„Renault„ pristato trečiosios kartos „Megane“

Prancūzijos kompanija „Renault" pristato trečiosios kartos „Megane". Oficiali naujojo modelio premjera numatyta spalį vyksiančioje Paryžiaus automobilių parodoje. „Renault" atstovybėse „Metane III" pasirodys lapkritį.

Naujoji „Megane" paveldėjo nemažai koncepcinio modelio „Megane Coupe Concept", pristatyto praėjusį pavasarį Ženevoje, bruožų. Dinamiškos ir elegantiškos kėbulo linijos harmoningai susilieja su sportiškais automobilio elementais. Akį traukia masyvus priekinis bamperis su dideliais integruotais ortakiais bei į apačią nusitęsiantys priekiniai žibintai.

Kuriant interjerą, ypatingas dėmesys buvo skirtas ergonomiškumui ir paprastumui, ypač vairuotojo vietoje. Prietaisų skydelis yra racionaliai ir patogiai išdėstytas, o įvairūs valdymo įrankiai - lengvai pasiekiami.

Trečiosios kartos „Megane" aprūpinta daugybe naudingų įrenginių. Viena pagrindinių inovacijų yra automatinė greičio palaikymo ir ribojimo sistema, kurioje naudojami spalvų elementai. Į spidometrą integruotas šviesų ratas, kuris aktyvuojasi įjungus minėtą funkciją. Kai nustatytas greitis padidėja, spidometras ima šviesti raudonai, o viršijus greitį - ima blyksėti.

Naujoji „Megane" buvo kurta siekiant užtikrinti geriausią savo klasėje saugumą. Ji naudoja naujausias dviejų kamerų, dvigubo spaudimo oro pagalves bei šoninių smūgių daviklius, kurie jau išmėginti „Laguna III" modelyje. Avarinėse situacijose vairuotojui padeda ABS su automatiniu stabdymo jėgos paskirstymu, avarinio stabdymo pagalba (EBA) ir ESP.

Po naujosios „Megane" kapotu bus montuojami atnaujinti dCi ir TCe varikliai. Dyzelinių variklių gamą sudaro: 85 AG, 105 AG, 90 AG bei smulkiųjų dalelių filtru aprūpintas 110 AG agregatai. Visi keturi dyzeliniai varikliai užtikrina 120 g/km ar net mažesnes CO2 emisijas. Šių variklių gama artimiausiu metu bus papildyta 160 AG su mechanine pavarų dėže bei 150 AG su automatine pavarų dėže.

Priklausomai nuo rinkos, benzininių variklių linija apims 1.6 16V 100 AG ir 110 AG, taip pat 2.0 16V 140 AG ir TCe 180 variklius. Automobilį su 2.0 16V 140 AG varikliu bus galima įsigyti su mechanine šešių pavarų dėže. Naujausias „Renault" variklis, TCe 130, į naująją „Megane" bus pradėtas montuoti nuo 2009 m. pavasario.

Gamintojai atkreipia dėmesį, kad  95 proc. naujosios „Megane" svorio gali būti perdirbta, o beveik 12 proc. automobilio gamyboje naudoto plastiko yra iš perdirbtų medžiagų.

Nuo 1995-ųjų, kai rinkoje buvo pristatyta pirmoji „Megane", iš viso jų yra parduota apie 8,5 mln. vienetų. „Megane" šeimą sudarantys septyni kėbulo tipai yra gaminami trijuose žemynuose (Europa, Pietų Amerika ir Azija) devyniose gamyklose ir parduodami daugiau kaip 75 šalyse už Vakarų Europos ribų.

Paryžiaus automobilių parodoje bus pristatoma trejų ir ketverių durų kėbulo versijos. Vėliau bus pristatoma kupė, kabrioleto ir universalo versijos.  „Metane" bus gaminami Ispanijos bei Prancūzijos gamyklose.

 



NAUJAUSI KOMENTARAI

SUSIJĘ STRAIPSNIAI

Galerijos

Daugiau straipsnių