„Hinterport“ – intermodalinio transporto plėtrai

„Hinterport“ projektas skatins intermodalinio transporto plėtrą.

Tiek jūros, tiek sausumos intermodalinio transportavimo verslas paskutiniu metu nukentėjo nuo globalaus ekonomikos nuosmukio bei pramonės sektoriaus sulėtėjimo Europoje.

Atsižvelgus į naujų idėjų, verslo iniciatyvų ir kooperacijos modelių poreikį pradėtas „Hinterport“ projektas. Jį finansuoja Europos Sąjungos „Marco Polo“ programa, sukurta siekiant sumažinti kelių spūstis, remti mažiau aplinką teršiančias transporto rūšis, skatinti ekologinį krovinių vežimą, kasmet mažinti keliais pervežamų krovinių kiekius.
„Lietuvos geležinkeliai“ nurodo, kad šių metų vasario 15 dieną oficialiai pradėtas „Hinterport“ projektas suvienijo septyniolika partnerių iš Europos: tyrimų institutus (AFT-IFTIM, ITEN), uostų terminalų operatorius ir administratorius (Antverpeno, Valensijos, Neapolio, Koperio, Atėnų, Triesto, Talino), krovinių kaimelius (Bolonijos, Nolos, Madrido, Marselio, DGG – Vokietijos krovinių kaimelių asociacija) ir transporto operatorius („Italcontainer“, AB „Lietuvos geležinkeliai“, „Emons Spedition“).

„Hinterport“ projektas – visapusio mokymosi veiksmų programa. Ja siekiama kurti intermodalinio transporto Europoje gaires, kurių pagrindu bus sukurta jungtis tarp sausumos terminalų ir uostų. Tikimąsi, kad projekto partnerių žinios ir patirtis leis sukurti standartizuotas krovinių pervežimo procedūras tarp žemyninių terminalų ir uostų, tam panaudojant mokslinius tyrimus bei keičiantis geriausios intermodalinio transporto praktikos pavyzdžiais.

Italijos krovinių kaimelio „Interporto Bologna“ koordinuojamas projektas skatins bendradarbiauti ir keistis patirtimi, optimaliai spręsti globalias transporto ir logistikos rinkos problemas bei keblumus, kylančius sparčiai keičiantis šių dienų pasaulinei ekonomikai.

Pirmasis darbinis projekto renginys vyko šių metų kovo 5 dieną Italijoje, Bolonijos prekybos rūmuose.



NAUJAUSI KOMENTARAI

Galerijos

Daugiau straipsnių