Efektyviausia reklama saugumo tema

Sasekso saugesnių kelių asociacija (Sussex Safer Roads Partnership, SSRP) pradėjo bene plačiausio masto ir sėkmingiausią visų laikų saugaus eismo kampaniją „Embrace Life“ („Apsikabink gyvenimą“). Šios kampanijos tikslas – skleisti informaciją apie saugos diržų svarbą.

SSRP nusprendė pademonstruoti visiškai kitokį požiūrį į reklamos kampanijas ir jai pavyko – vien per pirmąją savaitę youtube.com portale klipą „Embrace Life“ pasižiūrėjo daugiau nei milijonas žiūrovų. SSRP siekia, kad kuo daugiau žmonių pamatytų šį klipą, o rėmėjų grupės „Facebook“ ir „Twitter“ kanale sumušė visus pasaulinius palaikymo augimo tempo rekordus, rašo autobild.lt.

„Facebook“ portalo lankytojai pradėjo aktyvią lobistinę kampaniją siekdami, kad įvairių šalių televizijos ją parodytų savo žiūrovams. Kai kurios televizijos paprašė SSRP iškirtinės licencijos teisių rodyti šį klipą tik jų televizijoje atitinkamoje valstybėje, valstijoje ar regione. Vienas pirmųjų šį klipą parodė TV kanalas „France 24“. Laidos vedėja ir svečiai buvo sustingę ir maloniai sukrėsti klipo įspūdžio. Vėliau klipą parodė Brazilijos, Kanados, JAV televizijos. „Facebook“ gerbėjai siekia, kad ją pamatytų viso pasaulio šalių televizijos.

Marketingo specialistai pripažįsta nieko panašaus iki tol nebuvo matę ir teigia, jos šis klipas – pati efektyviausia reklama saugaus eismo tematika. Juo labiau, kad paskutiniu metu buvo paplitusios kraupią realybę – kraują, mirusių kūnus, sudaužytus likimus-demonstruojančios reklamos. Ši reklama visiškai kitokia. Jai nereikia žodžių. Nereikia paaiškinimų. Nereikia vertimo. Ją gali suprasti kiekvienas.

Apkabink gyvenimą. Prisisek saugos diržą!


Šiame straipsnyje: Saugos diržai

NAUJAUSI KOMENTARAI

  • Skelbimai
  • Pranešk
    naujieną
  • Portalo
    svečias
  • Klausk
    specialisto
  • Diskusijos
  • Orai
  • TV
    programa
  • Pažintys
  • Žaidimai
  • Horoskopai
  • Naujienlaiskis
  • RSS
  • Facebook
  • Twitter

Galerijos

Daugiau straipsnių