalą aplinkai darančius automobilius Paryžiaus parodoje pademonstruos ir miesto visureigio „Santa Fe" modelis su hibridine pavara.

Benzinu ir elektra varomas hibridinis „Santa Fe" išsaugojo serijinio modelio išorę, tačiau po automobilio kėbulu slepiasi visiškai naujos technologijos. „Hyundai" inžinierių kūrinyje suderintas 2,4 l benzininis variklis „Theta" su ličio jonų baterija maitinamu 30 Kw galingumo elektriniu jėgos agregatu. Šis sprendimas „Santa Fe" degalų sąnaudas padėjo sumažinti iki 6,2 l/100 km, o anglies dvideginio emisijos lygis sumažėjo iki 148 g/km.

Prabangus miesto visureigis „ix55"

„Hyundai" parodos stendą sportiškumu ir prabangiu stiliumi papildys naujausias kompanijos visureigis (4x4) „ix55". Didelis miesto visureigis sukurtas Šiaurės Amerikos rinkoje jau debiutavusio modelio „Veracruz" pagrindu. Iš dalies pakeistas ir atnaujintas automobilis buvo pritaikytas Europos rinkos reikalavimams bei vairavimo stiliui, o šiuo metu yra visiškai paruoštas serijinei gamybai ir debiutui senajame žemyne.

„ix55" bus parduodamas su nauju 3,0 l (V6 CRDi) darbinio tūrio turbodyzeliniu varikliu, išvystančiu 240 AG galingumą bei 100 km/val greitį pasiekiančiu vos per 10,4 s. Ne mažiau patrauklūs šio modernaus jėgos agregato ekonomiškumo rodikliai. „ix55" 100 km kelio vidutiniškai sunaudoja 9,4 l dyzelino.

7 sėdimąsias vietas turintis automobilis yra funkcionalus ir praktiškas. Nenaudojamos 3 eilės sėdynės gali būti užlenktos ir tokiu būdu sukurta didelė 598 l tūrio erdvė įvairiam bagažui. Papildomai užlenkus ir antros eilės sėdynes ši erdvė praplečiama iki įspūdingo 2457 l tūrio.

Kitos „Hyundai" naujienos Paryžiuje

Greta svarbiausių „Hyundai Motor Co." naujienų Paryžiuje pirmą kartą Europai bus pristatytas prabangus galiniais ratais varomas verslo klasės sedanas „Genesis". Automobilis savo dizainu, įranga, saugumu, techninėmis charakteristikomis gali būti prilygintas stipriausiems Europos prabangių automobilių gamintojų kūriniams.

„Genesis" jau debiutavo JAV ir P. Korėjos rinkose. Pristatydama šį modeli Europoje „Hyundai" tikisi įvertinti žurnalistų, automobilių ekspertų ir parodos lankytojų atsiliepimus, kurie iš dalies galėtų padėti kompanijai nuspręsti, ar šis verslo klasės flagmanas bus parduodamas ir  senajame žemyne.

„Hyundai Genesis" sedano galinių varančiųjų ratų platformos pagrindu sukonstruotas įspūdingas „Genesis Coupe Show Car" modelis. Šis parodoms skirtas automobilis savo dizainu yra labai artimas jau serijinėje prekyboje pasirodžiusiam modeliui „Genesis Coupe".

Ryškios oranžinės „®Sonic Orange" spalvos automobilis išsiskirs ne tik spalva, juodais anglies pluošto elementais, automobilio kėbului suteikiančiais dar daugiau sportiško agresyvumo, bet ir pristatys naują „Hyundai" galiniais ratais varomo kupė modelio koncepciją, išsiskiriančią puikiomis dinaminėmis savybėmis, modernia pakabos konstrukcija, kitais technologiniais sprendimais. „Hyundai Genesis Coupe" yra pats greičiausias iš visų iki šiol pagamintų serijinių „Hyundai" modelių.



NAUJAUSI KOMENTARAI

SUSIJĘ STRAIPSNIAI

  • Skelbimai
  • Pranešk
    naujieną
  • Portalo
    svečias
  • Klausk
    specialisto
  • Diskusijos
  • Orai
  • TV
    programa
  • Pažintys
  • Žaidimai
  • Horoskopai
  • Naujienlaiskis
  • RSS
  • Facebook
  • Twitter

Galerijos

Daugiau straipsnių