Rytų-Vakarų transporto koridoriaus asociacija - transporto sistemos gerinimui

Tikimasi, jog antradienį Vilniuje įsteigta Rytų-Vakarų transporto koridoriaus asociacija prisidės prie Lietuvos transporto sistemos geresnio naudojimo tarptautiniuose pervežimuose. 

“Rytų-Vakarų transporto koridorius yra inovatyvus bandymas sukurti efektyvią tarptautinę transporto ir logistikos grandinę. Aš tikiu šios iniciatyvos sėkme”, – Susisiekimo ministerijos pranešime cituojamas ministras Eligijus Masiulis.

Rytų-Vakarų transporto koridoriaus projektas, jungiantis apie 70 partnerių (verslo, valdžios ir mokslo institucijų) iš Švedijos, Danijos, Vokietijos, Lietuvos, Rusijos, Baltarusijos, Ukrainos ir Kinijos ir kitų šalių, siekia sujungti krovinių srautus tarp Baltijos jūros regiono ir Tolimųjų Rytų. Asociacijos veiklą aktyviai remia Kinijos transporto ir logistikos asociacijos, siekiančios plėtoti sausumos transportą tarp Azijos ir Europos.
“Lietuvos geležinkeliai” taip pat yra šios asociacijos nariais.

Tai www.gelsistemos.lt tinklalapiui patvirtino Krovinių vežimo direkcijos Rinkos tyrimų ir plėtros sektoriaus viršininkas Marius Matulaitis: „Bendrovė yra projekto “Rytų – Vakarų transporto koridorius II” (“East- West Transport Corridor II” (EWTC II)) partneris ir vienas iš iniciatorių, kurie 2009 m. gruodžio 16 d. pasirašė asociacijos steigimo iniciatyvinės grupės įkūrimo susitarimą.“ – sakė jis ir pridūrė, kad bendrovės Generalinis direktorius Stasys Dailydka, kaip aktyvus šios idėjos rėmėjas, buvo išrinktas EWTC asociacijos Tarybos nariu.

Paklaustas apie tai, kokios naudos iš asociacijos tikisi AB „Lietuvos geležinkeliai“, M.Matulaitis komentavo taip: „Asociacijos įsteigimas yra logiškas logistikos grandinės šiame koridoriuje dalyvių bendradarbiavimo pakėlimas į aukštesnį lygmenį. Planinga asociacijos veikla palengvins įvairių kliuvinių transporto koridoriuje šalinimą, padės efektyviau naudoti kiekvienos transporto rūšies privalumus ir gerinti transporto rūšių sąveiką.“

Jo manymu, geležinkelių transportas yra pats tinkamiausias būdas gabenti krovinius sausuma dideliais atstumais.

„Be abejonės, asociacija sieks didinti Rytų – Vakarų transporto koridoriaus konkurencingumą ir pritraukti kaip galima daugiau krovinių. Augant prekybos apimtims tarp Europos ir Azijos krovinių srauto padidinimas Lietuvos geležinkeliais – visiškai realus uždavinys. Didesnis krovinių srautas generuos didesnes bendrovės pajamas.“ – www.gelsistemos.lt tinklalapiui sakė AB “Lietuvos geležinkeliai” Rinkos tyrimų ir plėtros sektoriaus viršininkas M.Matulaitis.


Šiame straipsnyje: Lietuvos geležinkeliai

NAUJAUSI KOMENTARAI

  • Skelbimai
  • Pranešk
    naujieną
  • Portalo
    svečias
  • Klausk
    specialisto
  • Diskusijos
  • Orai
  • TV
    programa
  • Pažintys
  • Žaidimai
  • Horoskopai
  • Naujienlaiskis
  • RSS
  • Facebook
  • Twitter

Galerijos

Daugiau straipsnių