Naujos kartos „Mazda3“ tikisi „prigyti“ Europoje

Leverkuzenas (Vokietija). Praėjusią naktį 5 skirtinguose pasaulio miestuose žiniasklaidai buvo pristatytas naujos kartos kompaktinis hečbekas „Mazda3“.

Populiariausiame „Mazda“ koncerno modelio išvaizdoje dominuoja su niekuo nesupainiojama KODO dizaino kalba, įdiegta visa SKYACTIV technologijų gama.

„Mazda3“ vienu metu debiutavo Niujorke, Londone, Sankt Peterburge, Kelne ir Stambule taip atspindint tiek naujojo modelio charakterio bruožus, tiek koncerno interesus atskirose rinkose. Tai jau trečiasis koncerno modelis po CX-5 ir „Mazda6“, kuriame dera ir „KODO: Soul of Motion“ dizainas, ir naujausios SKYACTIV technologijos.

Kad naujoji „Mazda“ strategija pasiteisino, rodo pardavimo statistika – nepaisant Europos automobilių rinkos nuosmukio, gegužės mėnesį koncernas pardavė net 29,8  proc. daugiau automobilių nei 2012 metų gegužę. Todėl tikimasi, kad „Mazda3“ dar padidins sėkmės galimybes.

„Naujojoje „Mazda3“ jaudina viskas – išvaizda, dinamika, paklusnumas vairuojant, patikimumas ir išlaikymo sąnaudos. Mes jau dabar labai daug tikimės iš šio modelio, tačiau įtariu, kad jis netgi viršys mūsų lūkesčius“, – neslėpė „Mazda Motor Europe“ prezidentas Jeffas Guytonas.

Trečiosios klasės „Mazda“ sudaro beveik trečdalį visų koncerno pardavimų, todėl yra itin svarbus „Mazda“ verslo sėkmei. Po to, kai „Mazda3“ debiutavo 2003 metais, modelis gavo daugiau nei 130 įvairių apdovanojimų. Tikimasi, kad naujokas taip pat diktuos žaidimo taisykles savo klasėje.

Kūrėjai atkreipia dėmesį į „Mazda3“ saloną, kurio maksimalus pritaikymas keleivių patogumui ir saugumui buvo vienas svarbiausių uždavinių inžinierių ir dizainerių komandai. Čia taip pat pirmą kartą bus įdiegta originali komunikacijos sistema, sujungianti mobilius prietaisus ir leidžianti keleiviams naudotis internetiniais resursais per „Aha“ paslaugą.

Automobilyje bus diegiama „i-stop“ sistema, stabdžių energijos regeneracijos sistema „i-ELOOP“, nauji SKYACTIV technologijos varikliai ir pavarų dėžės.

Dviejų versijų SKYACTIV-G dviejų litrų darbinio tūrio variklis generuos 120 arba 165 AG ir atitiks „Euro 5“ taršos reikalavimus. Turbodyzelinis SKYACTIV-D 2,2 litro darbinio tūrio variklis generuos 150 AG ir atitiks „Euro 6“ standarto taršos reikalavimus.

Modeliui siūlomos su 6 laipsnių automatine „SKYACTIV-Drive“ arba 6 laipsnių mechanine „SKYACTIV-MT“ pavarų dėže.

„Mazda3“ pardavimai Europoje prasidės rudenį.


Šiame straipsnyje: Automobilių parodaMazdaMAzda3

NAUJAUSI KOMENTARAI

tiesiog

tiesiog portretas
grazuolis nera lygiu.
VISI KOMENTARAI 1
  • Skelbimai
  • Pranešk
    naujieną
  • Portalo
    svečias
  • Klausk
    specialisto
  • Diskusijos
  • Orai
  • TV
    programa
  • Pažintys
  • Žaidimai
  • Horoskopai
  • Naujienlaiskis
  • RSS
  • Facebook
  • Twitter

Galerijos

Daugiau straipsnių