„flyLAL" pristatė plėtros strategiją

Vakar susisiekimo ministras Algirdas Butkevičius bei ministerijos civilinės aviacijos specialistai susipažino su nacionalinio oro vežėjo - bendrovės „flyLAL" plėtros planais bei veiklos strategija. 

„flyLAL" generalinis direktorius Vytautas Kaikaris informavo, kad bendrovė planuoja didinti tranzitinius keleivių skrydžius per Tarptautinį Vilniaus oro uostą, plėsti skrydžių geografiją ir modernizuoti turimų lėktuvų parką, įsigyjant dar naujesnių orlaivių. 

„Baltijos šalių civilinės aviacijos rinkoje konkurencija yra didelė ir tai stipriai įtakoja mūsų bendrovės veiklą, o taip pat ir visos šalies ekonomiką", - susitikime kalbėjo bendrovės valdybos pirmininkas Gediminas Žemelis. „FlyLAL" nuosekliai didina savo dalį Lietuvos aviacijos rinkoje, o šiais metais  tapo didžiausia oro vežėja Lietuvoje, teigė jis. 

Šią sėkmę lėmė nuolat stiprinama techninė skrydžių bazė bei moderni vadyba. Pasak bendrovės valdybos pirmininko, įmonės veiklos plėtra naudinga visai šaliai, nes atvykstantys į Lietuvą svečiai, turistai didina šalies ekonomikos augimą, nauji skrydžių maršrutai sudaro sąlygas plėtoti  tarptautinius santykius, gerėja šalies įvaizdis. 

Nacionalinių Lietuvos oro linijų veikla buvo atkurta prieš 17 metų, o prieš tris metus bendrovę pradėjo valdyti privatus kapitalas. Per šį laiką į bendrovės plėtrą  buvo investuota apie 200 mln. litų.

Atnaujintas orlaivių parkas, sustiprinta techninio lėktuvų aptarnavimo ir lėktuvų įgulų mokymo bazė, įdiegta elektroninių bilietų sistema ir kitos papildomos elektroninės paslaugos keleiviams, daug lėšų skirta bendrovės personalo paruošimui, specialistų kvalifikacijos tobulinimui. 

Šių metų vasaros skrydžių sezonu „flyLAL" keleivių skaičius, palyginti su praėjusių metų tuo pačiu laikotarpiu, išaugo apie 70 proc. Įmonė tapo sparčiausiai augančia oro bendrove Baltijos šalyse ir daugiausiai keleivių skraidinančia aviakompanija Vilniaus oro uoste. 

„Susisiekimo ministerija suinteresuota plėsti civilinės aviacijos sektorių ir didinti keleivių srautus per Lietuvos oro uostus", - sakė susisiekimo ministras Algirdas Butkevičius.

Jis akcentavo, kad 2007-2008 m. buvo pastatytas naujas Vilniaus oro uosto terminalas, modernizuoti keleivių terminalai Kaune ir Palangoje. Tai sudaro geras sąlygas pritraukti tranzitinius keleivius, suteikti keleiviams daugiau kokybiškų paslaugų. 

Ministerijos specialistai ir oro bendrovės vadovai pasikeitė nuomonėmis apie Vilniaus oro uosto darbą, „flyLAL" vadovai teikė siūlymus dėl oro Vilniaus uosto darbo grafiko tobulinimo. 

Šiuo metu Susisiekimo ministerijos užsakymu rengiami aviacijos rinkos Lietuvoje tyrimai siekiant išsiaiškinti, kaip plėtoti šios transporto šakos infrastruktūrą  po 2015 m.,  kokie šalies oro uostų  augimo potencialai.



NAUJAUSI KOMENTARAI

SUSIJĘ STRAIPSNIAI

Galerijos

Daugiau straipsnių