„Ferrari" nesulaukia pirkėjų

Turtuoliai irgi verkia - superautomobilių paklausa krito kur kas daugiau, nei buvo prognozuojama. 

Su tokia niūria realybe susidūrė garsioji Italijos kompanija „Ferrari". Visai neseniai per mėnesį parduodavusi apie 600 sportiškumo simboliu laikomų bolidų. Net ir siūlydami solidžias nuolaidas Europos didmiesčiuose dirbantys „Ferrari" atstovai praėjusį mėnesį pardavė viso labo 92 automobilius.

Jei padėtis nesikeis dar kurį laiką, kompanijos vadovybė neišvengiamai turės mažinti darbuotojų skaičių ar netgi kuriam laikui stabdyti gamybą. Kol kas „Ferrari" drąsina save, kad toks paklausos nuosmukis susijęs ne su ekonomikos krize, o su prasidėjusia žiema, kai daugiau dėmesio sulaukia visureigių pardavėjai.

Italai teigia, kad net ir pablogėjus situacijai, kai kuriose šalyse superautomobiliai sėkmingai užsakinėjami. Tarp didžiausią potencialą turinčių rinkų „Ferrari" mini Rusiją ir Kiniją.

 

 


Šiame straipsnyje: Ferraripardavimainuosmukis

NAUJAUSI KOMENTARAI

Galerijos

Daugiau straipsnių