„M“ serijos BMW apsiginkluos turbinomis

Nors atmosferiniai BMW varikliai, montuojami į sportiškuosius „M“ serijos modelius pelnę pačius geriausius ekspertų vertinimus, ateityje bavarai jų gamybą nutrauks. Dėl griežtėjančių aplinkosaugos reikalavimų ir didelių gamybos kaštų, dabartiniai  4,0 l bei 5,0 l darbinio tūrio motorai taps istorija.

Pirmuoju „M“ serijos automobiliu, gausiančiu naują turbininį variklį turėtų tapti egzotiškasis visureigio-kupė hibridas „BMW X6“. Po šio monstro kapotu žadama montuoti V8 tipo, 4,4 litro darbinio tūrio motorą, išvystantį 500 AG pajėgumą. Sunkus ir gremėzdiškas „BMW X6“ 100 km/val. greitį su naujuoju varikliu turėtų pasiekti per 5 sekundes po starto.

Maksimalus mašinos greitis, kaip ir kituose modeliuose, bus ribojamas įsibėgėjus iki 250 km/val. Nors naujojo variklio galingumas iš esmės toks pat, kaip ir senųjų motorų, turbininiai varikliai važiuojant ramiai leis sutaupyti nemažai degalų, mažiau teršti aplinką, o drauge ir išvengti su tuo susijusių papildomų išlaidų.

Toks pat jėgos agregatas bus montuojamas ir į 2010-aisiais debiutuoti turintį naujos kartos „BMW M5“ modelį.


Šiame straipsnyje: turbina,bmw

NAUJAUSI KOMENTARAI

SUSIJĘ STRAIPSNIAI

Galerijos

Daugiau straipsnių