Pradėta prekiauti „Renault Laguna“ kupė „Monaco GP“

Sukonstruota ir pagaminta Prancūzijoje, išskirtinė ribotos laidos „Renault Laguna“ kupė „Monaco GP“ yra vienas kokybiškiausių automobilių savo klasėje.

400 vnt. šio ribotos laidos modelio automobilių pažymi išskirtinę „Renault“ ir „Automobile Club de Monaco“ partnerystę.

Naujoji kupė buvo pristatyta Ženevos automobilių parodoje. Šio automobilio balto perlo spalvos korpusas, suderintas su juoda stogo bei išorinių veidrodėlių spalva, 18 colių juodi aliuminio lydinio ratlankiai pabrėžia modelio eleganciją. Automobilį galima pirkti su 2,0 litrų dCi varikliu ir išskirtine „Renault 4Control“ važiuokle, kuri yra standartinėje automobilio komplektacijoje. „Laguna Monaco GP“ įranga skirta važiavimo malonumui ir kelionės komfortui. Sukonstruota ir pagaminta Prancūzijoje, „Renault Laguna Coupe Monaco GP“ yra vienas iš kokybiškiausių automobilių savo klasėje.

Anglies spalvos odiniai sėdynių apmušalai papuošti išsiuvinėtas „Monako GP" ženklais, jais papuoštos ir balto perlo spalvos vidaus apdailos detalės, GT vairas. „Monaco GP“ ženklais pažymėtos ir grotelės bei „Carminat TomTom“ navigacijos sistemos ekranas. Automobilyje įmontuota šiam modeliui pritaikyta „Bose“ garso sistema su 10 garsiakalbių, skaitmeninis stiprintuvas su „RCA“ jungtimi.

Važiavimo malonumą didina įvairi moderni įranga: „Bi-Xenon“ priekiniai žibintai, LED galiniai žibintai, galinio ir priekinio parkavimo artumo jutikliai, „Renault" laisvų rankų kortelė, trijų režimų dviejų zonų automatinė klimato kontrolės sistema, vairo šoniniai veidrodėliai.

Įdiegtos naujausios aktyvaus ir pasyvaus saugumo sistemos: ESC, ABS, avarinio stabdymo pagalba, „Isofix“ vaikų sėdynių tvirtinimo sistema, šešios oro pagalvės, kurių tarpe ir apsaugančios krūtinę bei kirkšnis su dviem šoninių smūgių jutikliais.

Automobilis išsiskiria ir visus ratus valdančia „4Control“ važiuokle. Dyzelinis variklis dCi 180 su šešių greičių mechanine pavarų dėže siūlomas su DPF (dyzelio dalelių) filtru.
Įvairių „Laguna“ modelio bandymų, kurie buvo atlikti per pastaruosius dvejus metus, rezultatai suteikė „Renault Laguna“ teisę būti reitinguojamai TOP3 automobiliu savo segmente Europoje. „Renault Laguna Coupe“ tapo lyderiu savo klasėje Prancūzijoje. Antrosios automobilio gamybos metinės pažymėtos ypatingos „Monaco GP“ ribotos laidos modelio pateikimu.

Kai kuriuos akcentus šis modelis paveldėjo iš koncepcinio „Fluence“, kuris buvo pristatytas Frankfurto automobilių parodoje 2007 m. rugsėjį: baltos perlo spalvos korpusas ir vidaus apdailos detalės, 18 colių šešėlio juodumo aliuminio lydinio ratlankiai, juodi kėbulo veidrodėlių korpusai, išsiuvinėta sėdynių apdaila, speciali skydelio apdaila, GT vairas ir durys. „Monaco GP“ ženklai matomi ant automobilio šonų ir priekinių grotelių. Anglies spalvos odiniai apmušalai taip pat išsiuvinėti „Monako GP“ ženkliukais.

Išskirtinis, novatoriškas „Renault Laguna“ bruožas - „4Control“ važiuoklė, kurią sukūrė „Renault Sport Technologies“. Ši sumani keturių ratų vairavimo sistema įeina į standartinę „Renault Laguna“ kupė „Monaco GP“ įrangos komplektaciją. Tai yra viena novatoriškiausių naujovių rinkoje. Ši važiuoklė suteikia galimybę lengvai manevruoti. Be to, sistema garantuoja išskirtinį stabilumą, saugumą, pavyzdžiui, stabdant sunkiomis sąlygomis.

Naujasis automobilis siūloma su 2.0 dCi 180 AG (131 kW) dyzeliniu varikliu, kuriame įrengtas kietųjų dalelių filtras. Euro 5 standartą atitinkantis variklis išsiskiria puikiu veikimu ir kuro ekonomija. 400 Nm sukimo momentas pasiekiamas esant 2000 apsukų. Drauge su „4Control“ važiuoklės sistema, variklis garantuoja nepriekaištingą stabilumą. Kuro sąnaudos – apie 6,2 l/100 km (163g CO2/km).

Kupė pirkėjams pateikiama su „Carminat TomTom“ navigacijos sistemos, kuri šiuo metu yra viena efektyviausių kainos ir kokybės atžvilgiu. Į „Renault" modelius „Megane“ ir „Laguna“ ši sistema montuojama su valdymo kontrolės sistema centrinėje konsolėje, ekrano dydis - 14,7 cm. „Carminat TomTom“ sistema atspindi 15 metų „Pioneer“ patirtį kuriant integruotas „Carminat“ sistemas, skirtas automobiliams, mobiliems telefonams. Paprasta naudoti, turinti visas funkcijas, kokių galima tikėtis iš modernios navigacijos sistemos, tarp kurių - ir meniu lietuvių kalba, dideliame 14,7 cm ekrane rodomus detalius žemėlapius, „Advanced Lane“ funkciją, galimybę gauti informaciją apie transporto kamščius, greičio apribojimus, stacionarių greičio aparatų vietas (priklausomai nuo vietos teisės aktų) bei daugelį kitų funkcijų.

„Renault Laguna“ kupė „Monaco GP“ aprūpinta ir pažangiausių technologijų garso sistema, todėl garantuoja aukščiausią atkuriamo garso kokybę. „Bose“ inžinieriai glaudžiai bendradarbiauja su „Renault" - garso aparatūros akustinės savybės pritaikytos konkrečiai šiam modeliui. „Bose“ garso sistema turi 10 garsiakalbių, stiprintuvą, „Bose“ skaitmeninių signalų apdorojimo sistemą ir šešių kanalų ekvalaizerį. „Renault Laguna“ modeliuose įrengta „Audio Connexion“ sistema su USB ir 3,5 mm jack jungtimi, „Bluetooth“, CD MP3/WMA suderinamumas.

Ribotos laidos modelio patrauklumą didina ir „Cruise Control“ su greičio ribotuvais, Bi-Xenon priekiniai žibintai, LED galiniai žibintai, ESC, ABS, avarinio stabdymo pagalba, automatinis parkavimo stabdis, automatiškai įsijungiantys priekinio stiklo ir žibintų valytuvai, elektra šildomi šoniniai veidrodėliai ir elektriniai-chromatiniai galinio vaizdo veidrodėliai, šildomos sėdynės, apšviečiami makiažo veidrodėliai.


Šiame straipsnyje: Renault

NAUJAUSI KOMENTARAI

Galerijos

Daugiau straipsnių