- Diena Media, "Goodyear" inf.
- Teksto dydis:
- Spausdinti
„Goodyear" naujoji sunkvežiminių padangų gaminimo technologija „Max Technology" pritaikyta ir įmonės siūlomų padangų restauracijai. Gaminys, kuris vadinamas „TreadMax", iš naujo panaudoja „Max Technology" karkasą ir atkuria tokį patį protektoriaus raštą, kaip ir naujoje „Max Technology" padangoje.
Tai naujiena, kurios laukė sunkvežimių vairuotojai, kurie dabar gauna šimtaprocentinį „Max Technology" gaminį, nors ir su atnaujintu protektoriumi, tačiau su visais technologijos privalumais. Padangai, kurios protektorius ir raštas atnaujinami pagal „Goodyear" taikomas technologijas, dėl „TreadMax" suteikiami iš viso keturi „gyvenimai". Taigi sunkvežimių vairuotojams siūlome žymiai pigesnes padangas, kurių parametrai atitinka naujų gaminių ir kurios taupys degalus.
„TreadMax" tikslas yra ne tik prailginti „Max Technology" padangų eksploatavimo trukmę, bet ir padidinti padangos „gyvenimų" skaičių. Sunkvežimių padangos dabar yra pigesnės, nors joms suteikiami keturi „gyvenimai" su išvaizda, parametrais ir patikimumu, kuris atitinka naujų.
Keturis „gyvenimus" sudaro keturi padangų ciklai - nauja padanga, protektoriaus rašto gilinimas, protektoriaus atnaujinimas ir galų gale atnaujinto protektoriaus rašto gilinimas. Padangos protektoriaus raštas, atnaujinus protektorių, yra toks pat kaip ir geriausiai „Goodyear" parduodamų padangų „RHD II" iš „Regional" ir „LHD II" iš „Marathon", todėl parametrais nenusileidžia naujoms padangoms. Prekyba „TreadMax" padangomis prasidės 2009 m.
„Padangos „TreadMax" puikiai papildo mūsų plačią padangų sunkvežimiams pasiūlą, o taip pat yra svarus įrodymas to, kad mes pastoviai stengiamės sumažinti sunkvežimių vairuotojų išlaidas. Aš esu tikras, kad mes nustatome naujus eksploatacinius parametrus padangoms su atnaujintu protektoriumi", - sakė „Goodyear Retread" Europos Sąjungoje vadovas Danny Van Essche.
Specialus gumos mišinys kartu su naujausia karkaso technologija sumažina padangos riedėjimo pasipriešinimą, pailgina jos ridą ir padidina patvarumą, o tai sumažina degalų išlaidas vienam kilometrui, sumažina dujų išmetimą ir optimizuoja sunkvežimių savininkų išlaidas.
„Goodyear" mano, kad protektoriaus atnaujinimas yra padangos „gyvenimo" pagrindas. Padangų, kurios pagamintos pagal „Max Technology", karkasai yra tvirti ir atsparūs susidėvėjimui, todėl yra pritaikyti pažangiai protektoriaus atnaujinimo technologijai.
Lygiai taip pat kaip ir „Goodyear" naujos sunkvežimių padangos, „TreadMax" padangos su atnaujintu protektoriumi turi tuos pačius „Max Technology" privalumus. Sunkvežimių padangų karkasai „RHD II" ir „RHS II" iš „Regional" serijos bei „LHD II" ir „LHS II" iš „Marathon" serijos gali būti atnaujinami „TreadMax" protektoriais.
Restauruojama gamykloje taip vadinamu „karštuoju būdu", kai atnaujinamas ne tik protektorius bet ir padangos šonai. Prieš restauraciją visi karkasai kruopščiai patikrinami. Kiekviena padanga, prieš pristatymą, kruopščiai patikrinama ir atliekami slėgio bandymai.
NAUJAUSI KOMENTARAI
SUSIJĘ STRAIPSNIAI
-
Eismo sąlygas naktį sunkins rūkas
Penktadienio naktį eismo sąlygas sunkins rūkas, įspėja Automobilių kelių direkcija. 16 val. duomenimis, dėl dulksnos ir silpno lietaus didžiojoje Lietuvos dalyje magistralinių, krašto ir rajoninių kelių dangos buvo šlapios. Klaipėdo...
-
Į ekonomiškiausio titulą pretenduoja ir dyzeliniai, ir hibridiniai automobiliai3
Jau trečią savaitę vykstančiame konkurse „Metų automobilis 2014” vis didesnio šalies gyventojų dėmesio susilaukia ne tik pretendentai į „Tautos automobilį 2014“. Pastaruoju metu, kai degalinėse paliekamos sumos sudaro ...
-
Keičiamas eismas Vakarinio aplinkkelio, Sidaronių ir Šešuolių gatvėse
Vilniaus miesto savivaldybė informuoja, kad nuo lapkričio 21 dienos keičiamas eismas Vakarinio aplinkkelio, Sidaronių, Šešuolių gatvėse. Iš Sidaronių g. ir Viršuliškių skg. išvažiavimai bus galimi deši...
-
Šiemet vilkikų sukeltiems eismo įvykiams atlyginti BTA jau skyrė 23 mln. litų
Ne gyvybės draudimo bendrovės BTA duomenimis, per 2013 m. 10 mėnesių vilkikų patiriamoms žaloms atlyginti bendrovė skyrė daugiau kaip 23 milijonus litų. O tai yra 5 procentais daugiau nei pernai tuo pačiu laikotarpiu. Vilkikų eismo įvyk...
-
Rytoj 10 Vilniaus autobusų ir troleibusų stotelių savanoriai dalins gerves ir tulpes4
VŠĮ „Savanorių centras“ rytoj Vilniuje rengs akciją „Labas rytas, Vilniau!“, kurios metu 40 savanorių dešimtyje Vilniaus autobusų ir troleibusų stotelių išdalins 3000 gervių ir tulpių. Pasak centro vadov...
-
Rekonstruos dar vieną transeuropinio tinklo kelio E77 ruožą
"Avesko kelių" įmonių grupei priklausanti kelių tiesimo ir tiltų statybos įmonė "Šiaulių plentas" už 32,867 mln. litų rekonstruos transeuropinį kelią Ryga-Kaliningradas. Automobilių kelių direkcija pranešė, jog...
-
Naktį eismo sąlygas sunkins rūkas
Trečiadienio naktį eismo sąlygas sunkins rūkas, perspėja Automobilių kelių direkcija. Be to, vietomis gali palyti, temperatūra kai kur nukris iki 0 laipsnių. 16 val. duomenimis, antradienį Telšių apskrityje bei Akmenės rajone magistralini...
-
Ar Kauno autobusuose ir troleibusuose – saugu?8
Statistika teigia, kad nusikalstamų veikų viešajame transporte mažėja. Vis dėlto visuomenę vis dar sukrečia ciniški chuliganizmo, vagysčių atvejai, o kartais net kraujo dėmės troleibuso salone. ...
-
Kelių direkcijos vadovas: pavasarį penktadalis kelių gali būti nepravažiuojami
Lietuvos automobilių kelių direkcijos vadovas perspėjo, kad trūkstant finansavimo keliams, kitą pavasarį penktadalis šalies kelių gali tapti nepravažiuojami. Skirmanto Skrinsko teigimu, po 2009 metų ekonominės krizės metinis kelių finansavi...
-
Vakarinio aplinkkelio II etapas užbaigtas, projekto vertė – 211 mln. Lt
Vilniuje Vakarinio aplinkkelio II etapo statybos darbus, pradėtus prieš kiek daugiau nei dvejus metus, rangovams pavyko pabaigti šešiais mėnesiais anksčiau. Automobiliams nuo šiandien jau atverta šešių eismo ...