„Renault Megane III" - penkios žvaigždutės

Nepriklausoma naujų europietiškų automobilių saugumo įvertinimo programa „Euro NCAP" trečios kartos „Renault Megane" skyrė maksimalų įvertinimą - šis modelis surinko 37 taškus iš 37 galimų. 

Naujoji „Megane" tapo vienuoliktu „Renault" automobiliu, gavusiu aukščiausią „Euro NCAP" įvertinimą. Tai prancūzams leidžia vadintis pačiu saugiausiu automobilių gamintoju, nes tokiu pasiekimu kol kas negali pasigirti nei viena kita kompanija.

Naujosios „Megane" kėbulo struktūra sutvirtinta, taip pat yra numatytos smūgio energiją absorbuojančios zonos, užtikrinančios automobilio ir jo keleivių saugumą. Siekiant užtikrinti vairuotojo ir keleivių apsaugą, automobiliuose įdiegta trečiosios kartos „Renault SRP3" saugumo sistema, kuri siūlo didžiausią ir vienodą apsaugą tiek vairuotojui, tiek visiems keleiviams automobilyje. „Megane III" naudojamos naujausios dviejų kamerų, dvigubo spaudimo oro pagalvės bei šoninių smūgių davikliai, kurie jau išmėginti „Laguna III" modelyje.

Naujosios „Megane" hečbeko priekinės dalies konstrukcija padidina pėsčiųjų apsaugą - buvo modifikuojamas priekinio bamperio tvirtumas bei medžiagos storumas, todėl į incidentą patenkančių žmonių kojos mažiau traumuojamos. 

Vaikų saugumo srityje „Renault" gavo keturių žvaigždučių „Euro NCAP" įvertinimą. Naujoje „Megane" tiek dešinėje, tiek kairėje užpakalinių sėdynių pusėje galima tvirtinti „Isofix" sistemos kėdutes. Tritaškė „Isofix" sistema užtikrina geresnę apsaugą smūgio metu. Be to, naudojami specialūs indikatoriai leidžia išvengti kėdučių tvirtinimo klaidų.  

Automobilyje įmontuota padangų slėgio stebėjimo sistema, automatinė greičio palaikymo su greičio ribotuvu sistema, naudojanti spalvų elementus, automatiškai įsijungiantys žibintai ir valytuvai. Adaptyvi priekinių biksenoninių žibintų sistema, nukreipianti šviesos srautą automobiliui įvažiavus į posūkį, užtikrina saugesnį važiavimą tamsiu metu.   

Aktyvaus saugumo srityje vairuotojui padeda ABS su automatiniu stabdymo jėgos paskirstymu, avarinio stabdymo pagalba (EBA). Kai kurios „Megane" versijos taip pat turi elektroninio stabilumo kontrolės (ESC) sistemą, kuri padeda sudėtingose ir avarinėse situacijose.

Sėkmingus „Renault" gamintojų sprendimus saugumo srityje lemia išsamūs realių avarijų tyrimai. Pastaraisiais metais kompanija itin daug dėmesio skiria naujausioms technologijoms, kurios leidžia numatyti galimą riziką ir išvengti nelaimingų atsitikimų, koreguoti vairavimo klaidas.

 



NAUJAUSI KOMENTARAI

SUSIJĘ STRAIPSNIAI

Galerijos

Daugiau straipsnių