- Nerijus Drochneris
- Teksto dydis:
- Spausdinti
Buvo laikai, kai moterys tik lydimos vyrų užsukdavo į automobilių salonus. Per didelis baimė, susivaržymas dėl kompetencijos trūkumo arba derybų dėl galimai tikros automobilio kainos.
Laimei, dabar tai jau tik ištirpusio sniego pėdsakai. Šiuolaikinės vokietės, pirkdamos automobilį, savimi pasitiki labiau kaip niekad.
Pasak auto.de, tai įrodo rinkos tyrimų instituto „Ipsos“ atlikta studija, paskelbta interneto žurnale "Aktyvios moters vairavimas ir stilius" („Active Woman Drive & Style“). Remiantis tyrimo duomenimis, nustatyta, kad 86 procentų visų moterų pirmiausia tariasi ne su pardavėju, bet jau prieš apsilankydamos salone tvirtai žino, kurios markės ir modelio automobilį jos įsigys. Tokio ryžtingumo priežastis - daugelis klienčių informaciją pie būsimo pirkinio galimybes ir kainas susižino internetu ir taip priima tinkamiausią sprendimą.
Moterys – ne taupesnės už vyrus
Įdomi tyrimo išvada, kad moterys praktinėms automobilio savybėms reikšmės teikia tiek pat mažai kaip ir tyrimo metu apklausti vyrai. Nustatyta, kad tik apie 44 proc. pirkėjų moterų, besirinkdamos naują automobilį, dėmesį atkreipia dar ir į taupumo rodiklius. Daugumai abiejų lyčių atstovų lemiamą reikšmę turi automobilių dizainas, arklio galių skaičius ir techninė įranga.
Internete perkančios - retenybė
Interneto portalai tapo svarbia prekybos automobiliais niša. Dažnai tiesiog prie kompiuterio įvykdomi geriausi naujų automobilių pirkimo sandoriai. Tačiau retą kurią toks įsigijimo būdas žavi – jos linkusios mieliau tiesiogiai pabendrauti su pardavėju. Elektroninės prekybos galimybe pasinaudoja tik 21 proc. moterų, tuo tarpu bent 38 proc. vyrų šitaip įsigyja norimą automobilį. Nors moterys dažniausiai perka atvykusį į automobilių saloną, kitąkart jos čia gali ir neužsukti. Tik 18 proc. moterų sprendimą grindžia iš anksto numatytam prekės ženklui.
Kaip Lietuvoje elgiasi užsukusi į automobilių saloną moteris, klausėme užsienio automobilių gamintojų atstovų Lietuvoje.
Vienos jų atstovai informavo, į pateiktus klausimus atsakyti negalintys: „Mes neskirstome klientų ir samprotavimai apie pirkėjas – moteris ar pirkėjus – vyrus būtų dviprasmiški ir labai subjektyvūs“, - teigiama gautame atsakyme.
UAB „Kia Auto“ Pardavimų vadybininkas Žymantas Šulcas:
– Ateina jau žinodama, kokio būtent automobilio nori, ar pasirinkdama tiesiog prašo išsamios pardavėjo konsultacijos? – Mieliau konsultuojasi su pardavėju vyru ar moterimi? – Ar dažnai moterys automobilį perka internetu? Tai – dažniau ar rečiau už vyrus? – Į kokius rodiklius moteris atkreipia daugiausiai / mažiausiai dėmesio? – Ar moteris sugeba iš pardavėjo išsireikalauti didesnės nuolaidos? – Ar moteris kada yra grįžusi į saloną dar ir kito automobilio – sau, bičiuliui, draugei? |
---|
UAB „Veho“ Vilniaus regiono pardavimo vadovė Nijolė Badikonienė „Citroen“ automobiliai dažnai sudomina pirkėjas moteris. Moterys neabejingos grožiui, patogumui, o visa tai ir yra „Citroen“ markės automobiliuose. Tiek vyrus, tiek moteris, užsukusius į mūsų saloną, iš karto pasitinka automobilių pardavimo vadybininkai, kurie ir formuoja pradinę kliento elgseną salone. Ateina ir vienos, ir su palydovais. Moterys smalsiau apžiūri visą modelių gamą ir, žinoma, teiraujasi pardavėjo konsultacijos. Ar vyras, ar moteris yra konsultantas, manau, neturi didelės reikšmės, nes, tas žmogus, visų pirma, turi būti profesionalus darbuotojas. Internetu Lietuvoje automobilius perka dar labai maža dalis klientų, todėl negalėčiau teigti, kad moterys tai daro dažniau. „Citroen“ automobilių gamoje yra daug komercinių ir įmonėms tinkamų automobilių, todėl dažnai internetinės užklausos būna būtent dėl tokios rūšies automobilių. Daugiausia dėmesio moterys kreipia į dizainą, patogumą, saugumą, mažiau – į technines automobilio savybes. Mūsų įmonėje nuolaidų sistema yra apibrėžta, todėl didelių derybų negali būti, tačiau nuolaidų labiau reikalauja vyrai. Moterys, manau, mielai rekomenduoja „Citroen“ automobilius savo draugėms, artimiesiems. Gamintojo užsakymu mūsų įmonėje yra atliekamas klientų apklausos tyrimas, pagal jo duomenis matyti, kad klientai vyrai visomis suteiktomis paslaugomis 10-20 proc. labiau patenkinti nei klientės moterys. Vadinasi, moterys yra reiklesnės klientės. Dėvėtų automobilių moterys nebijo įsigyti, būna kad atėję įsigyti naudoto automobilio klientai įsigyja naują. Čia jau tik pardavėjo profesionalumo klausimas. |
---|
NAUJAUSI KOMENTARAI
SUSIJĘ STRAIPSNIAI
-
Eismo sąlygas naktį sunkins rūkas
Penktadienio naktį eismo sąlygas sunkins rūkas, įspėja Automobilių kelių direkcija. 16 val. duomenimis, dėl dulksnos ir silpno lietaus didžiojoje Lietuvos dalyje magistralinių, krašto ir rajoninių kelių dangos buvo šlapios. Klaipėdo...
-
Į ekonomiškiausio titulą pretenduoja ir dyzeliniai, ir hibridiniai automobiliai3
Jau trečią savaitę vykstančiame konkurse „Metų automobilis 2014” vis didesnio šalies gyventojų dėmesio susilaukia ne tik pretendentai į „Tautos automobilį 2014“. Pastaruoju metu, kai degalinėse paliekamos sumos sudaro ...
-
Keičiamas eismas Vakarinio aplinkkelio, Sidaronių ir Šešuolių gatvėse
Vilniaus miesto savivaldybė informuoja, kad nuo lapkričio 21 dienos keičiamas eismas Vakarinio aplinkkelio, Sidaronių, Šešuolių gatvėse. Iš Sidaronių g. ir Viršuliškių skg. išvažiavimai bus galimi deši...
-
Šiemet vilkikų sukeltiems eismo įvykiams atlyginti BTA jau skyrė 23 mln. litų
Ne gyvybės draudimo bendrovės BTA duomenimis, per 2013 m. 10 mėnesių vilkikų patiriamoms žaloms atlyginti bendrovė skyrė daugiau kaip 23 milijonus litų. O tai yra 5 procentais daugiau nei pernai tuo pačiu laikotarpiu. Vilkikų eismo įvyk...
-
Rytoj 10 Vilniaus autobusų ir troleibusų stotelių savanoriai dalins gerves ir tulpes4
VŠĮ „Savanorių centras“ rytoj Vilniuje rengs akciją „Labas rytas, Vilniau!“, kurios metu 40 savanorių dešimtyje Vilniaus autobusų ir troleibusų stotelių išdalins 3000 gervių ir tulpių. Pasak centro vadov...
-
Rekonstruos dar vieną transeuropinio tinklo kelio E77 ruožą
"Avesko kelių" įmonių grupei priklausanti kelių tiesimo ir tiltų statybos įmonė "Šiaulių plentas" už 32,867 mln. litų rekonstruos transeuropinį kelią Ryga-Kaliningradas. Automobilių kelių direkcija pranešė, jog...
-
Naktį eismo sąlygas sunkins rūkas
Trečiadienio naktį eismo sąlygas sunkins rūkas, perspėja Automobilių kelių direkcija. Be to, vietomis gali palyti, temperatūra kai kur nukris iki 0 laipsnių. 16 val. duomenimis, antradienį Telšių apskrityje bei Akmenės rajone magistralini...
-
Ar Kauno autobusuose ir troleibusuose – saugu?8
Statistika teigia, kad nusikalstamų veikų viešajame transporte mažėja. Vis dėlto visuomenę vis dar sukrečia ciniški chuliganizmo, vagysčių atvejai, o kartais net kraujo dėmės troleibuso salone. ...
-
Kelių direkcijos vadovas: pavasarį penktadalis kelių gali būti nepravažiuojami
Lietuvos automobilių kelių direkcijos vadovas perspėjo, kad trūkstant finansavimo keliams, kitą pavasarį penktadalis šalies kelių gali tapti nepravažiuojami. Skirmanto Skrinsko teigimu, po 2009 metų ekonominės krizės metinis kelių finansavi...
-
Vakarinio aplinkkelio II etapas užbaigtas, projekto vertė – 211 mln. Lt
Vilniuje Vakarinio aplinkkelio II etapo statybos darbus, pradėtus prieš kiek daugiau nei dvejus metus, rangovams pavyko pabaigti šešiais mėnesiais anksčiau. Automobiliams nuo šiandien jau atverta šešių eismo ...