- DMN inf.
- Teksto dydis:
- Spausdinti
„Lufthansa“ gavo pirmuosius 15 užsakytų „Airbus A380“, o dar trys papildys oro laivyną 2010 metais. Savo naujuosius aukščiausios klasės orlaivius „Lufthansa“ naudos skrydžiams į Tokiją, Pekiną ir Johanesburgą.
Perdavimo ceremonijos Hamburge metu „Lufthansa“ atidengė savo naują, viršutiniame denyje įrengtą, pirmosios klasės saloną su aštuoniomis erdviomis sėdimosiomis vietomis. Viršutiniame denyje taip pat yra 98 verslo klasės sėdimos vietos, o erdviame pagrindiniame denyje įrengta 420 ekonominės klasės sėdimų vietų, užtikrinančių unikalų patogumo ir erdvumo pojūtį. Bendrovės „Lufthansa“ orlaiviuose A380 įmontuoti Rolls-Royce Trent 900 varikliai.
„Su A380 orlaiviais „Lufthansa“ šiandien pereina į naują lygmenį. A380 – tai patys šiuolaikiškiausi ir mažiausiai aplinkai kenkiantys orlaiviai. Be to, jie nepaprastai tylūs, todėl taps geidžiamiausiais orlaiviais tokių metropolių kaip Londono, Niujorko, Tokijo ir, žinoma, Frankfurto oro uostuose. Kol „Lufthansa“ keleiviai mėgausis visose klasėse siūloma didesne erdve ir unikaliu salono komfortu, oro linijoms pelną garantuos precedento neturintis A380 efektyvumas,“ – teigė „Airbus“ prezidentas ir generalinis direktorius Tom Enders. „Aš dėkoju „Lufthansa“ bendrovei už puikų bendradarbiavimą kuriant ir sertifikuojant A380.“
Nuo pat A380 programos pradžios „Lufthansa“ ir „Airbus“ glaudžiai bendradarbiavo visose srityse nuo orlaivio dizaino iki jo sertifikavimo. Nuo 2005 iki 2010 metų su orlaiviais A380 buvo atlikta keletas oro uosto suderinamumo tyrimų pagrindinėje „Lufthansa“ bazėje Frankfurte. Salono saugumo ir evakuacijos bandymų metu „Lufthansa“ orlaivių įgulos sėkmingai evakavo 873 žmones vos per 78 sekundes.
„Lufthansa“ taip pat buvo pagrindinis partneris per pradinius žemėje vykdomus „virtualius“ skrydžius ir pirmųjų tikrų didelių atstumų skrydžių metu.
„Skrisdami A380, keleiviai gali tikėtis labai ypatingos skrydžio patirties,“ – orlaivių perdavimo metu teigė Volfgangas Mayrhuberis, Deutsche „Lufthansa“ pirmininkas ir generalinis direktorius. „Bendradarbiaudami su „Airbus“, mes ištobulinome ir įdiegėme nemažai techninių salono dizaino ir įrengimo sprendimų, kurių pristatymas šiame orlaivyje – pasaulinė premjera. Dėl novatoriškų salono oro reguliavimo, apšvietimo ir garso izoliacijos sistemų bei skrydžio metu siūlomų pramogų mūsų A380 orlaivis yra išties unikalus. Mūsų pilotai, technikai ir aptarnaujantis personalas buvo intensyviai mokomi ir yra visiškai pasiruošę šiam visiškai naujo lygio skrydžiui. Jie džiaugiasi orlaiviu ne mažiau nei mūsų keleiviai, kurie dabar užsisako bilietus būtent skrydžiams su A380.“
Bendroves „Lufthansa“ ir „Airbus“ sieja ilga bendradarbiavimo istorija. 1976 metais „Lufthansa“ perėmė pirmąjį „Airbus A300B4“. Pateikusi 274 užsakymus, šiandien oro bendrovė „Lufthansa“ yra didžiausia „Airbus“ klientė. Šiandien šių oro linijų bendrovės oro laivyne, kurį sudaro daugiau nei 180 orlaivių, galima rasti beveik visų „Airbus“ siūlomų modelių lėktuvų.
A380 nepaprastai efektyviai naudoja kurą – 100 kilometrų vienam keleiviui sunaudojama mažiau nei trys litrai. Dėl puikių aerodinaminių savybių A380 atitinka griežčiausius šiandien taikomus triukšmo apribojimus, todėl yra tyliausias iš visų šiuo metu skraidančių orlaivių. Visiškai naujas dviejų denių orlaivis pakildamas ir nusileisdamas sukelia tik pusę to triukšmo, kurį sukeldavo ankstesnis didžiausias keleivinis orlaivis. A380 taip pat užtikrina daugiau vietų keleiviams, todėl nebėra būtinybės didinti skrydžių skaičiaus. Taigi, tai yra dar vienas nuoseklaus augimo sprendimų perpildytuose oro uostuose.
Puikios orlaivio eksploatacinės savybės ir įdiegtos pirmaujančios technologijos užtikrina platesnes orlaivio galimybes ir jo eksploatacijos ekonomiškumą. Skrendant daugiau nei 15 tūkst. km/ 8300 nm, vieno keleivio mylios pervežimas kainuoja 24 procentais mažiau nei artimiausio konkurento.
„Lufthansa“ tampa penktąja oro linijų bendrove, skrydžiams naudojančia A380 orlaivius. Po šiandienos pristatymo jau 28-asis „Airbus A380“ orlaivis skraidys pasauliniais pirmaujančių oro linijų bendrovių maršrutais. Dabartinio A380 oro laivyno orlaiviai skraido 21 svarbiu tarptautiniu maršrutu penkiuose žemynuose. 17 svarbiausių tarptautinių oro uostų jau dabar yra reguliarių A380 maršrutų sąraše.
Iš viso A380 orlaiviai šiandien jau skrido daugiau nei 130 tūkst. valandų ir atliko daugiau nei 14 tūkst. komercinių skrydžių. Daugiau nei 5 milijonai keleivių turėjo galimybę pasimėgauti skrydžiu su A380.
„Airbus“ gavo garantuotus užsakymus 202 orlaiviams A380 iš 17 klientų.
NAUJAUSI KOMENTARAI
SUSIJĘ STRAIPSNIAI
-
Eismo sąlygas naktį sunkins rūkas
Penktadienio naktį eismo sąlygas sunkins rūkas, įspėja Automobilių kelių direkcija. 16 val. duomenimis, dėl dulksnos ir silpno lietaus didžiojoje Lietuvos dalyje magistralinių, krašto ir rajoninių kelių dangos buvo šlapios. Klaipėdo...
-
Į ekonomiškiausio titulą pretenduoja ir dyzeliniai, ir hibridiniai automobiliai3
Jau trečią savaitę vykstančiame konkurse „Metų automobilis 2014” vis didesnio šalies gyventojų dėmesio susilaukia ne tik pretendentai į „Tautos automobilį 2014“. Pastaruoju metu, kai degalinėse paliekamos sumos sudaro ...
-
Keičiamas eismas Vakarinio aplinkkelio, Sidaronių ir Šešuolių gatvėse
Vilniaus miesto savivaldybė informuoja, kad nuo lapkričio 21 dienos keičiamas eismas Vakarinio aplinkkelio, Sidaronių, Šešuolių gatvėse. Iš Sidaronių g. ir Viršuliškių skg. išvažiavimai bus galimi deši...
-
Šiemet vilkikų sukeltiems eismo įvykiams atlyginti BTA jau skyrė 23 mln. litų
Ne gyvybės draudimo bendrovės BTA duomenimis, per 2013 m. 10 mėnesių vilkikų patiriamoms žaloms atlyginti bendrovė skyrė daugiau kaip 23 milijonus litų. O tai yra 5 procentais daugiau nei pernai tuo pačiu laikotarpiu. Vilkikų eismo įvyk...
-
Rytoj 10 Vilniaus autobusų ir troleibusų stotelių savanoriai dalins gerves ir tulpes4
VŠĮ „Savanorių centras“ rytoj Vilniuje rengs akciją „Labas rytas, Vilniau!“, kurios metu 40 savanorių dešimtyje Vilniaus autobusų ir troleibusų stotelių išdalins 3000 gervių ir tulpių. Pasak centro vadov...
-
Rekonstruos dar vieną transeuropinio tinklo kelio E77 ruožą
"Avesko kelių" įmonių grupei priklausanti kelių tiesimo ir tiltų statybos įmonė "Šiaulių plentas" už 32,867 mln. litų rekonstruos transeuropinį kelią Ryga-Kaliningradas. Automobilių kelių direkcija pranešė, jog...
-
Naktį eismo sąlygas sunkins rūkas
Trečiadienio naktį eismo sąlygas sunkins rūkas, perspėja Automobilių kelių direkcija. Be to, vietomis gali palyti, temperatūra kai kur nukris iki 0 laipsnių. 16 val. duomenimis, antradienį Telšių apskrityje bei Akmenės rajone magistralini...
-
Ar Kauno autobusuose ir troleibusuose – saugu?8
Statistika teigia, kad nusikalstamų veikų viešajame transporte mažėja. Vis dėlto visuomenę vis dar sukrečia ciniški chuliganizmo, vagysčių atvejai, o kartais net kraujo dėmės troleibuso salone. ...
-
Kelių direkcijos vadovas: pavasarį penktadalis kelių gali būti nepravažiuojami
Lietuvos automobilių kelių direkcijos vadovas perspėjo, kad trūkstant finansavimo keliams, kitą pavasarį penktadalis šalies kelių gali tapti nepravažiuojami. Skirmanto Skrinsko teigimu, po 2009 metų ekonominės krizės metinis kelių finansavi...
-
Vakarinio aplinkkelio II etapas užbaigtas, projekto vertė – 211 mln. Lt
Vilniuje Vakarinio aplinkkelio II etapo statybos darbus, pradėtus prieš kiek daugiau nei dvejus metus, rangovams pavyko pabaigti šešiais mėnesiais anksčiau. Automobiliams nuo šiandien jau atverta šešių eismo ...