P. Keras: autobusų ir troleibusų bilietai Kaune dar nebrangs

Grįžti į straipsnį

paulius

paulius portretas
Visų pirma norėčiau padėkoti už moderniausią Lietuvoje viešojo transporto sistemą. O dabar apie sistemos ydas. :) Turbūt reikšmingiausia yda įvedus nemokamo persėdimo galimybę per 30 min. yra grafikų nesilaikymas. To priežastys ne tik eismo sąlygos, bet ir vairuotojų sąlyginis neatsakingumas. Turbūt sutiksit, kad „neįsipaišant“ į grafiką, nebūtina važiuoti Savanoriu pr. esant laisvai viešojo transporto juostai 40 km/h ar mažesniu greičiu. Pvz., šiandien 6 autobuso maršrutas į Gedimino g. stotelę atvyko pavėlavęs 8 min. (turėjo atvykti 7:43) – nemokamu persėdimu ir vėl nepavyko pasinaudoti... Transporto vėlavimui taip pat įtakos turi ir įlipimo pro priekines duris sistema (mano nuomone, reikalinga naikinti, ypač piko valandomis), bei vairuotojų padarymas „kioskininkais“ (bilietų prekiautojais). Prie Kalniečių piko valandomis susidaro eilės tiek perkančiųjų bilietus pas vairuotojus, tiek atitinkamai negalinčių per tokius pirkėju įlipti į transporto priemonę, bei laukiančių kitų transporto priemonių, kurios dėl minėtos priežasties negali privažiuoti prie stotelės. Vėl gaištamas laikas, „byra“ grafikai. Sprendimas – įrengti transporte bilietų pardavimo automatus. Taip pat, galbūt, pasiteisintų vilniečių planuojamos sistemos galimybės tęsti kelionę nemokamai atsižvelgiant į teorini grafiką, o ne esamą laiką, įdiegimas Kaune – galima būtų tęsti kelionę nemokamai nepriklausomai nuo transporto priemonės vėlavimo. Arba galbūt būtų galima prailginti persėdimo laiką, pvz., nuo 30 min. iki 40 min.? Geros dienos!

Kaunietė

Kaunietė portretas
Manau, kad transporto sistema tikrai jokiais būdais nepanaši į moderniausią, autobusai važinėja retai ( pavyzdžiui Jonavos gatve - intervalas didesnis kaip valanda, o žiemą važinėja iš viso, kaip nori, atseit- slidu, o keleiviui laukti šaltyje valandą - tai, transportininkams atrodo- normalu) ) O kaip iš viso nuvažiuoti, tarkim, į Romainiuose esančios Bivylių gatvės galą. Iki artimiausios autobuso stotelės gal 2 kilometrai? Tai čia irgi moderniausia? Kodėl nebus atpiginami pravažiavimo bilietai, juk PVM transportui nuo sausio mėn 1 d. sumažintas iki 9 proc? Ar ne? Tai juk ir atpiginti turėtų 12 procentų?

RasaL

RasaL portretas
Laba diena, kodel 35 maršruto autobusai nebevažiuos darbo dienomis?

Manau

Manau portretas
Manau, kad tas per 30 min nemokamas persėdimas nekompensuoja to paslėpto pravažiavimo kainos padidinimo, kai buvo pakeisti maršrutai taip, kad be persėdimo, beveik niekur neįmanoma nuvažiuoti, ypač panaikinus maršrutinių taksi maršrutus. Minimali trukmė turėtų būti bent 1 valanda, arba grąžinti atgal tiesioginius maršrutus.

AVB

AVB portretas
Kodėl negalima 20 autobuso paleisti iki Kauno pieno? Vaziuodamas tik iki Turgavietes jis nenaudingas. Gal ir butu galima pasinaudoti tuo persedimu per 30 min, bet jei vaziuojama i Urmo baze nuo pat Botanikos sodo...

hmm

hmm portretas
kodel 43 autobusa nukreipe zeimenos g kur keleviu beveik nera kai senojoje trasoje surinkdavo tikrai nemazai keleiviu

Birutė

Birutė portretas
Kodėl vasarą nekursuoja autobusai iki Kauno tiekimo? Neįmanoma nuvažiuoti nei į sodus, kurie yra kitoje pusėje Vilniaus plento, prie Lytagros, nei į Neveronių kapines.

Jonas

Jonas portretas
ar kas nors tikrina, kaip vairuoja troleibusus kai kurie vairuotojai - kai ralistai? Kodėl 36 autobusas važiuoja tik darbo dienomis?

karolis

karolis portretas
Man tai nesuprantama, kodėl jau kelinta kartą perka naujų autobusų, bet pinigų troleibusams įsigyti nesukrapšto.

dėl 4 troleibuso

dėl 4 troleibuso portretas
Vakarais piko valandomis jis važinėja tikrai ne tuščias.

Šančiai

Šančiai portretas
5 Autobusas su mokyklų grafikais yra nesuderintas arba blogai suderintas, nes mokiniai iš Šančių į Panemunėsmokyklas nuvažiuoja arba labai anksti arba pavėluoja, o grįžtant namo autobusai nuvažiuoja prieš 5 minutes iki baigiantis pamokoms. Aplamai ne tik mokiniams susisiekimas tarp Šančių ir Panemunės tragiškas, autobusai važiuoja retai ir yra sausakimši. Ar nepaprasčiau būtų daugiau autobusų paleisti? Ar žinant statybų tempus žmonėms teks 5 metus vargti?

dėl 5 maršruto

dėl 5 maršruto portretas
Skaičiau pono P. Kero atsakymą, kodėl taip retai važiuoja 5 autobusas, sakė kad tai yra suderinta su mokyklomis. Nežinau kas su kuo derino, bet mano vaikas į mokyklą išvyksta, kelios minutės po septynių, mokykloje buna 7,42 val. pamokos nuo 8 val. čia dar nieko, o grįžimas, 5 autobusas pro mokyklą pravažiuoja 10 min. iki kiekvienos pamokos pabaigos, kaip pasityčiojimas, vaikai turi valandą laukti kito autobuso, nesvarbu kiek bus pamokų, penkios ar septynios bei koks oras lauke. Gaila kad pono Kero vaikai į šią mokyklą neina ir netenka 5 autobuso paslaugomis naudotis, savo kailiu pajustu, kaip viskas "suderinta ir patogu"

post scriptum

post scriptum portretas
forumas del varneles padejimo...

12-am

12-am portretas
taip man atrodo, kad pons Keras net nezvilgtelejo i 5 autobuso marsruta, pries atsakydamas i klausima.

kostas

kostas portretas
Dabar nebrangs, bet tik po Naujųjų metų

gerasis dėde valdininke

gerasis dėde valdininke portretas
Padaryk kad jie pagaliau atpigtų!!!!!!!!

Klausimas Kerui

Klausimas Kerui portretas
Kada autobusų vairuotojai nustos tyčiotis iš automobilių vairuotojų atkarpoje tarp Jiesios tilto ir Čiurlionio tilto? Demonstratyviai velkasi 30km/h, nesvarbu, pikas ne pikas, sustoja ne stotelėje o tiesiog vidury kelio, nei apvažiuosi nei ką. Kada visuomeninio transporto vairuotojai išmoks važiuoti Kalantos gatve? Ten yra dvi eismo juostos, o ne "vidurinė autobusų ir troleibusų".

mantvydas

mantvydas portretas
oj Pauliau neatsakei i mano klausimus, matyt buvo cenzuruojami, nieko as gyvai paklaust galesiu daznai susitinkame centre :)

Tai

Tai portretas
Tai gal Keras susimaišė, mat sako -bilietai nebrangs, bet gi jie turėtų nemažai atpigti dėl sumažinamo PVM. Nesuprantu, kam tada priimamos tos lengvatos PVM, ar kad gauti tokiems didesnius pelnus, ar kad atpigtų ta paslauga, kuriai taikoma PVM lengvata? Tai kaip čia suprasti, Kerai?

žiema

žiema portretas
Kada pagaliau iš Aleksoto pradės važinėti mikriukai per Čiurlionio tiltą.

Daug klausimų

Daug klausimų portretas
Kokia laimė, šiandien nebrangs, o rytoj? Ar atsakingieji pasidomėjo važiavimo kainos ir vežimo kokybės santykiu? Kodėl tik retas žemagrindžio autobuso vairuotojas sustoja prie šaligatvio krašto? Kokia tada prasmė to žemagrindžio, jei su vaikais, nešuliais, skaudančiomis kojomis ir nugara turi ropštis kaip išmanai. Žiemą išleidžia ant slidžios kaip stiklas gatvės, šaligatvio kraštą pasiek kaip nori. Vieno autobuso vairuotojas, paklaustas, kodėl neprivažiavo prie krašto, atsakė: "tada durys neatsidarys". Tai kokių prisipirkote autobusų? O jeigu saugiai vežti keleivius trukdo tragiškos gatvės, rūpinkitės nuolat bendradarbiauti su tarnybomis, tvarkančiomis gatves, kad žiemą sniegas nebūtų verčiamas į kalnus prie pat stotelių. Tada per tuos kalnus nei autobusas prie šaligatvio privažiuoja, nei žmogus gali per juos į transportą įlipti. Kodėl naikinamas 4-jo troleibuso maršrutas? Važiuoja nedaug žmonių? O kodėl reikia juos versti važiuoti sausakimšame transporte?

kkk

kkk portretas
idomu pasidare o kodel atsakymas ''dar nebrangs bilietai'' o kodel turi brangti a? uz ka turi buti pakeltos kainos? anksciau pries 4-5 metus kalbejo kad kainos kils del darbuotuoju uzmokescio -tai pakele...poto per krize nubrauke vairuotojams algas bet bilietai neatpigo kazkodel....degalai brango tai pries 2metus vel pakele tai motyvuodami...o dabar kokie reiskiniai kad turetu kilti kainas a? paziurejo i dangu ir sove mintys galingos kad reikia pakelti kainas bilietu ane valdininkai?

Audra

Audra portretas
p.Keras nesugeba net į klausimus atsakyti.Panašu, kad atsakymai tik dėl "paukščiuko".

smalsu

smalsu portretas
kodel nera jokio transporto is Neveroniu pacio galo juk 39 vaziuoja tik iki siltnamio ir tai ne visi o mikrika 13 nueme o kuo pasiekti savanoriu prospekta jeigu dar panaikinsit 4 trolika

Rimas

Rimas portretas
Ne taip gerbiamieji klausiate....Reikia klausti kada transportas atpigs, nes pravaziavimo kaina astronomine! ...Vazineja ivairus gavnovozai,suluze... GEDA KAUNUI UZ TOKIA VALDZIA BE VALDZIOS,,, ANARCHIJA, kokios net sovietmeciu nebuvo! I ka panasios gatves.SMIRDZIAI

jonas

jonas portretas
Turetu papurtyti FNTT,STT tarnybos troleibusu ir autobusu parkus.Minetos tarnybos turetu petikrinti pajamas ,islaidas ,atlyginimu dydzius,dividentus ir sumoketus mokescius uz savo darbuotojus ir pelno mokescius. O didinti pravaziavio kainas neturetu ,kadangi ir taip keliaiviu nera.Vaziuoja apytusciai troleibusai ,autobusai.Atkurus neprikausomybe, bilietuku kainos brango 45 kartus,taciau atlyginimus ir socialines pasalpas zmones negauna 45 kartus didesnes.Manau ,kad reiktu mazinti kainas o ne didinti.

reikia derinti

reikia derinti portretas
Kodel 20 marsruto autobusai sudaro spstis Kreves prospekte, jei tik pavaziavus viena stotele galetu prie cento esancioje aiksteleje laisvai laukti sekancio marsruto. Ir zmonems butu patogu, prie pat parduotuve,o svarbiausia neuzkimstu Kreves prospekto . Labai reikalingas geresnis susisiekimas sestadieniais,nes daug autobusu nevaziuoja ,o ypac 36, JIS REIKALINGAS, be viso kito, is vairuotoju labai reikalinga kontrole del bilietu kompostiravimo, nes daugelis ilipanciuju ne per pirmasias duris bilietu neatzymi.o vairuotojai noredami isvengti ginco nieko nesako. Gerbiu viena 37 marsruto vairuotoja ,kuri visuomet papraso keleivi prie jo atsizymeti bilieta / net 2 buvo be pinigeliu/ Tie kas saziningai vazineja sie sukciai piktina.

Galerijos

Daugiau straipsnių