„Lufthansai“ pristatytas pirmasis orlaivis „Airbus A380“

„Lufthansa“ gavo pirmuosius 15 užsakytų „Airbus A380“, o dar trys papildys oro laivyną 2010 metais. Savo naujuosius aukščiausios klasės orlaivius „Lufthansa“ naudos skrydžiams į Tokiją, Pekiną ir Johanesburgą.

Perdavimo ceremonijos Hamburge metu „Lufthansa“ atidengė savo naują, viršutiniame denyje įrengtą, pirmosios klasės saloną su aštuoniomis erdviomis sėdimosiomis vietomis. Viršutiniame denyje taip pat yra 98 verslo klasės sėdimos vietos, o erdviame pagrindiniame denyje įrengta 420 ekonominės klasės sėdimų vietų, užtikrinančių unikalų patogumo ir erdvumo pojūtį. Bendrovės „Lufthansa“ orlaiviuose A380 įmontuoti Rolls-Royce Trent 900 varikliai.

„Su A380 orlaiviais „Lufthansa“ šiandien pereina į naują lygmenį. A380 – tai patys šiuolaikiškiausi ir mažiausiai aplinkai kenkiantys orlaiviai. Be to, jie nepaprastai tylūs, todėl taps geidžiamiausiais orlaiviais tokių metropolių kaip Londono, Niujorko, Tokijo ir, žinoma, Frankfurto oro uostuose. Kol „Lufthansa“ keleiviai mėgausis visose klasėse siūloma didesne erdve ir unikaliu salono komfortu, oro linijoms pelną garantuos precedento neturintis A380 efektyvumas,“ – teigė „Airbus“ prezidentas ir generalinis direktorius Tom Enders. „Aš dėkoju „Lufthansa“ bendrovei už puikų bendradarbiavimą kuriant ir sertifikuojant A380.“

Nuo pat A380 programos pradžios „Lufthansa“ ir „Airbus“ glaudžiai bendradarbiavo visose srityse nuo orlaivio dizaino iki jo sertifikavimo. Nuo 2005 iki 2010 metų su orlaiviais A380 buvo atlikta keletas oro uosto suderinamumo tyrimų pagrindinėje „Lufthansa“ bazėje Frankfurte. Salono saugumo ir evakuacijos bandymų metu „Lufthansa“ orlaivių įgulos sėkmingai evakavo 873 žmones vos per 78 sekundes.

„Lufthansa“ taip pat buvo pagrindinis partneris per pradinius žemėje vykdomus „virtualius“ skrydžius ir pirmųjų tikrų didelių atstumų skrydžių metu.

„Skrisdami A380, keleiviai gali tikėtis labai ypatingos skrydžio patirties,“ – orlaivių perdavimo metu teigė Volfgangas Mayrhuberis, Deutsche „Lufthansa“ pirmininkas ir generalinis direktorius. „Bendradarbiaudami su „Airbus“, mes ištobulinome ir įdiegėme nemažai techninių salono dizaino ir įrengimo sprendimų, kurių pristatymas šiame orlaivyje – pasaulinė premjera. Dėl novatoriškų salono oro reguliavimo, apšvietimo ir garso izoliacijos sistemų bei skrydžio metu siūlomų pramogų mūsų A380 orlaivis yra išties unikalus. Mūsų pilotai, technikai ir aptarnaujantis personalas buvo intensyviai mokomi ir yra visiškai pasiruošę šiam visiškai naujo lygio skrydžiui. Jie džiaugiasi orlaiviu ne mažiau nei mūsų keleiviai, kurie dabar užsisako bilietus būtent skrydžiams su A380.“

Bendroves „Lufthansa“ ir „Airbus“ sieja ilga bendradarbiavimo istorija. 1976 metais „Lufthansa“ perėmė pirmąjį „Airbus A300B4“. Pateikusi 274 užsakymus, šiandien oro bendrovė „Lufthansa“ yra didžiausia „Airbus“ klientė. Šiandien šių oro linijų bendrovės oro laivyne, kurį sudaro daugiau nei 180 orlaivių, galima rasti beveik visų „Airbus“ siūlomų modelių lėktuvų.

A380 nepaprastai efektyviai naudoja kurą – 100 kilometrų vienam keleiviui sunaudojama mažiau nei trys litrai. Dėl puikių aerodinaminių savybių A380 atitinka griežčiausius šiandien taikomus triukšmo apribojimus, todėl yra tyliausias iš visų šiuo metu skraidančių orlaivių. Visiškai naujas dviejų denių orlaivis pakildamas ir nusileisdamas sukelia tik pusę to triukšmo, kurį sukeldavo ankstesnis didžiausias keleivinis orlaivis. A380 taip pat užtikrina daugiau vietų keleiviams, todėl nebėra būtinybės didinti skrydžių skaičiaus. Taigi, tai yra dar vienas nuoseklaus augimo sprendimų perpildytuose oro uostuose.

Puikios orlaivio eksploatacinės savybės ir įdiegtos pirmaujančios technologijos užtikrina platesnes orlaivio galimybes ir jo eksploatacijos ekonomiškumą. Skrendant daugiau nei 15 tūkst. km/ 8300 nm, vieno keleivio mylios pervežimas kainuoja 24 procentais mažiau nei artimiausio konkurento.

„Lufthansa“ tampa penktąja oro linijų bendrove, skrydžiams naudojančia A380 orlaivius. Po šiandienos pristatymo jau 28-asis „Airbus A380“ orlaivis skraidys pasauliniais pirmaujančių oro linijų bendrovių maršrutais. Dabartinio A380 oro laivyno orlaiviai skraido 21 svarbiu tarptautiniu maršrutu penkiuose žemynuose. 17 svarbiausių tarptautinių oro uostų jau dabar yra reguliarių A380 maršrutų sąraše.

Iš viso A380 orlaiviai šiandien jau skrido daugiau nei 130 tūkst. valandų ir atliko daugiau nei 14 tūkst. komercinių skrydžių. Daugiau nei 5 milijonai keleivių turėjo galimybę pasimėgauti skrydžiu su A380.

„Airbus“ gavo garantuotus užsakymus 202 orlaiviams A380 iš 17 klientų.


Šiame straipsnyje: LufthansaAirbus

NAUJAUSI KOMENTARAI

Galerijos

Daugiau straipsnių