Nauja „Audi R8" versija

„Audi" pristato dar vieną aukščiausios klasės sportinio automobilio „Audi R8 5,2 FSI quattro" versiją.

Automobilyje bus montuojamas naujas 5,2 litro darbinio tūrio, 10 cilindrų variklis, pasiekiantis 525 AG. Automobilyje sumontuota visų varančiųjų ratų sistema, aliumininis kėbulas, patobulinti LED tipo žibintai.

Naujasis „Audi R8" buvo kuriamas pasitelkiant Le Mano varžybose sukauptą patirtį. Naujasis V10 tipo variklis bus montuojamas ir į lenktyninius R8 bolidus, dalyvaujančius GT3 klasės varžybose.

V10 variklis yra vienas efektyviausių. Vienam variklio darbinio tūrio litrui tenka 100,9 AG. Bolidas su 6 laipsnių mechanine pavarų dėže sveria 1620 kilogramų, taigi vienai arklio galiai (AG) tenka 3,09 kilogramo automobilio masės. Standartinė įrangoje numatyta šešių laipsnių mechaninė pavarų dėžė, automobilis taip pat gali būti komplektuojamas su šešių laipsnių sekvencine „R tronic" tipo pavarų dėže. Su pastarąja vidutinės automobilio degalų sąnaudos - 13,7 litro 100 kilometrų.

Iki 100 kilometrų „Audi R8 5,2" įsibėgėja per 3,9 sekundės, maksimalus greitis - 316 km/h. Vokietijoje automobiliu bus pradėta prekiauti antrąjį šių metų ketvirtį, pradinė kaina - 142 400 eurų (491 tūkst. litų)


Šiame straipsnyje: AudiR8

NAUJAUSI KOMENTARAI

Galerijos

Daugiau straipsnių