„Ford" investuoja 70 mln. svarų į variklių gamybą

„Ford" pranešė apie naują investicinę programą variklių gamybos padalinyje Bridgende (Velsas, Didžioji Britanija), kur bus gaminami naujos kartos benzininiai, keturių cilindrų 1.6l varikliai su itin žema CO2 emisija. Investicijos į šį gamybos padalinį siekia 70 milijonų svarų sterlingų, o darbuotojų skaičius pirmą kartą nuo padalinio įkūrimo prieš 28 metus augo iki 2 tūkst. 

Per paskutinius penkerius metus į šį padalinį buvo investuota 315 milijonų svarų sterlingų. Ši papildoma investicija padidins padalinio gamybos apimtis iki 1 mln. variklių per metus. „Welsh Assembly Government" („Velso savivaldos asamblėja") parėmė šį „Ford" padalinį 13,4 milijonų svarų sterlingų. 

Investicija į globalias technologijas 

Naujieji 1,6l varikliai bus pradėti gaminti per artimiausius dvejus metus. Pasiūlydamas prieinamą ir aktualią technologiją, „Ford" siekia patenkinti būsimus viso pasaulio klientų poreikius. Šie varikliai bus pirmieji iš naujosios kartos benzininių agregatų, vadinamų „EcoBoost", ir turės turbinos bei tiesioginio įpurškimo technologiją.  

„Ford EcoBoost" benzininiai varikliai užtikrins ekonomiškumą ir mažas CO2 emisijas, nepakenkiant važiavimo savybėms. Tai bus alternatyva hibridiniams ar dyzeliniams varikliams. 

Lyginant su didesnio litražo ir tokio pat galingumo dabartiniais varikliais, naujieji užtikrins ne tik puikias važiavimo savybes, bet ir 20 procentų mažesnes kuro sąnaudas, 15 procentų mažesnes CO2 emisijas. 

„EcoBoost" varikliai prisijungs prie taupių ir itin žemas CO2  emisijas turinčių dyzelinių variklių „Ford ECOnetic" gamos. Su „ECOnetic" varikliais šiemet pristatyti „Focus" (115 g CO2/km), „Mondeo" (139g) ir naujoji „Fiesta" (98g).  Naujasis „Ford Ka" taip pat bus komplektuojamas su šiuo varikliu. 

Bridgendo padalinio plėtra 

„Ford of Europe" prezidentas  John Fleming sakė:  „Džiaugiamės, turėdami galimybę ir toliau investuoti į gamybos padalinį Bridgende. Čia dirbanti komanda atlieka svarbų vaidmenį kuriant šiuos naujus variklius. Novatoriški sprendimai benzininių variklių technologijose užtikrins mažą aplinkotaršos lygį ir puikias eksploatacines ir vairavimo savybes. Tai esminės savybės, kurios atitiks klientų visame pasaulyje poreikius ateityje." 

„Ford" padalinio Bridgende vadovas Graham Edwards pridūrė: „Esame daug jėgų reikalaujančioje ir konkurencingoje industrijoje, tačiau mūsų darbuotojai parodė, kad galime toliau progresuoti ir gauti naujų investicijų. Naujojo variklio kūrimo programa padės išsaugoti darbo vietas ir įgūdžius - komanda tam įdėjo daug pastangų. Jungtinė darbo taryba, regioninės ir nacionalinės sąjungos ir mūsų darbuotojai kartu su vadovaujančia komanda sunkiai dirbo, kad sukurtų naująjį variklį. „Welsh Assembly Government" („Velso savivaldos asamblėja") mums taip pat suteikė vertingą pagalbą ir paramą ".

„Ford" pranešė apie naują investicinę programą variklių gamybos padalinyje Bridgende (Velsas, Didžioji Britanija), kur bus gaminami naujos kartos benzininiai, keturių cilindrų 1.6l varikliai su itin žema CO2 emisija. Investicijos į šį gamybos padalinį siekia 70 milijonų svarų sterlingų, o darbuotojų skaičius pirmą kartą nuo padalinio įkūrimo prieš 28 metus augo iki 2 tūkst. 

Per paskutinius penkerius metus į šį padalinį buvo investuota 315 milijonų svarų sterlingų. Ši papildoma investicija padidins padalinio gamybos apimtis iki 1 mln. variklių per metus. „Welsh Assembly Government" („Velso savivaldos asamblėja") parėmė šį „Ford" padalinį 13,4 milijonų svarų sterlingų. 

Investicija į globalias technologijas 

Naujieji 1,6l varikliai bus pradėti gaminti per artimiausius dvejus metus. Pasiūlydamas prieinamą ir aktualią technologiją, „Ford" siekia patenkinti būsimus viso pasaulio klientų poreikius. Šie varikliai bus pirmieji iš naujosios kartos benzininių agregatų, vadinamų „EcoBoost", ir turės turbinos bei tiesioginio įpurškimo technologiją.  

„Ford EcoBoost" benzininiai varikliai užtikrins ekonomiškumą ir mažas CO2 emisijas, nepakenkiant važiavimo savybėms. Tai bus alternatyva hibridiniams ar dyzeliniams varikliams. 

Lyginant su didesnio litražo ir tokio pat galingumo dabartiniais varikliais, naujieji užtikrins ne tik puikias važiavimo savybes, bet ir 20 procentų mažesnes kuro sąnaudas, 15 procentų mažesnes CO2 emisijas. 

„EcoBoost" varikliai prisijungs prie taupių ir itin žemas CO2  emisijas turinčių dyzelinių variklių „Ford ECOnetic" gamos. Su „ECOnetic" varikliais šiemet pristatyti „Focus" (115 g CO2/km), „Mondeo" (139g) ir naujoji „Fiesta" (98g).  Naujasis „Ford Ka" taip pat bus komplektuojamas su šiuo varikliu. 

Bridgendo padalinio plėtra 

„Ford of Europe" prezidentas  John Fleming sakė:  „Džiaugiamės, turėdami galimybę ir toliau investuoti į gamybos padalinį Bridgende. Čia dirbanti komanda atlieka svarbų vaidmenį kuriant šiuos naujus variklius. Novatoriški sprendimai benzininių variklių technologijose užtikrins mažą aplinkotaršos lygį ir puikias eksploatacines ir vairavimo savybes. Tai esminės savybės, kurios atitiks klientų visame pasaulyje poreikius ateityje." 

„Ford" padalinio Bridgende vadovas Graham Edwards pridūrė: „Esame daug jėgų reikalaujančioje ir konkurencingoje industrijoje, tačiau mūsų darbuotojai parodė, kad galime toliau progresuoti ir gauti naujų investicijų. Naujojo variklio kūrimo programa padės išsaugoti darbo vietas ir įgūdžius - komanda tam įdėjo daug pastangų. Jungtinė darbo taryba, regioninės ir nacionalinės sąjungos ir mūsų darbuotojai kartu su vadovaujančia komanda sunkiai dirbo, kad sukurtų naująjį variklį. „Welsh Assembly Government" („Velso savivaldos asamblėja") mums taip pat suteikė vertingą pagalbą ir paramą ".


Šiame straipsnyje: Ford

NAUJAUSI KOMENTARAI

  • Skelbimai
  • Pranešk
    naujieną
  • Portalo
    svečias
  • Klausk
    specialisto
  • Diskusijos
  • Orai
  • TV
    programa
  • Pažintys
  • Žaidimai
  • Horoskopai
  • Naujienlaiskis
  • RSS
  • Facebook
  • Twitter

Galerijos

Daugiau straipsnių