Geležinkelio liniją modernizuoti skatina didėjantys krovinių srautai

E. Masiulis: „Didėjant krovinių srautams modernizuojama geležinkelio linija nuo Kaliningrado srities iki Kauno“.

Susisiekimo ministro Eligijaus Masiulio įsakymu skirta Europos Sąjungos struktūrinių fondų parama modernizuoti geležinkelio liniją Kaunas–Kybartai ir Kauno geležinkelio stoties aplinkkelį Palemonas–Rokai–Jiesia. Šiam projektui suteikta 17,865 mln. litų ES parama.

„Geležinkelių transportu vežama vis daugiau krovinių, todėl siekiame, kad ypač tarptautiniams transporto koridoriams priklausanti geležinkelių infrastruktūra būtų kokybiška ir moderni, suteikianti kuo didesnes tranzito galimybes“, – sakė susisiekimo ministras E. Masiulis.

Projekto „Kauno stoties aplinkkelio Palemonas–Rokai–Jiesia ir Kauno–Kybartų kelio įrenginių infrastruktūros modernizavimas (I etapas)“ tikslas – pagerinti geležinkelio linijų techninius parametrus,  padidinti ruožo pralaidumą ir užtikrinti galimybę pervežti didesnius krovinių kiekius.

Geležinkelio linija Kaunas–Kybartai priklauso IX tarptautinio transporto koridoriaus atšakai IXD. Esant dabartinei geležinkelių infrastruktūrai ir technologijoms, eismas šios atšakos ruože tarp Kauno ir valstybės sienos su Rusijos Kaliningrado sritimi pasiekė savo eksploatavimo galimybių ribas. Geležinkelio kelių atnaujinimas, viršutinės kelių struktūros atkūrimas padės išlaikyti esamą pajėgumą, o signalizacijos sistemos ir susijusios elektros tiekimo sistemos modernizavimas  gerokai padidins pajėgumus, pagerins šios geležinkelio linijos patikimumą ir eismo saugą.



NAUJAUSI KOMENTARAI

  • Skelbimai
  • Pranešk
    naujieną
  • Portalo
    svečias
  • Klausk
    specialisto
  • Diskusijos
  • Orai
  • TV
    programa
  • Pažintys
  • Žaidimai
  • Horoskopai
  • Naujienlaiskis
  • RSS
  • Facebook
  • Twitter

Galerijos

Daugiau straipsnių