„Hyundai“ prekės ženklo vertė šoktelėjo

P. Korėjos automobilių pramonės giganto „Hyundai Motor Co." ženklas antrus metus paeiliui augo 9 proc. ir šiuo metu yra vertinamas beveik 5 milijardais JAV dolerių. Tokį verdiktą pateikė žinoma konsultacijų bendrovė „Interbrand", kartu su Niujorke įsikūrusia pasauline žiniasklaidos milžine „BusinessWeek" atlikusi 2008 metų geriausių prekės ženklų tyrimą „2008 Best Global Brands".

 „Hyundai" tarp 100 geriausių pasaulio prekės ženklų pirmą kartą įtrauktas 2005 metais. Nuo to laiko kasmet buvo fiksuojamas spartus P. Korėjos automobilių gamintojo ženklo vertės augimas. Kaip ir praėjusiais metais, taip ir šiemet „Hyundai" išsaugojo 8-ą vietą tarp automobilių gamintojų ir šiuo metu yra oficialiai vertingesnis prekės ženklas už „Porsche", „Lexus" ar net „Perrari".

 Kaip pastebi analitikai, didelę įtaką „Hyundai" vertės augimo pagreičiui turėjo stiprėjančios kompanijos pozicijos Indijoje, Rusijoje, Brazilijoje, Kinijoje bei vietinėje P. Korėjos rinkoje. Ypatingą vaidmenį taip pat suvaidino milžiniška „Hyundai Motor Co." pažanga tobulinant automobilių dizainą, gerinant produkcijos kokybės ir patikimumo rodiklius bei skirtingiems rinkos segmentams pasiūlant vis konkurencingesnius modelius.

 „Mūsų investicijos į „Hyundai" automobilių kokybę pradėjo nešti vaisius pasauliniu lygmeniu. Vartotojai greitai įvertino mūsų pažangą dizaino, technologijų, saugumo ir kokybės srityse. Šis pelnytas pasitikėjimas puikiai atsispindi dideliais tempais augančiuose pardavimuose. Mūsų kompanija dvejais metais anksčiau nei planuota tapo viena iš penkių didžiausių automobilių bendrovių pasaulyje, - tyrimo rezultatus komentavo „Hyundai Motor Co." viceprezidentas Dong-Jin Kimas. - Prekės ženklo vertė mums labai svarbi, tačiau vartotojų pripažinimas yra neįkainojamas. Mes vis kartojame, kad „Hyundai" automobiliai nebeturi jokių esminių trūkumų. Vienintelė ir didžiausia problema lieka mūsų įvaizdis kliento akyse. Mes tikimės, kad prekyboje debiutavę nauji „Hyundai" automobiliai, tokie kaip Europai skirtas „i30", pirmasis „premium" klasės sedanas „Genesis" ar prabangus visureigis „ix55", padės tvirtus pamatus naujo požiūrio į „Hyundai" ženklą erai". 

2008 m. „Inerbrand" reitingas

Vieta

Ženklas

Vertė (mlrd. JAV dolerių)

Metinis pokytis

Vieta šimtuke

1

Toyota

34,0

6%

6

2

Mercedes-Benz

25,6

9%

11

3

BMW

23,3

9%

13

4

Honda

19,1

6%

19

5

Ford

7,9

-12%

49

6

Volkswagen

7,0

8%

53

7

Audi

5,4

11%

67

8

Hyundai

4,8

9%

72

9

Porsche

4,6

9%

75

10

Lexus

3,6

7%

90

11

Ferrari

3,5

-

93

 

 

 



NAUJAUSI KOMENTARAI

SUSIJĘ STRAIPSNIAI

Galerijos

Daugiau straipsnių