„Ferrari" nekurs dyzelinių variklių

Italijos sportinių automobilių gamintojas „Ferrari" sprendžia dilemą, kaip sumažinti šių keturračių degalų sąnaudas ir galbūt pasitelkti hibridines sistemas. Tuo pačiu buvo patvirtinta, kad „Ferrari", skirtingai nei konkurentai „Lamborghini" ar „Porsche", atsisako planų gaminti dyzelinius variklius siekiant aplinkosauginių tikslų. 

„Dyzeliniai varikliai nėra ta kryptis, kuria dirbsime ateityje. Turime penkių metų strategijos planą, kuriame dyzelinui vietos nėra", - sakė vienas „Ferrari" atstovų Amedeo Felisa naujausio modelio „California" pristatyme. 

Tačiau „Ferrari" bosas pripažino, kad automobilių varikliai bus priversti drastiškai keistis norint 40 proc. sumažinti CO2 emisiją. Iki 2012-ųjų italai tikisi, kad šie sportiniai keturračiai į aplinką išskirs apie 280-300 g/km CO2 (dabartinis vidurkis - 400 g/km). 

A.Felisa taip pat tvirtino, kad ateityje „Ferrari" automobiliai turėtų būti mažesnių gabaritų, lengvesni, pasižymintys geresnėmis aerodinaminėmis savybėmis bei vartojantys mažiau degalų. 

„Privalome pažvelgti į ateitį. Pasitelkdami visą savo patirtį kuriant benzininius variklius, turime išspręsti taršos problemas", - teigė A.Felisa.


Šiame straipsnyje: Ferraridyzelinas

NAUJAUSI KOMENTARAI

Galerijos

Daugiau straipsnių