Pirmasis „Renault - Nissan" aljanso darbo vaisius

„Renault - Nissan" aljansas pristato visiškai naują V6 dCi dyzelinį variklį (V9X tipo), kuris pirmą kartą visuomenei buvo pristatytas „Laguna Coupe" modelyje Paryžiaus automobilių parodoje.

Šis variklis yra pirmasis dyzelinis V6 agregatas, sukurtas ir pagamintas bendromis aljanso jėgomis. Juo bus aprūpinti aukštesnės klasės modeliai, kad būtų patenkintas galingų ir tuo pat metu ekonomiškų bei ekologiškų variklių poreikis. 

V6 dCi variklis puikiai demonstruoja darnų ir sėkmingą aljanso darbą. Variklis buvo kurtas abiejų kompanijų, surinktas „Renault" gamykloje, o bus montuojamas tiek į „Renault", tiek į „Nissan" bei „Infinity" modelius.

Tokį variklį gaminti atskirai „Renault" ir „Nissan" kompanijoms būtų neefektyvu, kadangi, norint gauti pelno, panaudojimo apimtys būtų buvę per mažos. Sujungus pajėgas, buvo sumažintos tyrimų ir plėtros investicijos, taip pat sumažėjo gamybinių kaštų, kadangi projektavimo ir gamybos sritys buvo atskirtos. Aljansui dirbant kartu, šio variklio kūrimo ir gamybos sąnaudos buvo sumažintos iki 180 mln. eurų. 

Variklis V6 dCi buvo kuriamas siekiant atitikti „Renault", „Nissan" bei „Infinity" klientų poreikius. Jis sukurtas taip, kad būtų galima jį sumontuoti į bet kokio tipo modelį (kupė, sedaną, SUV ir kt.) bet kuriame pasaulio krašte - tiek Europoje, tiek JAV. Būtent dėl šių priežasčių buvo nuspręsta naudoti V formos architektūrą. V formos varikliai gali būti montuojami tiek išilgai, kaip dažniausiai būna „Nissan" ir „Infinity" automobiliuose, tiek skersai, kaip „Laguna" modelyje. 

Naujasis V6 dCi variklis turi daug bendra su kitais „Renault" varikliais, pvz. 2,0 dCi, tad jį kuriant buvo pasinaudota visa turima patirtimi. Kadangi viršutinės V6 dCi variklio dalys yra labai panašios į 2,0 dCi variklio, naujojo variklio koncepcija buvo greitesnė ir pigesnė. Be to, jau egzistuojančių technologijų panaudojimas užtikrino geresnę kokybę bei patikimumą. „Nissan" inžinieriai dirbo kartu ir dalinosi savo patirtimi visos kūrybos ir gamybos metu, kad būtų užtikrinta, jog variklis tiks ir „Nissan" modeliams. 

Variklis V6 dCi jau yra montuojamas į „Renault Laguna Coupe" modelį, o nuo 2009 m. pr. su juo bus komplektuojami „Laguna" sedano ir universalo modeliai. „Nissan" šį variklį montuos į „Maxima" modelį, kurio prekiaujama JAV, o Europoje rinkai pasiūlys „Pathfinder" bei „Navara". „Infinity" kompanija žada šiuo varikliu aprūpinti EX, FX ir M modelius. Ateityje šiuo varikliu bus aprūpinta vis daugiau modelių, kadangi jis yra pritaikytas įvairaus tipo automobiliams (kupė, sedano, SUV, pikapams ir kt.). 

Naujasis V6 dCi variklis užtikrina aukštos kokybės važiavimą ir malonumą. Šis variklis turi aukščiausią „Renault" automobilių linijos sukimo momentą , kuris yra 450 NM. Todėl jis gali pasiūlyti labai greitą akseleraciją nuo 0 iki 100 km/val.: 7,3 s su „Laguna Coupe" dCi 235 AG.

Nuo 80 iki 120 km/ val. tas pats automobilis įsibėgėja per 6,2 s. Be to, „Laguna Coupe" dyzelinis V6 variklis yra aprūpintas 235 AG, o tai yra antras galingiausias „Renault" variklis po 3,5 l benzininio varianto (245 AG). Be to, šis naujas V6 dCi variklis taip pat yra draugiškas aplinkai: „Laguna Coupe" modelis su šiuo varikliu išmeta tik 192 g/km CO2. 


Šiame straipsnyje: RenaultNissandyzelinis variklis

NAUJAUSI KOMENTARAI

Galerijos

Daugiau straipsnių