„Peugeot“: vairavimo aistra tausojant aplinką

Šių metų Paryžiaus automobilių parodoje „Peugeot" dar kartą įrodo savo sugebėjimus derinti vairavimo aistrą ir aplinkos tausojimą. „Peugeot" technologijų kūrybingumas ir koncepcijos atsispindi demonstruojamuose 42 serijinės gamybos ir koncepciniuose automobiliuose. 

Tausojančio požiūrio į aplinką ir ilgus metus vykdytų tyrimų rezultatas - hibridinės technologijos, pavadintos „HYmotion", derinančios vidaus degimo variklį su elektriniu varikliu, leidžiančios pasiekti išties įspūdingai mažų degalų sąnaudų ir CO2 emisijų. 

RC HYmotion4

„RC HYmotion4" - elegantiškas, galingas ir sportiškas koncepcinis automobilis - tarpinė grandis tarp 2000-ųjų metų koncepcinių RC „pikų" ir  RC „būgnų" bei praėjusiųjų metų Paryžiaus parodos žvaigždės 908 RC, - yra tikra laboratorija ant ratų, derinanti daugybę stilistinių, inžinerinių ir technologinių idėjų ruošiantis ateities automobilių gamybai. 

Ketverių durų, keturių sėdimųjų vietų ir keturių varomųjų ratų ypatingai novatoriškos HYmotion hibridinės technologijos varomas koncepcinis automobilis išsiskiria vairavomo malonumu ir kartu yra draugiškas aplinkai. 

160 kW (218 ag) 1.6 l THP benzininis variklis, montuojamas automobilio gale, ir 70 kW (95 ag) elektrinis variklis po priekiniu gaubtu, - abu varikliai kartu išvysto 230 kW (313 ag) galią, o CO2 emisija važiuojant mišriomis sąlygomis siekia tik 109 g/km (elektrinis variklis visai neteršia aplinkos). 

PROLOGUE HYmotion

„PROLOGUE HYmotion" koncepcinis automobilis yra naujas automobilių tipas Peugeot gamoje, - hibridas savo išorine forma, siejantis visureigio, vienatūrio ir sedano bruožus, novatoriškas technologijas (pakeltus rodmenis (HUD), atstumo signalizatorių ir kt.) su praktiškomis pertvarkymo galimybėmis, turintis 4x4 galimybes: 2.0 l HDi FAP variklis varo galinius ratus, o elektrinis variklis - priekinius. Kompaktiškas, o kartu erdvus 147 KW (200 ag) galios automobilis važiuodamas mišriomis sąlygomis išmeta tik 109 g/km CO2 (važiuodamas elektriniu varikliu visai neteršia aplinkos). 

HYmotion3 compressor

Užimdamas tarpinę vietą tarp motorolerių ir automobilių, „Hymotion3 compressor" yra originali triratė transporto priemonė miestui.

Elegantiškas ir futuristinis stilius dera su kompaktiškumu, saugumu ir komfortu. HYmotion3 hibridinė technologija - 125 cm3 benzininis variklis gale ir 2 elektriniai varikliai ant kiekvieno iš priekinių ratų garantuoja žemas eksploatacines sąnaudas, o CO2 emisija yra tik 47 g/km (elektrinis variklis visai neteršia aplinkos).

Kartu demonstruojami motoroleriai Satelis ir Geopolis leidžia atkreipti dėmesį į jų panašumą į HYmotion3 compressor ir nuoseklų Peugeot požiūrį į tokio tipo transporto priemones. 
















308 HYmotion2

Šis hibridinis priekiniais ratais varomas automobilis Peugeot 308 su  priekyje įmontuotu elektriniu varikliu, šalia 1.6 l HDi FAP 80 kW (110 ag) variklio, pavadintas HYmotion2, ženklina esminį tyrimų etapą siekiant ateityje gaminti serijinius automobilius, sunaudojančius mažai degalų ir mažai teršiančius aplinką anglies dvideginiu. Važiuodamas mišriomis sąlygomis automobilis į aplinką išmeta tik 90 g/km CO2. 



908 HYmotion2 

HYmotion2 technologija surenka ir saugo dalį automobilio kinetinės energijos jį stabdant. Vėliau ši energija panaudojama, priklausomai nuo vairuotojo poreikio, važiuojant vien elektriniu režimu ir taip sunaudojant mažiau degalų (nuo 3 iki 5%) arba tuomet, kai prireikia didesnio galingumo (posūkyje, lenkiant). 

Nehibridinis automobilis šią energiją tiesiog praranda dėl stabdžių trinties generuojamos šilumos. 

Demonstruojamą hibridinę sistemą sudaro trys pagrindiniai elementai: elektrinis varklis-generatorius, elementai, saugantys pagamintą energiją, ir įrenginys, palaikantis energijos mainus tarp variklio ir elementų. 

Be HYmotion technologijų, Peugeot ieško ir kitokių būdų mažinti CO2 emisiją, tokių kaip 308 STOP&START. 

308 STOP&START

Šią technologiją Peugeot ims plačiai taikyti automobilių gamyboje 2011 metais. Variklis išsijungs automobiliui sustojus (degant raudonai šviesoforo šviesai, automobilių kamščiuose ir pan.), o kai reikės vėl pajudėti, variklis tuoj pat nejuntamai vėl įsijungs. 

Demonstruojamas automobilis 308 STOP&START turi 1.6 l 82 KW (112 ag) HDi FAP variklį su elekronikos valdoma 6 pavarų dėže (BMP6). Su šia sistema degalų sąnaudos siekia tik 4,1 l / 100 km, o CO2 emisija yra tik 109 g/km važiuojant mišriomis sąlygomis. 

Pasaulinė 308CC premjera



308CC atspindi Peugeot aistrą ir patirtį kuriant kupė-kabrioletus. Elegantiškai išraiškingas ir dinamiškas stilius, keleivių salonas su keturiomis komfortiškomis sėdynėmis, primenantis limuzino klasės automobilio saloną, puikus triukšmo ir vibracijos slopinimas, standumas, išskirtiniai valdymo bruožai ir komfortas yra esminiai šio kupė-kabrioleto bruožai.

Pertvarkymas iš kupė į kabrioletą ir atvirkščiai tetrunka 20 sekundžių.

Galvai skirtos oro pagalvės ir už vairuotojo ir keleivio sėdynių esantys apsauginiai lankai - tik keletas  apsaugos įrangos elementų.

Efektyvūs, lankstūs ir aplinkai draugiški šio automobilio varikliai - THP tiesioginio įpurškimo benzininis variklis su turbina, išvystantis 110 kW (150 ag) galią ir dyzelinis 103 kW (140 ag) HDi FAP variklis, - 308 CC turi viską, kad patenkintų tuos, kurie nori mėgautis „saldžiu gyvenimu" kasdien. 

Tepee šeima 

Sėkmingai pasirodžiusių automobilių, skirtų laisvalaikiui ir šeimai, gretas šalia Partner Tepee ir Bipper Tepee papildo pirmą kartą pristatomas Bipper Tepee Outdoor, kuris bus pradėtas pardavinėti Prancūzijoje pirmajame 2009 metų ketvirtyje.

Bipper Tepee Outdoor išsiskiria kompaktiškumu ir lankstumu bei specifine išvaizda. Visiems Bipper Tepee gamos automobiliams būdingos nedidelės degalų sąnaudos: 1.4 l HDi (70 ag) variklis suvartoja tik 4,5 l / 100 km degalų mišriomis sąlygomis ir išmeta tik 119 g/km CO2. 

Šioje tarptautinėje Paryžiaus automobilių parodoje Peugeot  demonstruoja ir visą savo automobilių gamą: 107, 1007, 207, 308, atnaujintą 407 su 2.0 l 103 kW (140 ag) HDi FAP varikliu, atitinkančiu Euro 5 standartą, 607, 807.



NAUJAUSI KOMENTARAI

SUSIJĘ STRAIPSNIAI

Galerijos

Daugiau straipsnių