„Fiat" - tarp komercinių automobilių lyderių

Nepaisant to, jog šiais metais komercinių automobilių rinka išgyvena nuosmukį, „Fiat Professional" pozicijos ne tik išliko stiprios, bet ir pakilo į viršų - per paskutinius dešimt mėnesių Lietuvoje bei Vakarų Europoje šio ženklo komerciniai automobiliai užimamos rinkos dalį padidino iki 12,3 proc. 

Lietuvoje per šį laikotarpį „Fiat Professional" įsitvirtino lengvųjų komercinių automobilių lyderių trejetuke, sustiprindama savo pozicijas rinkoje daugiau nei nuošimčiu. Populiariausias gamos modelis - „Ducato", kurio per pastaruosius dešimt mėn. buvo užregistruota 245, t.y., lygiai tiek pat kaip analogišku laikotarpiu pernai. Šis automobilis tvirtai pirmauja ir didelių furgonų klasėje. 

Antro pagal populiarumą Lietuvoje „Fiat Professional" gamos atstovo „Fiat Doblo Cargo" rezultatai šiais metais pakilo į viršų - nuo metų pradžios iki dabar Lietuvoje buvo registruoti 132 automobiliai, 17,8 proc. daugiau nei per visus praėjusius metus, kuomet šis skaičius siekė 112. Šis modelis patenka ir į mažų furgonų klasės lyderių ketvertuką.  

Taip pat ir daugelyje Vakarų Europos šalių „Fiat Professional" prekinį ženklą lydi sėkmė: per pirmuosius dešimt šių metų mėnesių buvo parduota net 207,7 tūkst. komercinių automobilių, o užimama rinkos dalis padidėjo beveik procentu. 2008 m. sausio-spalio mėn. „Fiat Professional" savo pozicijas sustiprino  Prancūzijoje, Portugalijoje, Graikijoje, Danijoje, tokias pat išlaikė Vokietijoje. 

Sėkmingiausias „Fiat Professional" šeimos narys Europoje - „Ducato" - neseniai pažymėjo įspūdingą sukaktį: nuo šio modelio „gimimo" 1981-aisiais metais jau buvo parduota 2 mln. automobilių. „Ducato" turi daugybę versijų ir nuolat atnaujinamą variklių gamą, tad yra pritaikomas įvairiausiuose versluose. 1994 m. „Ducato" buvo pripažintas „Metų lengvuoju komerciniu automobiliu". Vėliau šį titulą užsitarnavo ir kiti „Fiat Professional" šeimos nariai: 2006 m. - „Doblo Cargo", 2008 m. - „Scudo", o 2009-ųjų Europos „Metų lengvuoju komerciniu automobiliu" tapo jauniausiasis „Fiorino". 

Lietuvoje komercinių automobilių rinka per pirmuosius dešimt šių metų mėn., lyginant su atitinkamu pereitų metų laikotarpiu, sumažėjo 21,4 proc., Vakarų Europos - 6,5 proc.


Šiame straipsnyje: Fiatkomerciniai automobiliai

NAUJAUSI KOMENTARAI

Galerijos

Daugiau straipsnių