Pristatyta naujos kartos žalų registravimo sistema

Šią savaitę ne gyvybės draudimo bendrovė „Seesam Lietuva“ atnaujino savo savitarnos svetainę ir pirmoji Lietuvoje įdiegė naujos kartos žalų registravimo sistemą.

Ši sistema veiks panašiai kaip elektroninė bankininkystė – vartotojai, patvirtinę savo tapatybę, duomenis apie žalą ves savitarnos sistemoje, kuri turi tiesioginę sąsają su bendrovės duomenų baze. Tai užtikrins duomenų saugumą bei paspartins žalų atlyginimo procesą.

Įprasta Lietuvoje žalos registravimo sistema veikia anketos principu. Nukentėjęs asmuo užpildo anketą internetiniame draudimo bendrovės puslapyje. Tada ją, dažniausiai elektroninio laiško forma, gauna atsakingas bendrovės darbuotojas. Jis peržiūri pranešimą, patikrina pateiktą informaciją apie įvykį bei nukentėjusįjį ir suveda ją į duomenų bazę. Tik tuomet pradedamas žalos administravimas ir vertinimas.

„Tai – pasenusi sistema, kuri turi porą didelių trūkumų: anonimiškumą bei lėtumą. Tokioje sistemoje negalima užtikrinti, kad duomenis užpildys pats nukentėjusysis. Nemažai užtrunka ir procesas, kol laiškus su žalos registracijomis gaunantis darbuotojas sutikrina informaciją bei suveda ją į duomenų bazę“, – sako bendrovės direktorius Marius Daugintis.

Naujoji sistema žalą registruojančio žmogaus pirmiausiai prašo patvirtinti tapatybę – tai jis gali padaryti pasinaudodamas savitarnos portalo registracija arba internetine bankininkyste. Patvirtinus tapatybę, žmogus nukreipiamas į draudimo bendrovės savitarnos sistemą ir visą informaciją apie įvykį suveda tiesiai į ją. Procesas sutrumpėja keliais žingsniais ir dėl to išmokos už įvykius nukentėjusiuosius pasiekia kur kas greičiau.

„Nuo mūsų savitarnos portalo starto, jo lankytojų skaičius tik auga; dabar svetainėje lankosi bei žalas registruoja nebe tik bendrovės „Seesam Lietuva“ klientai, bet ir asmenys, nukentėję nuo mūsų įmonės klientų. Tai įrodo, kad galimybė patogiai sutvarkyti reikalus internete ir sutaupyti laiko žmonėms yra labai svarbi. Matant tokios paslaugos poreikį, svarbu palaikyti jos kokybę bei ją nuolat tobulinti“, – pasakoja M. Daugintis.

Draudimo bendrovė savitarnos portalą pristatė šių metų sausio mėnesį. Palyginus jo lankomumą sausio-vasario ir gegužės-birželio mėnesiais, pastarųjų prisijungimų vidurkis yra keturis kartus didesnis nei pirmųjų. 76 proc. visų svetainės vartotojų yra vilniečiai, o vyrų čia apsilanko dukart daugiau nei moterų.

Be to, net 13 proc. žmonių besinaudojančių savitarnos svetaine nėra šios draudimo bendrovės klientai. Įskaitant juos, 75 proc. svetainės lankytojų asmenybei identifikuoti naudojasi ne registracija puslapyje, o asmenybės identifikavimu per internetinę bankininkystę.


Šiame straipsnyje: automobilių draudimas,

NAUJAUSI KOMENTARAI

SUSIJĘ STRAIPSNIAI

Galerijos

Daugiau straipsnių