Lietuvos naujų automobilių rinka sumažėjo 2 proc.

 

Preliminariais „AutoTyrimų" duomenimis, gautais pagal ES reglamentuotą metodiką išanalizavus „Regitros" pateiktus pradinius duomenis, 2008-ųjų gruodį Lietuvos naujų lengvųjų automobilių (M1 ir N1) rinka smuko 41 proc. iki 1256 vnt. 2007 metų gruodį šalyje įregistruoti 2129 automobiliai. 

Gruodį asmeninių automobilių (M1) registravimas smuko net 42 proc. iki 1026 vnt., o lengvųjų komercinių (N1) transporto priemonių - kiek mažiau: 34 proc. iki 230 vnt. Praeitą mėnesį Lietuvos naujų automobilių rinkoje pirmavo „Volkswagen" markė (206 vnt.), antroje vietoje liko „Opel" (164 vnt.), o trečiąją užėmė „Subaru" (126 vnt.). Tarp prestižinių markių ir vėl užtikrintai pirmavo „Audi" (30 vnt.).

Gruodį populiariausi asmeninės paskirties (M1) modeliai Lietuvoje buvo „Subaru Forester" (88 vnt.), o taip pat „Opel Astra" ir „Škoda Octavia" (po 59 vnt.). Tarp lengvųjų komercinių automobilių (N1) gana netikėtai pirmavo „Opel Corsa" (51 vnt.).

Praeitais metais Lietuvoje iš viso įregistruoti 25192 nauji lengvieji automobiliai, t.y. 2 proc. mažiau nei 2007 m. (25712 vnt.). Taigi, spartų rinkos augimą 2008 m. pirmąjį pusmetį pakeitęs dar spartesnis smukimas antrąjį pusmetį davė bendrą neigiamą rezultatą. Analizė rodo, kad 2009-aisiais, priklausomai nuo aplinkybių, reikėtų laukti 30 - 40 proc. rinkos nuosmukio.



NAUJAUSI KOMENTARAI

SUSIJĘ STRAIPSNIAI

Galerijos

Daugiau straipsnių