Garantinių automobilių priežiūra galima ne tik įgaliotuose servisuose

Vis dar ne kiekvienas automobilio savininkas žino, kad techninę garantinio automobilio priežiūrą garantiniu laikotarpiu gali atlikti ne tik įgaliotuose servisuose, bet ir kituose tam tikrus reikalavimus atitinkančiuose servisuose, taip neprarandant garantijos automobiliui. Automobilius parduodančios įmonės, reikalaudamos atlikti techninį aptarnavimą jų servisuose, iš tikrųjų neturi teisės to reikalauti. Techninio aptarnavimo kainos autorizuotuose servisuose būna gerokai aukštesnės nei neautorizuotuose, tačiau profesionalią įrangą turinčius bei visus atitinkamus reikalavimus atitinkančiuose servisuose.

UAB “Detalita” serviso direktorius pripažino, kad žmonėms trūksta informacijos apie pasikeitusią tvarką, todėl automobilių savininkai negali gauti profesionalaus aptarnavimo tik už patrauklesnę kainą, nors UAB “Detalita” servisas turi visą reikalingą „Bosch“ įrangą ir gali pasiūlyti patiems naudotojams pasirinkimo laisvę, kur tvarkyti savo garantinį automobilį. Žinoma, šia galimybe naudojasi vis daugiau garantinių automobilių savininkų.

Taigi, prieš perkant naują automobilį iš įgaliotojo atstovo, pirkėjui būtina išssiaiškinti visas garantinio automobilio aptarnavimo sąlygas bei kainas. Dažnai pigesnių automobilių aptarnavimo kainos būna gerokai didesnės už brangesnių automobilių. Neretai naujų automobilių pardavėjai neskelbia automobilių detalių ar naudojamų medžiagų kainų, todėl įsigydami naują automobilį turite pasitikslinti, kiek autorizuotame servise kainuoja litras tinkamos alyvos, stabdžių trinkelės ar net paprastos lemputės. Naujo automobilio savininkas čia  nebegalės įsigyti pigesnio atitinkamos detalės analogo, todėl teks mokėti brangiau. Vartotojui reikia nepamiršti, kad šiuo metu jis turi teisę daryti ir savo pastabas perkant naują automobilį ir pasirašant pardavėjo pasiūlytą sutartį.

Lietuvos konkurencijos taryba vykdė tyrimą, ir, nustatydami nekonkurencingas galimybes nepriklausomiems remontininkams, suteikė daugiau laisvės naujų automobilių naudotojams. Nuo šiol vartotojams nebus ribojamos jų pasirinkimo galimybės ir naujų automobilių techninę priežiūrą garantiniu laikotarpiu vartotojai galės atlikti ne tik autorizuotose centruose.



Komentarai 4 Rašyti komentarą

dirbantis

dirbantis portretas
pries keleta metu Martono taksi ir serviso savininkai inicijavo tokia istatymo pataisa, kad nusipirkes nauja garantini automobili galetum remontuoti ji kur panorejes na su tam tikrom salygom, neprarasdamas gamintojo garantijos. Bet toki pati kaip sis reklamini straipsni jie pabaige mazdaug taip: mes pasiekeme kad technine prieziura garantiniams automobiliams butu galima atlikti neautorizuotame servise neprarandant gamintojo garantijos, bet patys savo automobiliui to nedarytume :) na toliau buvo paaiskinta kodel. Truputi isgilinus isaiskeja, kad tepalo pakeitimas, universalaus diagnostinio prietaiso pajungimas ir stempelio i garantine knygelele pastatymas tai nera tecninis aptarnavimas. Vyksta ivairios gamintojo kampanijos, atnaujinimai kurie nieko savininkui nekainuoja ir padeda isvengti gedimu ateityje. Tai atliekama kartu su tech. aptarnavimu. Autorizuotas gamintojo atstovas dirba su keletu modeliu, o ne su visais is eiles, gauna technine informacija tiesiai is gamintojo, o ne pasitares su kolega stovinciu prie gretimo keltuvo. Atsitikus bedai zmogus su savo garantiniu automobiliu atvaziuoja pas gamintojo atstova ir sako sugedo- remontuokit-garantija. Gamintojo atstovas atsako kad vaziuok ir tegul remontuoja tie kurie per praeita "tepalo keitima" nepakeite pvz kazkokiu filtru zvakiu ar dar ko, kas priklause pagal gamintoja, deramai neatzymejo garantines knygeles, kuri yra svarbus dokumentas, neapziurejo ar nera pazeistas antikorozinis padengimas, supyle variklio tepala neatitinkanti gamintojo specifikaciju. Paprasti dalykai, jie gali buti net nesusije su gedimu o garantija negalios ir teiskis kiek nori.

As

As portretas
Turbut dirbate kazkuriu automobiliu atstovybeje :)

dirbantis

dirbantis portretas
buvau susidures :(

Patyres

Patyres portretas
Esme ir yra, kad automobilį reikia tvarkyti kvalifikuotame servise, kuris atitinka visus "normalaus" serviso standartus - tai yra, turi kvalifikuotus meistrus ir įranga su kuria atliekami darbai negali prilygti darbams atliktiems "pas Jona" garaže. Esu taupus žmogus, tačiau alternatyvą radau - už techninį aptarnavimąkvalifikuotame servise sumoku daugiau nei "pas Joną" garaže, bet ženkliai mažiau nei autocentre, kur įsigijau savo naują auto. Taip save apsidraudžiu nuo bereikalingų šnekų autocentre ištikus garantiniam remontui, nes esu tikras, kad prieš tai buvusius darbus atliko specialistai.
Skaityti visus komentarus
Tavo komentaras

Komentuoti

  • Skelbimai
  • Pranešk
    naujieną
  • Portalo
    svečias
  • Klausk
    specialisto
  • Diskusijos
  • Orai
  • TV
    programa
  • Pažintys
  • Žaidimai
  • Horoskopai
  • Naujienlaiskis
  • RSS
  • Facebook
  • Twitter

Galerijos

Daugiau straipsnių