Greitieji Vilniaus maršrutai: ar tikrai jie bus greiti?

Grįžti į straipsnį

Almas Rupšlaukis

Almas Rupšlaukis portretas
Kaip manote, kam naudingas privačių autobusėlių maršrutų naikinimas? Piliečiai, būkime racionalūs: 1) Miesto merą A. Zuoką ir jo partiečius per sekančius savivaldos rinkimus rinkėjai "išspirs" iš vietos valdžios. Būtų neblogai įsteigus keletą nuosavų pervežimo autobusėliais įmonių, kurios ir užimtų dabar stumiamų vežėjų vietą rinkoje. 2) Vilniaus savivaldybė, užuot gražinusi skolas Vilniaus miesto viešojo transporto įmonėmis, švaisto mokesčių mokėtojų pinigėlius velniais žino kam. O viešasis transportas tikriausiai subankrutavus artimiausiu metu, nes jį smaugia skolos. 3) Išeitis - iki 3,0-3,5 lt pabranginti bilietai, kurių niekas nepirks, nes privatūs mikroautobusai veža už 3,0-4,0 lt. Aptarnavimo kultūra, patogumas ir autobusų bei troleibusų greitis - geriau apie tai nekalbėti. 4) Rezultatas - miestiečiai jau pradeda persėsti į nuosavus automobilius, mieste padidėja "kamščiai", degalų suvartojimas ir ... aikštelių užimtumas. Savivaldybė vėl išlošia, o kartu su ja - ir kontrabandinių degalų tiekėjai... 5) Sunaikinama virš 400 gerai apmokamų darbo vietų (mikroautobusaų vairutojai, konduktoriai, vadybininkai). Sumažėja mokesčių į biudžetą, padidėja išlaidos bedarbio pašalpoms, iš Vilniaus išbaidomi investuotojai. Brangū tautiečiai, kur Jūs matėte geresnį "verslo planą" nei sukurptasis A. Zuoko partijos valdomos Vilniaus m. savivaldybės? Vilniaus mero ir jo bendrapartiečių nuomone, turėtume būti visiški kvailiai (asilai ir kitokie... ), jei šiam "bizniui" nepritartume. Gerai, jog dar mūsų "runkeliais" karts nuo karto neišvadina... Nepamiškite, jog stambiausias Lietuvos bankas jau pasiūlė šalies vyriausybei apsvarstyti, kaip pagelbėti Vilniaus m. savivaldybei išvengti bankroto. IR "ARKLIUI AIŠKU", JOG MIESTO VIEŠOJO TRANSPORTO SISTEMOS KEITIMAS PRASIDEDA PASIRINKUS BAZINĘ TRANSPORTO RŪŠĮ. Vilniuje, kaip ir kituose didesniuose Europos miestuose, tai galėtų būti greitasis tramvajus. O tuomet, atsižvelgus ir į vietinių bendruomenių poreikius, galima viešojo transporto sistemą reformuoti. Šiuos dalykus išmano bet kuris II-o kurso transporto vadybos specialybės studentas. Tačiau už Vilniaus miesto viešojo transporto sistemą juk ne studentai atsakingi... (ir iš kur valdžia tokius bukagalvius traukia?) :)

zokas

zokas portretas
darykit ką norit, kad tik autobusų ne mažiau 100 pirkti reiktų...200- dar geriau...

Daiva

Daiva portretas
Gal vertėtų pasidomėti ar daug neįgaliųjų važinėja mikroautobusais? Manau, kad jais važiuoja dirbantys įgalūs piliečiai, todėl nereikėtų perlenkti lazdos į tą pusę, kur ji nelinksta. Mėgsta kabinetų žiurkės numatyti kur ir kada turi miestietis važiuot, kaip bilietus pirkt ir iš visko išeina didžiulis šnipštas. Dirbt reikia, o ne nurodinėti. Tegu tie valdininkai patys pavažinėja visais įmanomais maršrutais, pažiūri, patiria, įvertina, tada nereikės ir gyventojams triukšmauti ir valdininkai akiratį praplės. Monitoriai troleibusuose absoliutus šlamštas, sistema sudėtinga ir niekam tikusi. Dirbkite, gerbiamieji

Čiubaka

Čiubaka portretas
kokis dar greitas tramvajus? Užtenka į tą sostinę kišti visas šaibas, kiti miestai net ketvirtadalio to negauna

Galerijos

Daugiau straipsnių