Naujasis „Volvo XC60“ - jau Lietuvoje

Naujasis „Volvo XC60" drąsiai žengia į šiuo metu automobilių pasaulyje sparčiausiai augantį segmentą - pasipuošęs veržlaus „XC" pajėgumo ir sportiško kupė žavesio deriniu. 

Mažų aukštos klasės visureigių automobilių pramonės segmentas sparčiai auga. Per artimiausius kelerius metus pirkėjai galės rinktis bent iš dešimties šio modelio variantų. Tikimasi, kad šio segmento apimtis išaugs 75 procentais iki 443 tūkst. automobilių. 

Unikalus naujojo „XC60" žavesys slypi derinyje, pasižyminčiu drąsiu sportiniu dizainu ir sumanių saugumo sistemų grupe, padedančia vairuotojui išvengti nelaimingų atsitikimų. 

Didžioji naujovė saugumo srityje yra „City Safety" (saugos mieste sistema) - išskirtinė savybė, padedanti vairuotojui išvengti ar sumažinti susidūrimo važiuojant mažu greičiu padarinius, įprastus miesto eismui ir automobilių spūstims. Tuo atveju, jei automobilis pradeda riedėti į priekyje esantį automobilį, o vairuotojas nespėja sureaguoti, automobilis stabdo pats. 

„Volvo" yra pirmasis gamintojas pasaulyje, galintis pasiūlyti tokią savybės rūšį kaip standartą. „City Safety" neabejotinai skelbia, kad naujasis „XC60" yra saugiausias bet kada „Volvo" pagamintas automobilis. Automobilis pasižymi „Volvo" sukaupta saugumo praktine patirtimi ir technologijomis, kurios padeda išvengti nelaimingų atsitikimų ir saugo visus keleivius susidūrimo metu. 

Šešių cilindrų benzininis variklis ir du turbo dyzeliniai varikliai

Naujasis „XC60" siūlomas su šešių cilindrų su turbokompresoriumi T6 varikliu, išvystančiu 285 arklio jėgas ir su dviem penkių cilindrų turbo dyzeliniais varikliais: D5, išvystančiais 185 arklio jėgas ir 2.4D - 163 arklio jėgas. Visais ratais varomas (AWD) su „Instant Traction" varančiųjų ratų kontrolės sistema, standartiškai įmontuota visuose variantuose.

Dėl kompaktiško dizaino, „XC60" yra 20 cm trumpesnis nei „XC70" ir žemesnis nei „XC90" - jis praplečia sugrakštėjusių linijų, aukšto energijos efektyvumo automobilių modelių klasę. 2009 m. „Volvo" pasiūlys priekiniais ratais varomą 2.4 litrų darbinio tūrio versiją, varomą „Euro 5" dyzeliniu varikliu, išvystančiu 175 arklio jėgas, kurio išmetamų CO2 dujų tikslas būtų 170 g/km.

Važiuoklė yra optimizuota veržliam sportiniam valdymui neprarandant komforto lygio. Sėdėti už naujojo „XC60" vairo yra, kitais žodžiais tariant, daugiau nei malonumas vairuoti, tuo tarpu, kai didesnis „Volvo XC90" labiau akcentuoja vairavimo malonumą. 

Tikslinės grupė su dideliais reikalavimais, keliamais technologijai 

„XC60" projekto žvilgsnis yra nukreiptas į tikslinę grupę, kuri kelia didelius reikalavimus dizainui, prekės ženklo vientisumui ir modernios technologijos turiniui.

Galima teigti, kad tai galėtų būti kitas „C30" savininko automobilis. Ji toks pats sportiškas ir jaudinantis, tik turintis žymiai daugiau savybių. Universalus automobilis gali būti skirtas tiek miesto žmogui, kuris gyvena vienas, tiek ir jaunai šeimai, išsiruošusiai su savo vaikais į smagią bei nuotaikingą savaitgalio iškylą.

„Volvo" orientuojasi į gyvenimo būdą, o ne amžių. Su „XC60" gamintojas praplečia savo modelių gamą, Naujasis „XC60" sukurtas aktyvų, miestietišką gyvenimo būdą gyvenantiems žmonėms.

Automobilio kaina Lietuvoje prasideda nuo 126 833 litų.


Šiame straipsnyje: Volvo

NAUJAUSI KOMENTARAI

Galerijos

Daugiau straipsnių