„Hyundai“ – 2010 metų „Auto Bild“ kokybės ataskaitos viršuje (papildyta)

2010 m. „Auto Bild“ kokybės ataskaitoje (Auto Bild Qualitätsreport 2010) įtakingiausiais Vokietijos automobilininkų žurnalas „Auto Bild“ kokybiškiausiais automobiliais išrinko „Hyundai“ modelius. Atlikus išsamią patikimumo, ilgalaikės kokybės ir vartotojų pasitenkinimo analizę, „Hyundai“ nustūmė žemyn visus kitus automobilių gamintojus, tarp jų ir savo konkurentę „Toyota“ bei garsias Vokietijas markes „BMW“ ir „Audi“.

Kasmet skelbiamame „Auto Bild“ kokybiškiausių automobilių sąraše vertinama pagal septynis vienodą svorį turinčius kriterijus, tarp jų ir 9 tūkstančiai automobilių savininkų atsiliepimus, nagrinėjama gamintojo suteikiama garantija, informacija apie rastus ir šalinamus gamybos defektus, Vokietijos privalomosios techninės apžiūros ataskaitų duomenys, gauti patikrinus 7,5 mln. automobilių, skelbia hyundai.lt.

Teigiamas „Hyundai“ įvertinimas „Auto Bild“ kokybės ataskaitoje, kuri laikoma vienu iš prestižinių automobilių pramonės kokybės tyrimų, patvirtino, kad bendrovė nuolat ir sėkmingai kelia savo produkcijos, paslaugų ir klientų aptarnavimo kokybę.

Vieta  Markė  Tšk.i (1-5)
1.  Hyundai   2,3
2. Honda  2,4
3. Audi  2,6
  Mazda  2,6
  Toyota  2,6
6.  Mitsubishi  2,6
7.  Suzuki  2,7
8. BMW  2,7
  Mercedes 2,7
10. Nissan  3,0
  Seat  3,0
  Skoda  3,0
13. Ford  3,1
  Kia  3,1
  Opel  3,1
  VW  3,1
17.  Renault  3,6
18.  Citroën  3,7
  Fiat  3,7
20.  Peugeot  3,9

Šio pripažinimo sulaukta po eilės kitų svarbių „Hyundai“ apdovanojimų: populiarusis „i30“ šiais metais užėmė pirmą vietą Jungtinės Karalystės žurnalo „Auto Express“ kasmet atliekamame vartotojų pasitenkinimo tyrime „Driver Power“. Neseniai solidaus vartotojų žurnalo „Which?“ prenumeratoriai išrinko „i30“ patikimiausiu vidutinės klasės automobiliu Britanijoje.

„Mums didelė garbė gauti tokį išskirtinį titulą, ypač itin konkurencingoje Vokietijos rinkoje,“ kalbėjo „Hyundai Motor Europe“ viceprezidentas Allanas Rushforthas. „Hyundai“ ir vėl pavyko įveikti kokybės rodikliu laikomus prekių ženklus.“

„Mūsų bendrovėje kokybė yra prioritetinė sritis. Mes sukūrėme verslo strategiją, kurios moto „Svarbu tikra kokybė“, ir ja vadovaudamiesi sieksime, kad 2015 metais būtume geriausiai klientų lūkesčius atitinkančiu automobilių gamintoju Europoje. Naujoviškos klientų aptarnavimo programos, tokios kaip Penkerių metų trejopa garantija, suteikia daugiau privalumų „Hyundai“ vairuotojams, o mūsų ilgalaikiai įsipareigojimai dėl kokybės reiškia, kad mūsų automobiliai visuomet pirmaus savo klasėje.“


Šiame straipsnyje: Hyundai

NAUJAUSI KOMENTARAI

Galerijos

Daugiau straipsnių