Paaiškėjo, kodėl oro vežėjai lėktuvuose dažniau įdarbina moteris

  • Teksto dydis:

„Go Air“ oro linijos teigia, kad moteriška keleivių salono įgula yra lengvesnė negu jų vyriška. Indų oro linijos taip pateikė bene prasčiausią pasiteisinimą dėl sprendimo samdyti lieknas moteris: tai padeda sutaupyti degalų, vadinasi ir  pinigų, rašo cnn.com.

Kai kurios oro linijos pripažįsta, jog samdo moteris dėl jų seksualumo, pigių skrydžių bendrovė „Go Air“ laikraščiui „Times of India“ sakė, kad ji daugiausiai samdys moteris į skrydžio palydovių pareigas dėl to, kad jos paprastai yra 15-20 kilogramų lengvesnės nei vyrai.

Oro linijų bendrovės apskaičiavimais, kiekvienas papildomas kilogramas lėktuve jau atsieina 0,14 Lt per vieną skrydžio valandą, taigi naujoji tvarka leistų bendrovei sutaupyti iki 1,365 milijono litų kasmet.

Oro linijų atstovas spaudai CNN naujienų agentūrai paneigė, kad bendrovė įgyvendina įdarbinimo politiką pagal lytį. Jis taip pat patvirtino, kad „Go Air“ bandys sureguliuoti darbuotojų lyčių santykį, atitinkamai iki 30 vyrų ir 70 moterų.

Taip pat bus imamasi kitų svorio mažinimo priemonių. „Skrydžio metu naudojamų žurnalų dydis buvo sumažintas,“ - teigia oro linijų bendrovės vadovas Giorgio De Roni. „Geriamojo vandens rezervuarai taip pat nėra pilnai pripildomi, kai buvo nustatyta, kad tik 35-40 proc. yra paprastai sunaudojama.“

„Go Air“ bendrovėje jau dirbantys 130 keleivių salono įguloje vyrų dėl šio sprendimo nenukentės – jis galios tik naujiems darbuotojams. Bendrovė tikisi įdarbinti apie 2 tūkstančius skrydžio palydovų ir pilotų per ateinančius septynerius metus.

Svoris ir jo mažinimas yra vienas iš svarbiausių dalykų oro linijoms taupant degalų sąnaudas. Tai dažniausiai sudaro nuo trečdalio iki pusės oro linijų veiklos išlaidų ir jos didėja. Aviakompanijos taip pat nepamiršo ir aplinkosauginio argumento: kuo mažiau bus sudeginama degalų - tuo mažiau bus išmetama ir teršalų į atmosferą. Be to, tokie sprendimai neva mažina ir bendrą aviacinio kuro paklausą, dėl to jo yra gaminama mažiau.

„Samoa Air“ oro linijų bendrovė buvo pirmoji, kuri pradėjo taikyti mokesčius pagal svorį, norvegų ekonomistas tai pavadino sąžiningiausiu ir pačiu jautriausiu būdu skaičiuoti kainas.



NAUJAUSI KOMENTARAI

  • Skelbimai
  • Pranešk
    naujieną
  • Portalo
    svečias
  • Klausk
    specialisto
  • Diskusijos
  • Orai
  • TV
    programa
  • Pažintys
  • Žaidimai
  • Horoskopai
  • Naujienlaiskis
  • RSS
  • Facebook
  • Twitter

Galerijos

Daugiau straipsnių