Net ir pigiausi nauji automobiliai domina tik dalį vairuotojų

  • Teksto dydis:

Dauguma vairuotojų, svarstydami, kokį automobilį įsigyti, dažniausiai net nemąsto apie naują. Tokį pasirinkimą argumentuoja tuo, kad nauji automobiliai yra brangūs, greitai praranda vertę, o už tą pačią kainą galima nusipirkti senesnį, bet geresnį. Autogidas.lt sudarė pigiausių naujų automobilių dešimtuką (Top 10 pigiausių naujų automobilių), tačiau vairuotojų nuomonė, įvertinus į dešimtuką pakliuvusius automobilius, nesikeičia – dauguma geriau pirktų ne naują, o senesnį, bet kokybiškesnį ir jiems priimtinesnį pagal markę ar modelį automobilį.

Autogidas.lt apklausos rezultatai rodo, kad vairuotojai, rinkdamiesi automobilį, nepuola pirkti ar tik svajoti apie naują ar apynaujį automobilį – daugiau nei pusė (57 proc.) teigia, kad kasdieniam naudojimui tinka bet kurių metų automobilis, nes automobilio amžius ne visuomet yra tinkamas rodiklis, priklauso, kaip jis buvo prižiūrėtas. Dar kiek daugiau nei penktadalis (22 proc.) įsitikinę, kad reikėtų pirkti automobilį, kuris ne senesnis nei dešimties metų. Likusieji norėtų ne senesnių nei penkerių metų automobilio (iš jų vos 7 proc. nurodo, kad pirktų tik naują transporto priemonę).

Portalo Autogidas.lt sudarytame naujų automobilių dešimtuke pigiausias naujas automobilis kainuoja vidutiniškai 25 tūkst. Lt (Suzuki Alto), o brangiausias – vidutiniškai 32 tūkst. Lt ("Seat Mii"). Į dešimtuką taip pat papuola "Suzuki Splash", "Skoda Citygo", "Kia Picanto", "Nissan Pixo", "Perodua Myvi", "Citroen C1", "Hyundai i10" ir "Renault Twizy".

Tačiau šie modeliai nedomina daugiau kaip pusės vairuotojų – netgi 63 proc. Apklausoje dalyvavusiųjų teigia, kad nepirktų nė vieno iš paminėtų automobilių. Respondentams labiausiai nepatinka dizainas, automobilių dydis (teigiama, kad važiuojant netilptų net pagrindiniai daiktai), dauguma apie kai kuriuos modelius net nėra girdėję, todėl geriau rinktųsi jau naudotą, bet žinomą automobilį, kuris, skyrus tą pačią kelių dešimčių tūkstančių sumą, išeitų visai neblogas.

Tie, kurie vis tiktai susidomėtų minėtais modeliais, labiausiai norėtų įsigyti "Seat Mii" ar "Nissan Pixo" (po 6 proc.), "Renault Twizy", "Citroen C1", "Kia Picanto" ar "Skoda Citygo" (po 5 proc.) automobilį. Mažiausiai paklausos sulaukė "Perodua Myvi".



NAUJAUSI KOMENTARAI

Iš patirties

Iš patirties portretas
Nusipirkome iš salono prieš 5 metus naują Hunday Getz su visais KASKO ir privalomais servisais ir lizingais suplojome per 52 tūkst. Dabar tokios kvailystės nedarytume. Už tuomet turėtus 25 tūkst geriau būtume 3-5 metų VW Golf nusipirkę o jei lizingų tai už išleistus pinigus ir Audi užtektų .Nėra prasmės Lietuvoje pirkti ekonominės klasės naują mašiną nes ji nauja pradės gesti panašiai kaip padorus vokietis senesnis, remontas niekuo pigesnis ( ir net brangesnis) , o žvėriškos autorizuotų servisų privalomų apžiūrų ir keičiamų detalių kainos galutinai nubraukia visą galimą naudą.Taigi mano patarimas NEPIRKITE nauju ekonom klasės mašinų
VISI KOMENTARAI 1

Galerijos

Daugiau straipsnių