Naujasis „Audi Q5" atvyksta i Lietuvą

Kitos savaitės pradžioje naujasis „Audi Q5"  atvyks į Lietuvos „Audi" atstovų salonus. Modelis kainuos nuo 131 724 litų. Šiais metais planuojama parduoti 20 šių automobilių Lietuvoje ir Latvijoje, o kitais metais šis skaičius turėtų išaugti iki 100 automobilių.

Naujasis „Audi Q5" sujungė sportinio sedano dinamiškumą su galimybe pasirinkti įvairų interjerą ir įvairiapusiškas galimybes naudotis juo poilsio ir šeimos reikmėms. Galingi ir efektyvūs varikliai, nuolatinė keturių ratų pavara „quattro" ir spartus pavarų perjungimas sujungta, kad būtų sukurtas aukščiausių technologijų paketas važiavimui keliais ir bekele. 

Tokie akcentai, kaip septynių pavarų dvigubos sankabos transmisija „S tronic" ir „Audi drive select" valdymo sistema dar karta patvirtina „Audi" šūkį „Vorsprung durch Technik" (Technikos pranašumas). Sportiškiausias SUV savo klasėje yra dinamiškas, daugiafunkcinis ir patogus. 

„Audi Q5" ilgis yra 4,63 m, plotis 1,88 m, o aukštis tik 1,65 m - dėl ko jis yra sportiškesnis, nei jos varžovai. Be to, šis automobilis turėdama žemą vos 0,33 pasipriešinimo koeficientą SUV klasėje nustato naujus standartus. 

Automobilio priekis puikuojasi išraiškingais priekiniais žibintais abiejose didelių vienarėmių grotelių pusėse; papildomai, gali būti įrengti ksenono žibintai ir šviesos diodų (LED) dienos šviesos. Žiūrint iš šono, ypač pastebimi dideli ratai ir iškilios ratų arkos. 

Elegantiškas stogo nuolydis pabrėžia grakštų į kupė panašų stilių. Plačios galinės durelės - padarytos iš aliuminio kaip ir variklio gaubtas - aiškiai parodo, kad šis SUV yra savo vyresnio Audi Q7 brolis. Galinius žibintus galima pasirinkti su išraiškinga LED technologija. 

Pasirikti galima iš dviejų kėbulo tipų. S linijos eksterjero paketas atrodo kaip neabejotinai sportiškos išvaizdos SUV, kai tuo tarpu, priešingas visureigio stiliaus paketas su kėbulo apačios apsauga priekyje ir gale, bei 19-colių ratais suteikia šiam SUV energingą prieskonį. 

Važiuoklės bazė, kuri yra 2,81 metro, yra ilgiausia savo segmente - tuo pat sukuria erdvų „Audi Q5" interjerą. Automobilyje patogiai gali važiuoti penki asmenys. Ergonomiškos sėdynėse gali būti lengvai transformuojamos. 

Galinių sėdynių nugaros atlošų pasvirimo kampas lengvai nustatomas ir jie ypač lengvai nulenkiami paspaudus atleidimo svirtį bagažo sekcijoje. Bagažinė, kartu su papildoma antrąja saugojimo zona grindyse, praplečiama nuo 540 iki 1560 litrų tūrio. Tarp pasirenkamų priedų yra bagažo tvirtinimo sistema, keleivių ir bagažo skyrių atskyrimas tinklu ir bagažo skyrių dėklas. 

Priekinėse sėdynėse saugos diržų ribotuvai ir oro pagalvės veikia nauju „sumaniuoju" būdu. Didžioji dalis „Audi Q5" kėbulo yra padaryta iš tvirtų ir itin tvirtų plieno komponentų, kurie yra surinkti maksimaliai tiksliai. Jie sumažina svorį, tuo pat metu padidina saugumą susidūrimo atvejais bei standumą ir mažina vibraciją. 

„Audi Q5" yra gaminamas su trimis variklių variantais - vienu benzininiu 2.0 TFSI varikliu ir dviem turbodyzeliniais 2.0 bei 3.0 (TDI) agregatais. Visi varikliai yra tiesioginio įpurškimo su turbokompresoriumi - apibūdinami kaip išskirtinio veržlumo, didelės varomosios galio ir darbinės eigos, kartu pasižymintys ir įspūdingu kuro suvartojimo efektyvumu.

Kitos savaitės pradžioje naujasis „Audi Q5"  atvyks į Lietuvos „Audi" atstovų salonus. Modelis kainuos nuo 131 724 litų. Šiais metais planuojama parduoti 20 šių automobilių Lietuvoje ir Latvijoje, o kitais metais šis skaičius turėtų išaugti iki 100 automobilių.

Naujasis „Audi Q5" sujungė sportinio sedano dinamiškumą su galimybe pasirinkti įvairų interjerą ir įvairiapusiškas galimybes naudotis juo poilsio ir šeimos reikmėms. Galingi ir efektyvūs varikliai, nuolatinė keturių ratų pavara „quattro" ir spartus pavarų perjungimas sujungta, kad būtų sukurtas aukščiausių technologijų paketas važiavimui keliais ir bekele. 

Tokie akcentai, kaip septynių pavarų dvigubos sankabos transmisija „S tronic" ir „Audi drive select" valdymo sistema dar karta patvirtina „Audi" šūkį „Vorsprung durch Technik" (Technikos pranašumas). Sportiškiausias SUV savo klasėje yra dinamiškas, daugiafunkcinis ir patogus. 

„Audi Q5" ilgis yra 4,63 m, plotis 1,88 m, o aukštis tik 1,65 m - dėl ko jis yra sportiškesnis, nei jos varžovai. Be to, šis automobilis turėdama žemą vos 0,33 pasipriešinimo koeficientą SUV klasėje nustato naujus standartus. 

Automobilio priekis puikuojasi išraiškingais priekiniais žibintais abiejose didelių vienarėmių grotelių pusėse; papildomai, gali būti įrengti ksenono žibintai ir šviesos diodų (LED) dienos šviesos. Žiūrint iš šono, ypač pastebimi dideli ratai ir iškilios ratų arkos. 

Elegantiškas stogo nuolydis pabrėžia grakštų į kupė panašų stilių. Plačios galinės durelės - padarytos iš aliuminio kaip ir variklio gaubtas - aiškiai parodo, kad šis SUV yra savo vyresnio Audi Q7 brolis. Galinius žibintus galima pasirinkti su išraiškinga LED technologija. 

Pasirikti galima iš dviejų kėbulo tipų. S linijos eksterjero paketas atrodo kaip neabejotinai sportiškos išvaizdos SUV, kai tuo tarpu, priešingas visureigio stiliaus paketas su kėbulo apačios apsauga priekyje ir gale, bei 19-colių ratais suteikia šiam SUV energingą prieskonį. 

Važiuoklės bazė, kuri yra 2,81 metro, yra ilgiausia savo segmente - tuo pat sukuria erdvų „Audi Q5" interjerą. Automobilyje patogiai gali važiuoti penki asmenys. Ergonomiškos sėdynėse gali būti lengvai transformuojamos. 

Galinių sėdynių nugaros atlošų pasvirimo kampas lengvai nustatomas ir jie ypač lengvai nulenkiami paspaudus atleidimo svirtį bagažo sekcijoje. Bagažinė, kartu su papildoma antrąja saugojimo zona grindyse, praplečiama nuo 540 iki 1560 litrų tūrio. Tarp pasirenkamų priedų yra bagažo tvirtinimo sistema, keleivių ir bagažo skyrių atskyrimas tinklu ir bagažo skyrių dėklas. 

Priekinėse sėdynėse saugos diržų ribotuvai ir oro pagalvės veikia nauju „sumaniuoju" būdu. Didžioji dalis „Audi Q5" kėbulo yra padaryta iš tvirtų ir itin tvirtų plieno komponentų, kurie yra surinkti maksimaliai tiksliai. Jie sumažina svorį, tuo pat metu padidina saugumą susidūrimo atvejais bei standumą ir mažina vibraciją. 

„Audi Q5" yra gaminamas su trimis variklių variantais - vienu benzininiu 2.0 TFSI varikliu ir dviem turbodyzeliniais 2.0 bei 3.0 (TDI) agregatais. Visi varikliai yra tiesioginio įpurškimo su turbokompresoriumi - apibūdinami kaip išskirtinio veržlumo, didelės varomosios galio ir darbinės eigos, kartu pasižymintys ir įspūdingu kuro suvartojimo efektyvumu.


Šiame straipsnyje: Audi

NAUJAUSI KOMENTARAI

  • Skelbimai
  • Pranešk
    naujieną
  • Portalo
    svečias
  • Klausk
    specialisto
  • Diskusijos
  • Orai
  • TV
    programa
  • Pažintys
  • Žaidimai
  • Horoskopai
  • Naujienlaiskis
  • RSS
  • Facebook
  • Twitter

Galerijos

Daugiau straipsnių