Naujasis „Hyundai ix35“ – jau Lietuvoje

2010 m. kovo mėnesį Ženevos automobilių parodoje pristatytas naujasis „Hyundai ix35“ modelis sulaukė didelio susidomėjimo visoje Europoje.

Visiškai naujas modelis pakeitė pirmtaką „Hyundai Tucson“ ir iš karto užkariavo pirkėjų širdis - jau dabar šio modelio užsakymai viršija 33 000 automobilių. Nepaprastai stilingas, pritaikytas aktyvaus europiečio gyvenimo būdui, naujasis modelis - tikra žvaigždė „Hyundai“ modelių gamyboje. Galingas ir efektyvus naujas turbodyzelinis 2,0 l 184 AG, 6 pavarų automatinė dėžė, gausi įranga ir išskirtinis dizainas - taip trumpai galima apibūdinti naująjį modelį.

Savo išvaizda „ix35“ kuria labai spontanišką įvaizdį. Salono dizainas yra dinamiškai grakštus ir lengvas, optimalus salono ir bagažo skyriaus erdvės paskirstymas pabrėžia automobilio praktiškumą. Iš esmės „ix35“ dizainas leidžia įsivaizduoti, kokie bus nauji daug platesnės gamybos „Hyundai“ modeliai, ir užtikrintai pristato naują dizaino kalbą.
 „ix35“ modelis įkūnija naują aerodinamišką „Hyundai“ dizainą, kurį sudaro trys pagrindiniai elementai: išbaigtumas, pasitikėjimas  ir dinamiškumas. Akį traukia efektinga automobilio išorė – aptakus dizainas ir Z formos šoninės linijos, galingi lengvojo lydinio ratlankiai, išsiskiriančios detalės ir aerodinamiškas galinis spoileris. Bendrą sportinį įvaizdį dar labiau sustiprina nedidelis atstumas tarp padangų ir ratų arkų.

Dalinė odos apdaila yra standartinė „Comfort“ ir „Style“ versijų įranga, o pilna odos apdaila yra standartinė Premium modelių įranga. Kėbulo spalvą galima rinktis iš devynių variantų, galimas įvairus papildomos įrangos pasirinkimas.   

Hyundai „ix35“ gaminami su nauju 2,0 litrų R serijos turbodyzeliniu varikliu. Naujas R2,0 variklis atitinka Euro5 reikalavimus išmetamosioms dujoms, o savo charakteristikomis šis variklis lenkia daugelį konkurentų. Variklyje naudojami labai tikslaus įpurškimo trečios kartos „pjezo“ purkštuvai, kurių didžiausias įpurškimo sistemos slėgis yra 1800 barų.

Galingiausias R2.0 variklis su automatine pavarų dėže išvysto 135 kW (184 AG) galią, esant 392 Nm sukimo momentui (1800~2500 sūkių per minutę). Automobilio variklis su mechanine pavarų dėže išvysto 100 kW (136 AG) galią, esant 320 Nm sukimo momentui (1800~2500 sūkių per minutę). Be puikių darbinių charakteristikų, naujasis R2,0 variklis naudoja mažai degalų, pavyzdžiui, automobilio su 2,0 CRDi-R varikliu ir šešių bėgių mechanine pavarų dėže degalų sąnaudos yra tik 5,7 l/100 km.

Jeigu priekiniai ratai ima slydinėti, dalis variklio galios automatiškai perduodama galiniams ratams, kad automobilio ratai suktųsi tolygiai. Slidžiame kelyje ar važiuojant lėtai, pavyzdžiui, lyjant ar sningant, važiuojant purvu, kaimo keliukais ar bekele, visų varančiųjų ratų pavarą galima užblokuoti ir taip padidinti automobilio stabilumą ir važiavimo saugumą. Tokiu režimu traukos jėga tarp priekinės ir galinės ašies pasiskirsto santykiu 50:50. Šis režimas veikia važiuojant ne didesniu kaip 40 km/val. greičiu. Automobilio stabilumą taip pat didina tokios slydimą stabdančios sistemos, kaip pajudėjimo įkalnėje pagalbos sistema ir kalnų stabdys, ribojantis automobilio greitį leidžiantis stačia nuokalne.

Į standartinę visų „ix35“ modelių įrangą įeina elektroninė stabilumo kontrolės sistema (ESP), koreguojanti automobilio valdymą ir mažinanti apsivertimo riziką, naujas kalnų stabdys (DBC) ir pagalbinė pajudėjimo įkalnėje sistema (HAC). Kalnų stabdys padeda išlaikyti pastovų greitį leidžiantis stačia nuokalne, o pagalbinė pajudėjimo įkalnėje sistema apsaugo nuo automobilio riedėjimo atgal, kai reikia pradėti važiuoti į stačią įkalnę.

Avarinio stabdymo stiprintuvas (BAS) atpažįsta stabdymą ekstremalioje situacijoje ir sukuria didžiausią stabdymo jėgą, tuo sutrumpindamas stabdymo kelią. „ix35“ automobiliuose yra ir avarinio stabdymo įspėjimo sistema, kuri įspėja paskui važiuojančius vairuotojus mirksinčiais stabdžių žibintais.

Galiniai automobilio pastatymo pagalbos jutikliai, kurie įeina į Premium modelių standartinę įrangą (Style modeliuose galima užsakyti kaip papildomą įrangą), padeda išvengti susidūrimo su pėsčiuoju ar kita kliūtimi. Keturi ultragarso jutikliai stebi, kas yra automobilio gale ir garsiniu signalu įspėja, jeigu automobilis artėja prie kokios nors kliūties.

Į standartinę Premium modelių įrangą įeina atbulinės eigos vaizdo kamera. Platus 130 laipsnių kameros objektyvo fiksuojamas vaizdas perduodamas į 3,5 colio skystųjų kristalų ekraną galinio vaizdo veidrodėlyje arba į 6,5 colio integruotos navigacijos sistemos ekraną. Vaizdo kamera ir ekranas ima veikti įjungus atbulinės eigos pavarą ir leidžia vairuotojui matyti, kas yra automobilio gale bei „aklose" zonose automobilio kampuose.

„ix35“ važiuoklė ir kėbulas visiškai nauji. Automobilio konstrukcijose naudojama daug tvirtų detalių, pagamintų iš legiruoto plieno. Daug tvirtesnės išilginės sijos, sienelė tarp variklio skyriaus ir salono bei bagažinės dugnas gaminami iš grūdinto plieno. Centrinė išilginė grindų sija, A ir B formos atraminiai statramsčiai, priekiniai ir šoniniai stogo statramsčiai, kartu sudarantys apsauginę arką, pagaminti iš ypatingo tvirtumo ir grūdinimo plieno lakštų. Geriau apsaugota degalų užpylimo anga.

„ix35“ sukurtas taip, kad galima tikėtis penkių žvaigždučių įvertinimo Euro NCAP susidūrimo testuose bei geriausių įvertinimų dviejose JAV testų programose.

Standartinę „ix35“ saugos įrangą sudaro šešios saugos oro pagalvės. Priekinės ir šoninės saugos oro pagalvės, visą salono ilgį dengiančios apsauginės užuolaidos (sujungtos su naujos automobilio pakrypimo ir susidūrimo sistemos ESP jutikliais) suteikia efektingą apsaugą visiems automobilyje esantiems žmonėms.

„Vilniaus Vista“ ir „Klaipėdos Vista“ salonuose klientai jau gali išbandyti ir įvertinti naująjį SUV klasės modelį „Hyundai ix35“.


Šiame straipsnyje: Hyundai

NAUJAUSI KOMENTARAI

  • Skelbimai
  • Pranešk
    naujieną
  • Portalo
    svečias
  • Klausk
    specialisto
  • Diskusijos
  • Orai
  • TV
    programa
  • Pažintys
  • Žaidimai
  • Horoskopai
  • Naujienlaiskis
  • RSS
  • Facebook
  • Twitter

Galerijos

Daugiau straipsnių