„Mercedes-Benz“ pristatė „Active Brake Assist 2“ sistemą

„Mercedes-Benz“ pristatė antros kartos „Active Brake Assist“ sistemą sunkiasvoriam „Actros“ sunkvežimiui.

Unikali ir daugybę apdovanojimų pelniusi saugumo sistema dabar turi dar daugiau galimybių: pirmos kartos sistema automatiškai pradėdavo stabdyti nustačiusi susidūrimo pavojų su priekyje važiuojančiu automobiliu, „Active Brake Assist 2“ automatiškai stabdo ir nustačiusi nejudančią kliūtį kelyje.

Pirmos kartos sistema išbandyta daugiau nei 14 tūkstančių sunkvežimių ir bendru 3 milijardų kilometrų kiekiu Europos keliuose:

Stabdžių antiblokavimo sistema, antipraslydimo kontrolė, diskiniai stabdžiai, el. kontroliuojama stabdžių sistema, aukšto slėgio stabdžių sistema, stabdžių asistavimo sistema, važiuojamosios dalies stebėjimo sistema, riedėjimo kontrolė, atstumų kontrolė – tai saugumo technologijos diegiamos Mercedes-Benz sunkvežimiuose. Viena iš ryškiausių saugumo sistemų – „Active Brake Assist“ pirmą kartą buvo pristatyta 2006 metais sunkiasvoriame „Mercedes-Benz Actros“ sunkvežimyje.



Daugelis sunkvežimių vairuotojų pripažino, kad saugumo sistemos dėka buvo išvengta susidūrimų. Ekspertai pritaria, kad sistema išsaugojo daugybę gyvybių, ne tik „Actros“ vairuotojams, bet ir kitų transporto priemonių keleiviams. Daugelis draudimo kompanijų įsitikinę, kad ši sistema geriausia jų klientams, todėl komercinėms transporto priemonėms su šia saugumo technologija taiko draudimo įmokų nuolaidas.

Radaro pagalba „Active Brake Assist 2“ sistema skanuoja 1-200 metrų sritį prieš sunkvežimį, nuolat nustatydama atstumą iki transporto priemonės važiuojančios priekyje ar nejudančios kliūties, taip pat greičio skirtumus tarp dviejų transporto priemonių. Jei susidūrimas neišvengiamas, vairuotojas įspėjamas apie galimą pavojų raudona trikampe lempa ir garsiniu signalu. Jei vairuotojas nesiima veiksmų, sistema automatiškai pradeda stabdyti. Įspėjimas būtinas, kad vairuotojas savarankiškai išvengtų kritinių situacijų, todėl antros kartos sistemos stabdymas su maksimalia 50 proc. stabdymo galia suteikia pakankamai laiko išvengti nelaimingo atsitikimo. Išbandyta radaro technologija užtikrintai veikia bet kokiomis oro ir apšvietimo sąlygomis. „Active Brake Assist 2“ pakeis ankstesnę sistemą iki šių metų pabaigos.



NAUJAUSI KOMENTARAI

Galerijos

Daugiau straipsnių