Ką vairuoja nacionalinės Vokietijos rinktinės futbolininkai?

Futbolas traukia visus. Nesvarbu, ar tai klubų ar nacionalinių rinktinių varžybos. Koks turėtų būti futbolininko automobilis?

To, kovojančio už savo tėvynę, uždirbančio krūvas šlamančių... Gražus, retas, sportinis, greitas ar kitaip išsiskiriantis?.. Štai vokiečių pavyzdys.

Saugas Piotras Trochowski sportui skiria ir savo laisvalaikį – vairuoja BMW M3 su V8 ir 420 AG varikliu. Šio kupė stogas – iš plastiko, variklio dangtis – iš aliuminio. Optimizuotas lenktynių automobilio variantas, koks ir turėtų būti M3. Taip Vokietijos klubo „Hamburgo SV“ žaidėjas, net sutiktas vakarais naktinėjantis Hamburgo Reeperbahno raudonųjų žibintų kvartale, galėtų sudaryti padorų įspūdį.

 

Brėmeno „Werder“ rėmėjai Vokietijos-Turkijos saugą Mesutą Oezilį pamalonino „VW Golf V GTI Pirelli“. Santrumpa GTI (Gran Turismo Injection) modeliams taikoma nuo 1975 m., kai kalbama apie automobilius su galingiausių variklių variantais (pusiau sportinius automobilius). Jau dvejus metus Vokietijos rinkoje parduodamo modelio išskirtiniai bruožai – specialūs „Pirelli“ ratlankiai, tamsinti galiniai žibintai, „lakuotos“ automobilio spalvos bamperiai, šoniniai slenksčiai. Viduje – geltonais dygsniais raštuotos odinės sportinės sėdynės. Šie „ratai“ leidžia M. Oeziliui pasiekti iki 245 km/val. greitį.

 

Didesnis, greitesnis, platesnis – „Audi R8“ su V10 FSI varikliu ir 525 AG, kurį vairuoja Bastianas Schweinsteigeris, Kelno futbolo klubo (FC Cologne) puolėjui Lukui Podolskiui tikriausiai nepakaktų. Jis pasirinko perdarytą versiją „Audi Abt R8“. Kai futbolininko karjera prieš dvejus metus šiek tiek sušlubavo, žaidėjas nusprendė įsigyti 188 000 eurų kainuojantį automobilį. „Audi Abt R8“ tarp Vokietijos automobilių perdirbimo kompanijų vadinamas „nuosavu šedevru“. Ekstravagantišku galiniu aptaku ir sparnu L. Podolskis iš koto išversti galėtų net minią prie Starnbergo ežero. „Juodasis abatas“ su 530 AG, 550 Nm varikliu be vargo pasiekia 311 km/val. greitį.

 

22-metų gynėjas Jerome Boatengas pasižymi ypatingai didele aistra automobiliams. Per Elbės miestą Hamburgo SV skrieja žaidėjo „Mercedes CLK 63 AMG Black Series“. Šį modelį „Formulės-1“ sagos automobilio bazėje sukurė „Perfomance Studio AMG“. Modelis su V8 varikliu buvo optimizuotas dar 19 kW: J. Boatengo „bolidas“ gatvėje pasiekia 373 kW/507 AG. Variklio darbinis tūris nepakito – 6208 cm ³, maksimalus sukimosi momentas – 630 Nm. Tikras svajonių automobilis sportininkui!

 

Dėl automobilių mažiau nei kolegos pamišęs gynėjas Arne Friedrichas. Reikalui esant Berlyno „Hertha“ futbolininkas sėdasi į „Porsche 911 Turbo Cabrio“. Skubant į treniruotes pagelbėdavo ir „Audi S3“, tačiau praėjusiais metais sugedo. Ilgesnei kelionei žaidėjas renkasi „VW Touareg“.

Kaip ir dar vienas jo kolega, puolėjas Mario Gomezas vairuoja „Audi A4“, tiesa – kabrioletą su 211 AG varikliu. Taip Miuncheno „Bayern“ futbolininkui dar lengviau mėgautis aukšta pietinių žemių temperatūra ir Štarnbergo ežeru.

 

Gynėjas Peris Mertesackeris, kaip ir tame pačiame klube žaidžiantis M. Oezilis, vairuoja rėmėjų „VW Golf GTI Pirelli“. Tačiau šiam 169 kW variklio asmeniniams gyvenimui nepakanka, tad iš Hanoverio kilęs žaidėjas pasirinko „Mercedes CLC Coupe“, anksčiau dar vadintą „Mercedes C-Class Sportcoupe“). 2008 m. laidos modelis išsiskiria ne tik kėbulo linijomis, bet ir vidumi – sportinėmis sėdynėmis ir dideliu spalvotu ekranu. Sportinėje įrangoje – naujos kartos stiprintuvas, sportinė pakaba ir priekiniai žibintai.

 

Miuncheno „Bayern“ žaidėjas Phillipas Lahmas pasirinko „Audi S5“. Sportinis S5 „praturtintas“ didžiausia variklio galia naujo dizaino bamperiais, veidrodėliais ir keturiomis išmetamųjų dujų angomis.

 

Miuncheno „Bayern“ saugas Bastianas Schweinsteigeris gražiąją draugę Sarah po miestą vežioja sportiniu „Audi R8“, išsiskiriančiu ypatingai lengvo aliuminio korpusu. Kiti „sportiniai papildai“: V10 FSI 5,2 litro darbo tūrio variklis suprojektuotas taip, kad automobilio svoris paskirstomas 44/56 procentais priekinių ir galinių ratų apkrovimui. Šis Švainio bolidas su 525 AG varikliu pasiekia 316 km/val. greitį, o iki 100 km/val. įsibėgėja per 3,9 sekundės.

 

Viešumoje puolėjas Miroslavas Klose dažniausiai matomas „Škoda“ markės automobilyje. Tačiau žaidėjas turi ir kiek „komfortiškesnį“ „Bentley Continental GT“. Biturbo W12 variklis su 5998 cm3 darbiniu tūriu. Automatinė 6-pavarų dėžė, 560 AG, esant maksimaliam sukimosi momentui 6100 aps./min. Tokia galia ir elegancija reikalauja ir tinkamo įvertinimo – pigiausias modelis atsieina 180 tūkst. eurų. 

Parengta pagal auto.de


Šiame straipsnyje: pasaulio futbolo čempionatas

NAUJAUSI KOMENTARAI

Galerijos

Daugiau straipsnių