Maršrutinių taksi vairuotojams saugos diržai trukdo

Susisiekimo ministerijai pasiūlyta inicijuoti Kelių eismo taisyklių pakeitimus: numatyti teisę taksi vairuotojams nesegėti saugos diržų darbo metu.

Remiantis Kelių eismo taisyklių 203 punktu, taksi vairuotojams, vežantiems keleivius, leidžiama neužsisegti saugos diržų. Tačiau taksistams reikia būti prisisegusiems, kai mašinose nėra klientų.

„Išklausius maršrutinių taksi vairuotojus, paaiškėjo, kad tokia reglamentacija praktiškai yra sunkiai įgyvendinama ir kelia pagrįstą nepasitenkinimą“, – sakė klaipėdietis Seimo narys Evaldas Jurkevičius.

Esą maršrutinių taksi darbo specifika lemia tai, jog keleivių srautai nuolat keičiasi, žmonės tai įlipa, tai išlipa iš transporto priemonės. Vykdydami Kelių eismo taisykles vairuotojai turi tai užsidėti, tai nusiimti saugos diržus, arba būti nuolat prisisegę, kad išvengtų baudų už taisyklių pažeidimą.

Jau ne vienas maršrutinio taksi vairuotojas yra sumokėjęs baudą, nes važiavo neprisisegęs saugos diržo.

Maršrutinių taksi vairuotojai atlieka pinigines operacijas – pardavinėja kelionės bilietus, saugos diržai ne tik varžo vairuotoją, bet ir apsunkina galimybę apsiginti nuo galimų vagysčių ar užpuolimų. Vairuotojai tvirtina, kad lengvata – visai nesegėti saugos diržų – jiems reikalinga kaip oras, nes dirbti surištam yra tiesiog nepatogu.

Pasak Evaldo Jurkevičiaus, vadovaujantis 1991 m. gruodžio 16 d. Europos bendrijų tarybos direktyva Dėl saugos diržų ir vaikų tvirtinimo sistemų transporto priemonėse privalomo naudojimo bei vėlesniais pakeitimais, valstybės narės savo teritorijoje gali suteikti diržų naudojimo išimtis, kad būtų galima efektyviai vykdyti tam tikros rūšies veiklą.



NAUJAUSI KOMENTARAI

Galerijos

Daugiau straipsnių