Ekologiškas troleibusas, kuriame vietos laisvai pakaks 111 keleivių

Moderni transporto priemonė pirmą kartą bus pristatyta gegužės 26-ąją Pasauliniame Tarptautinės viešojo transporto sąjungos (UITP) kongrese, kuris vyks Ženevos „Palexpo” centre.

Po pristatymo troleibusu mieste bus galima pasivažinėti iki 2014-ųjų kovo. Projektas, kurį vykdo partnerių konsorciumas, pavadintas TOSA. Ši abreviatūra reiškia „Trolleybus Optimisation System Alimentation”.

Jį kuriant dalyvauja Paramos įmonėms fondas (FAE), Ženevos technologinių inovacijų fondas (Fongit), Pramonės ir technologijų plėtros tarnyba (OP) ir kompanija „Abb S. cheron Sa“ – geležinkelių įrangos gamintojų lyderė pasaulyje.

Uždarame pristatyme, kuris vyko balandžio 19-ąją, išvardinta daugybė naujosios transporto priemonės privalumų. Transporto priemonė neturi „ūsų“ – energija įkraunama stotelėse. Ant troleibuso stogo sumontuotos nedidelės baterijos, kurioms įkrauti pakanka vos 15 sekundžių. Technologija, pavadinta „biberonnage“ (pažodžiui išvertus reikštų „maitinimas iš buteliuko“), suteikia galimybę įkrauti baterijas tiek, kad pakaktų nuvažiuoti iki kitos stotelės.

Naujoji transporto priemonė turi ir daugiau privalumų – jai nereikia laidų, kurie gadina miesto peizažą. Be to, šis troleibusas mažiau pavojingas keleiviams, kadangi neskleidžia elektromagnetinių bangų, o įkrovimo stotyse nėra aukštos įtampos.

Troleibuso ilgis – 18,7 metro, vienu metu jis gali vežti apie 110 keleivių.



NAUJAUSI KOMENTARAI

Joo

Joo portretas
o kaip spūstyje pastovėjus kai baigsis energija?Kas stums?

Niekalas

Niekalas portretas
Taigi, spūstis - pravalas, kitas klausimas - nuolat įkrovinėjant, įdomu, per kelis mėnesius susidroš baterija. Žodžiu, esant dabartinėms technologijoms, tokia sistema - nepatikima, geriausia yra sistema su kontaktiniu tinklu, išskyrus sudėtingas vietas (dideles sankryžas, senamiestį), kur troleibusas važiuotų iš akumuliatoriaus.

2am

2am portretas
balvone pasidomėk apie jonistorius o tada rašinėk
VISI KOMENTARAI 13

Galerijos

Daugiau straipsnių