M. Schumacheris: Aš nevažiuosiu iš paskos!

„Aš nevažiuosiu iš paskos! Tikrai! Tapti čempionu pirmaisiais metais – šiek tiek optimistiška, tačiau juk reikia tikslo ir paskatos. Aš tikrai viską gerai apgalvojau...“

Autobild.de interviu su Michaeliu Schumacheriu, kuris skelbiamas autobild.lt.

Jūs pirmą kartą pats vedėte derybas dėl savo sutarties. Kaip tai vyko?

Viskas vyko labai greitai. Rossas man paskambino ir mes iškart susitarėme. Pinigai man nebuvo svarbiausi, daug svarbiau – įdomumas. Aš tiesiog būtinai noriu vėl pasėdėti už „Formulės-1“ vairo.

Ką Jums reiškia „Ferrari“ iškeitimas į „Mercedes“? Ar dabar turėsite parduoti visus savo „Ferrari“ automobilius?

Ne, dalis mano širdies visada bus raudonos spalvos gerbėja. Aš negaliu tiesiog imti ir pamiršti „Ferrari“ ir to neketinu padaryti. Mano asmeniniame garaže stovi paskutinis mano lenktyninis automobilis iš 2006 metų sezono. Jis netgi paruoštas važiuoti, tik, žinoma, to negaliu daryti gatvėse. Jo aš tikrai neparduočiau.

Ar jau turite „Mercedes“ tarnybinį automobilį?

Žinoma, vairuoju „C 63T“. Man reikia vietos šunims.

Ar buvo kas nors, kas bandytų jus atkalbėti nuo grįžimo?

Iš tiesų – ne. Visi man artimi žmonės pasakė man grįžimo į sportą trūkumus ir privalumus, žinoma, ir Corinna. Bet niekas nebandė manęs atkalbėti.

Dabar būkite atviras: kaip „Bown“ pavyko Jus įkalbėti?

Pradžia buvo po paskutinių lenktynių Abu Dabyje. Vakare prie gero cigaro Rossas manęs apie tai užklausė.

Aš jo paklausiau: „Ar tau aišku, ko tu manęs klausi? Ar esi tikras, kad šį klausimą nori iškelti rimtai?“.

Jis man atsakė: „Jei tik turi motyvacijos, tai man nekelia jokių rūpesčių. Talentu ir vairavimu čia aš visai neabejoju“.

Kai jis vėliau paskambino, man jau buvo aišku, kodėl.

Ar „Brown“ anksčiau bandė Jus sugrąžinti į sportą?

Bandė prie dvejus metus, vėliau vėl bandė prieš metus. Man buvo paaiškinta visa situacija apie „Honda“ bankrotą ir „Mercedes“ variklių montavimą, o aš atsakiau: „Na tai sėkmės!“, nes man atrodė, kad iš to nieko gero nebus. Deja, prašoviau pro šalį… (autobild.lt pastaba: „Brown“ tapo 2009 metų čempione).

Pasirašėte sutartį trejiems metams. Kodėl tokiam ilgam laikotarpiui?

Tai buvo ne mano noras. Idėja kilo komandai ir aš į tai žvelgiu kaip į pasitikėjimą manimi. Gražu, kad „Mercedes“ tiki manimi ir mano, kad aš trejus metus būsiu sėkmingas sportininkas. Bet po trijų metų nebūtinai turi viskas baigtis.

Ar baigsite karjerą, jei šiemet laimėsite arba važiuosite pačiame gale?

Aš nevažiuosiu iš paskos! Tikrai! Tapti čempionu pirmaisiais metais – šiek tiek optimistiška, tačiau juk reikia tikslo ir paskatos. Aš tikrai viską gerai apgalvojau: ar aš tik spontaniškai užsidegiau šia idėja, ar mano užsidegimas laikys kiek ilgiau? Dabar jau gana ilgą laiką tiesiog kaistu nuo tos minties. Manau, kad porą metų tikrai turėsiu ką veikti.

Ar važiuotumėte ir už komandos kolegą Rosbergą, jei paaiškėtų, kad jis gali laimėti?

Taip būdavo ir anksčiau. Jei vienas komandos narys gali tapti pasaulio čempionu, visa komanda koncentruojasi į jį. Kitam vairuotojui tai taip pat būtina. Aš tai darydavau savo komandos kolegoms, nors ir nelabai dažnai. Pavyzdžiui, 1999 metais važiavau už Eddie Irvine ir tuomet jam padėjau. Ir šįkart tikrai padėčiau Nico.

M. Schumacheris: sėkmės istorija



NAUJAUSI KOMENTARAI

Galerijos

Daugiau straipsnių