Keičiasi vairuotojų kavos gėrimo įpročiai

Vairuotojai ir jų keleiviai lieka ištikimi kavos gėrimo malonumui net ir sunkmečiu, tačiau renkasi švelnesnę kavą.

„ORLEN Lietuva“ degalinių tinkle per 2009 metus parduota daugiau nei 1 milijonas puodelių karštųjų gėrimų, maždaug tiek pat jų išgerta ir 2008 metais.

„Užsukus į degalinę įsipilti kuro vairuotojams jau tapo įpročiu nusipirkti ir puodelį kavos. Tokia tendencija nepaisant sunkmečio ir aktyvesnio taupymo tarp degalinės lankytojų išlieka jau antrus metus. Tačiau pastebime, kad keičiasi kavos mėgėjų skonis. Prieš keletą metų buvusi mėgstamiausia klasikinė juoda kava populiariausios kavos pozicijas užleidžia švelnesnių kavų grupei, tarp kurių lyderiauja „Latte“, - sako „ORLEN Lietuva“ degalinių tinklą valdančios AB „Ventus-Nafta“ komercijos direktorius Saulius Žilėnas.

Pasak S. Žilėno, daugiausia kavos ir kitų karštųjų gėrimų per visus metus tradiciškai nuperkama prie greitkelių esančiose degalinėse. Nuo 2009 gruodžio iki šių metų balandžio pabaigos  „ORLEN Lietuva“ degalinių vykdytos akcijos „Lietuvos greitkeliais keliauk pigiau“ metu, kai perkant bet kurios rūšies kavos puodelį visose prie greitkelių esančiose degalinėse suteikiamas ir nuolaidos kuponas degalams, vairuotojams išdalinta beveik 300 000 kuponų už tokį pat kiekį pirktų kavos puodelių.

„Labiausiai kavos, o taip pat ir karštųjų užkandžių pardavimai išauga vasarą, kai žmonės daugiausia poilsiauja, keliauja, todėl dažniau pilasi degalų, o kartu perka ir kitų prekių“, - sako S. Žilėnas.

2009 metais tarp vairuotojų ir jų keleivių mėgstamiausia buvo pieniška „Latte“ kava. Tokią kavą „ORLEN Lietuva“ degalinėse rinkosi 27 proc. lankytojų. Populiarumu kiek nusileido 2008 metais buvusi lyderė - klasikinė juoda kava (25 proc. pirkėjų). Taip pat degalinių lankytojai renkasi „Cappuccino“ (15 proc. pirkėjų), bei kitas kavos ir karštųjų gėrimų rūšis, kurių suvartojimas svyruoja nuo 3 iki 9 procentų.


Šiame straipsnyje: kava

NAUJAUSI KOMENTARAI

Galerijos

Daugiau straipsnių