„Renault" siekia įsitvirtinti Rusijos rinkoje

Nuolat augant Rusijos automobilių rinkai, automobilių gamintoja „Renault" sėkmingai vysto partnerystę su dviem Rusijos partneriais - „Avtoframos" ir „AvtoVAZ". 

„AvtoVAZ", kurio 25 proc. priklauso „Renault", yra pirmaujanti Rusijos automobilių gamintoja, užimanti 23 proc. rinkos. „Avtoframos" parduoda visą importuojamų „Renault" automobilių asortimentą, iš kurio sėkmingiausiai perduodamas „Logan" modelis - geriausiai savo klasėje parduodamas sedanas Rusijoje. 

Rusija, nepaisant ekonominių sunkumų, yra pasiruošusi tapti pirmaujančia automobilių rinka Europoje: 2007-aisiais Rusijoje parduota 2,7 mln. automobilių, šiais metais apytikriai turėtų būti parduota apie 3,2 mln., o 2014-aisias tikimasi parduoti iki 4 mln. 

„Renault", stebėdama situaciją Rusijoje, suformavo strategiją, kuri remiasi trimis pagrindiniais principais: vietine gamyba Maskvos gamykloje, „Renault" importuojamų automobilių pardavimu bei tolesne partnerystė su „AvtoVAZ". 

Šiuo metu Maskvoje „Renault" gamina „Logan" modelį. Atsižvelgiant į itin didelę „Logan" sėkmę, gamyklos pajėgumai dvigubinami ir 2009 m. pabaigoje planuojama 160 tūkst. vnt. gamybos apimtis. Šioje gamykloje Maskvoje taip pat bus gaminas „Sandero" modelis. Rusijos rinkoje sparčiai plečiasi ir pardavimų tinklas, kurį šiuo metu sudaro 74 atstovybės ir 94 salonai. 

Plėtodama importuojamų automobilių pardavimus „Renault" siekia pasinaudoti kylančiu importuojamų automobilių poreikiu Rusijoje. „Renault" automobiliai į Rusiją importuojami nuo 1998 m., šiuo metu Rusijoje parduodami ir visi naujausi „Renault" modeliai: „Laguna III" sedanas ir universalas, „Koleos", lapkritį bus pradėta prekiauti naująja „Thalia". 

Nuo š.m. sausio mėn. tapusi išskirtiniu strateginiu „AvtoVAZ" partneriu, „Renault" padeda Rusijos automobilių gamintojui atnaujinti ir plėsti modelių gamą, stiprinti prekės ženklą. Partnerystės dėka „AvtoVAZ" galės greičiau atnaujinti visą „Lada" modelių gamą panaudodama „Renault" platformas ir jėgos agregatus. „AvtoVAZ" ir „Renault" ketina dalintis technologijomis ir žiniomis, ypač gamybos ir marketingo srityse, siekdamos padidinti „AvtoVAZ" modelių patrauklumą, konkurencingumą ir kokybę. Taip pat bus keičiamasi įvairaus lygio vadovais užtikrinant sklandžią integraciją bei „AvtoVAZ" virsmą pasauliniu automobilių gamintoju, kurio metinės gamybos apimtys viršys 1 mln. automobilių.

 

 

 

 



NAUJAUSI KOMENTARAI

Galerijos

Daugiau straipsnių