Nauji „Goodyear" eksploataciniai parametrai

„Goodyear" naujoji sunkvežiminių padangų gaminimo technologija „Max Technology" pritaikyta ir įmonės siūlomų padangų restauracijai. Gaminys, kuris vadinamas „TreadMax",  iš naujo panaudoja „Max Technology" karkasą ir atkuria tokį patį protektoriaus raštą, kaip ir naujoje „Max Technology" padangoje.

Tai naujiena, kurios laukė sunkvežimių vairuotojai, kurie dabar gauna šimtaprocentinį „Max Technology" gaminį, nors ir su atnaujintu protektoriumi, tačiau su visais technologijos privalumais. Padangai, kurios protektorius ir raštas atnaujinami pagal „Goodyear" taikomas technologijas, dėl „TreadMax" suteikiami iš viso keturi „gyvenimai". Taigi sunkvežimių vairuotojams siūlome žymiai pigesnes padangas, kurių parametrai atitinka naujų gaminių ir kurios taupys degalus. 

„TreadMax" tikslas yra ne tik prailginti „Max Technology" padangų eksploatavimo trukmę, bet ir padidinti padangos „gyvenimų" skaičių. Sunkvežimių padangos dabar yra pigesnės, nors joms suteikiami keturi „gyvenimai" su išvaizda, parametrais ir patikimumu, kuris atitinka naujų. 

Keturis „gyvenimus" sudaro keturi padangų ciklai - nauja padanga, protektoriaus rašto gilinimas, protektoriaus atnaujinimas ir galų gale atnaujinto protektoriaus rašto gilinimas. Padangos protektoriaus raštas, atnaujinus protektorių, yra toks pat kaip ir geriausiai „Goodyear" parduodamų padangų „RHD II" iš „Regional" ir „LHD II" iš „Marathon", todėl parametrais nenusileidžia naujoms padangoms. Prekyba „TreadMax" padangomis prasidės 2009 m. 

„Padangos „TreadMax" puikiai papildo mūsų plačią padangų sunkvežimiams pasiūlą, o taip pat yra svarus įrodymas to, kad mes pastoviai stengiamės sumažinti sunkvežimių vairuotojų išlaidas. Aš esu tikras, kad mes nustatome naujus eksploatacinius parametrus padangoms su atnaujintu protektoriumi", - sakė „Goodyear Retread" Europos Sąjungoje vadovas Danny Van Essche. 

Specialus gumos mišinys kartu su naujausia karkaso technologija sumažina padangos riedėjimo pasipriešinimą, pailgina jos ridą ir padidina patvarumą, o tai sumažina degalų išlaidas vienam kilometrui, sumažina dujų išmetimą ir optimizuoja sunkvežimių savininkų išlaidas. 

„Goodyear" mano, kad protektoriaus atnaujinimas yra padangos „gyvenimo" pagrindas. Padangų, kurios pagamintos pagal „Max Technology", karkasai yra tvirti ir atsparūs susidėvėjimui, todėl yra pritaikyti pažangiai protektoriaus atnaujinimo technologijai. 

Lygiai taip pat kaip ir „Goodyear" naujos sunkvežimių padangos, „TreadMax" padangos su atnaujintu protektoriumi turi tuos pačius „Max Technology" privalumus. Sunkvežimių padangų karkasai „RHD II" ir „RHS II" iš „Regional" serijos bei „LHD II" ir „LHS II" iš „Marathon" serijos gali būti atnaujinami „TreadMax" protektoriais. 

Restauruojama gamykloje taip vadinamu „karštuoju būdu", kai atnaujinamas ne tik protektorius bet ir padangos šonai.  Prieš restauraciją visi karkasai kruopščiai patikrinami. Kiekviena padanga, prieš pristatymą, kruopščiai patikrinama ir atliekami slėgio bandymai.



NAUJAUSI KOMENTARAI

SUSIJĘ STRAIPSNIAI

Galerijos

Daugiau straipsnių