- Nerijus Drochneris
- Teksto dydis:
- Spausdinti
-
Le Mane – trigubas „Audi“ triumfas
-
Le Mane – trigubas „Audi“ triumfas
-
Le Mane – trigubas „Audi“ triumfas
-
Le Mane – trigubas „Audi“ triumfas
-
Le Mane – trigubas „Audi“ triumfas
-
Le Mane – trigubas „Audi“ triumfas
-
Le Mane – trigubas „Audi“ triumfas
-
Le Mane – trigubas „Audi“ triumfas
-
Le Mane – trigubas „Audi“ triumfas
-
Le Mane – trigubas „Audi“ triumfas
-
Le Mane – trigubas „Audi“ triumfas
-
Le Mane – trigubas „Audi“ triumfas
-
Le Mane – trigubas „Audi“ triumfas
-
Le Mane – trigubas „Audi“ triumfas
-
Le Mane – trigubas „Audi“ triumfas
-
Le Mane – trigubas „Audi“ triumfas
-
Le Mane – trigubas „Audi“ triumfas
-
Le Mane – trigubas „Audi“ triumfas
-
Le Mane – trigubas „Audi“ triumfas
-
Le Mane – trigubas „Audi“ triumfas
-
Le Mane – trigubas „Audi“ triumfas
-
Le Mane – trigubas „Audi“ triumfas
-
Le Mane – trigubas „Audi“ triumfas
-
Le Mane – trigubas „Audi“ triumfas
-
Le Mane – trigubas „Audi“ triumfas
-
Le Mane – trigubas „Audi“ triumfas
-
Le Mane – trigubas „Audi“ triumfas
-
Le Mane – trigubas „Audi“ triumfas
78-ą kartą vykusiose Le Mano 24 valandų lenktynėse Prancūzijoje nugalėjo „Audi“ #9 komanda, įveikusi net 397 ratus. Tai naujas šios trasos rekordas.
Prieš tai trasos ratų rekordą pirmoji šiemet pasiekė „Peugeot“ #9 komanda, įveikusi 392 ratus.
„Sart“, vieną ilgiausių pasaulyje trasų (13,629 km), pirmieji šiemet baigė Timo Bernhardas (Vokietija), Romainas Dumas (Suomija), Mike‘as Rockenfelleris (Vokietija).
Antroji varžybas užbaigė ratu atsilikusi „Audi“ #8 komanda, trečia finišavo trimis ratais nuo nugalėtojų atsilikusi to paties automobilių gamintojo # 7 komanda.
LMP2 specialių automobilių prototipų klasėje pirmoji finišą pasiekė ir 367 ratus įveikė #42 „Strakka Racing“ su automobiliu HPD ARX.01 (Didžioji Britanija). Ši komanda pelnė ir „Michelin Green X Challenge“.
Antroji šioje klasėje – 361 ratus įveikusi #35 „OAK Racing“ komanda iš Prancūzijos su bolidu „Pescarolo Judd“. Trečioji - 358 ratus nuvažiavusi Didžiosios Britanijos komanda #25 RML su „Lola HPD Coupe“.
GT1 klasėje nugalėjo #50 „Saleen“ (331 ratai), antri buvo Prancūzijos #72 „Luc Alphand Adventures“ su „Corvette C6.R“ (327 ratai), treti – Vokietijos #52 „Young Driver AMR“ su „Aston Martin“ (311 ratų).
GT2 klasėje pirmieji buvo #77 „Felbermayr-Proton“ komanda iš Vokietijos su „Porsche“ (338 ratai), antri - #89 „Ferrari“ (336 ratai), treti - #97 „Porsche“ (327 ratai).
Iš viso finišą pasiekė 27 automobiliai iš 56 startavusių. Paskutinis įskaitytas #85 „Spyker“. #11 „Drayson Lola“ nepripažinta finišavusia dėl per mažo nuvažiuotų ratų skaičiaus.
Greičiausio rato „savininkė“ - lenktynes iš ketvirtos vietos pradėjusi #4 „Peugeot 908“. Komandos „Oreca Matmut“ vairuotojas Loicas Duvalas 369 ratą sugebėjo įveikti per 3:19.074 min.
Automobilis su 9-uoju numeriu Le Mane nugali jau penktą kartą. Anksčiau su tokiu numeriu yra laimėję 1925 m. „Lorraine Dietrich“, 1950 „Talbot Lago“, 1959 „Aston Martin“ ir pernai „Peugeot“.
„Audi“ gamintojo istorijoje – tai 9-as laimėjimas, prilygstantis „Ferrari“ pergalių skaičiui. Jie dalinasi antrąja vietą, ir atsilieka tik nuo „Porsche“, kurios sąskaitoje – 16 pirmųjų vietų.
Šiame tūkstantmetyje „Audi“ tik du kartus nešventė pergalės šokio. 2003 m. lenktynes laimėjo „Bentley“, 2009 m. - „Peugeot“.
2006-aisiais, pirmąkart Le Mano „Sart“ trasos istorijoje „Audi“ triumfavo su dyzeliniu varikliu varomu automobiliu.
Tai 27-as kartas, kai Prancūzijoje vykstančiose lenktynėse laimi Vokietijos gamintojo automobilis. Padangų gamintojui „Michelin“ tai jau 19-oji pergalė.
Dr. Wolfgangas Ullrichas, „Audi Motorsport“ vadovas: „Sunkiausia iki šiol pasiekta pergalė“ Allanas McNishas, apie paskutinio #4 „Peugeot“ pasitraukimą |
---|
Simonas Pagenaudis, „Peugeot“ #3 Hughes de Chaunac, „Oreca Matmut“ |
---|
Šiemet varžybos pritraukė 238 850 žiūrovų minią.
Parengta pagal auto-24.net, kleinzeitung.at, lemans.org.
NAUJAUSI KOMENTARAI
SUSIJĘ STRAIPSNIAI
-
Eismo sąlygas naktį sunkins rūkas
Penktadienio naktį eismo sąlygas sunkins rūkas, įspėja Automobilių kelių direkcija. 16 val. duomenimis, dėl dulksnos ir silpno lietaus didžiojoje Lietuvos dalyje magistralinių, krašto ir rajoninių kelių dangos buvo šlapios. Klaipėdo...
-
Į ekonomiškiausio titulą pretenduoja ir dyzeliniai, ir hibridiniai automobiliai3
Jau trečią savaitę vykstančiame konkurse „Metų automobilis 2014” vis didesnio šalies gyventojų dėmesio susilaukia ne tik pretendentai į „Tautos automobilį 2014“. Pastaruoju metu, kai degalinėse paliekamos sumos sudaro ...
-
Keičiamas eismas Vakarinio aplinkkelio, Sidaronių ir Šešuolių gatvėse
Vilniaus miesto savivaldybė informuoja, kad nuo lapkričio 21 dienos keičiamas eismas Vakarinio aplinkkelio, Sidaronių, Šešuolių gatvėse. Iš Sidaronių g. ir Viršuliškių skg. išvažiavimai bus galimi deši...
-
Šiemet vilkikų sukeltiems eismo įvykiams atlyginti BTA jau skyrė 23 mln. litų
Ne gyvybės draudimo bendrovės BTA duomenimis, per 2013 m. 10 mėnesių vilkikų patiriamoms žaloms atlyginti bendrovė skyrė daugiau kaip 23 milijonus litų. O tai yra 5 procentais daugiau nei pernai tuo pačiu laikotarpiu. Vilkikų eismo įvyk...
-
Rytoj 10 Vilniaus autobusų ir troleibusų stotelių savanoriai dalins gerves ir tulpes4
VŠĮ „Savanorių centras“ rytoj Vilniuje rengs akciją „Labas rytas, Vilniau!“, kurios metu 40 savanorių dešimtyje Vilniaus autobusų ir troleibusų stotelių išdalins 3000 gervių ir tulpių. Pasak centro vadov...
-
Rekonstruos dar vieną transeuropinio tinklo kelio E77 ruožą
"Avesko kelių" įmonių grupei priklausanti kelių tiesimo ir tiltų statybos įmonė "Šiaulių plentas" už 32,867 mln. litų rekonstruos transeuropinį kelią Ryga-Kaliningradas. Automobilių kelių direkcija pranešė, jog...
-
Naktį eismo sąlygas sunkins rūkas
Trečiadienio naktį eismo sąlygas sunkins rūkas, perspėja Automobilių kelių direkcija. Be to, vietomis gali palyti, temperatūra kai kur nukris iki 0 laipsnių. 16 val. duomenimis, antradienį Telšių apskrityje bei Akmenės rajone magistralini...
-
Ar Kauno autobusuose ir troleibusuose – saugu?8
Statistika teigia, kad nusikalstamų veikų viešajame transporte mažėja. Vis dėlto visuomenę vis dar sukrečia ciniški chuliganizmo, vagysčių atvejai, o kartais net kraujo dėmės troleibuso salone. ...
-
Kelių direkcijos vadovas: pavasarį penktadalis kelių gali būti nepravažiuojami
Lietuvos automobilių kelių direkcijos vadovas perspėjo, kad trūkstant finansavimo keliams, kitą pavasarį penktadalis šalies kelių gali tapti nepravažiuojami. Skirmanto Skrinsko teigimu, po 2009 metų ekonominės krizės metinis kelių finansavi...
-
Vakarinio aplinkkelio II etapas užbaigtas, projekto vertė – 211 mln. Lt
Vilniuje Vakarinio aplinkkelio II etapo statybos darbus, pradėtus prieš kiek daugiau nei dvejus metus, rangovams pavyko pabaigti šešiais mėnesiais anksčiau. Automobiliams nuo šiandien jau atverta šešių eismo ...